Meh. Hoezo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Choro, wat vind je van Wesley Snipes?
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Voor je mobiel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Ja naar AA+.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na twaalven neem ik niet meer de moeite om foutloos Nederlands te typen
Oh, zat Blade te kijken en dacht, Goh, wat zou zij daarvan vinden?quote:
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.quote:
Wegsnijden. Enige optiequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef mctwigt het volgende:
bah een mug heeft me geowned... hij lande op me vinger ik sloeg he mdood maar hij heeft me wel gestoken want er zit een rode bult...
Tetten topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.
Dus toch.quote:
Ben je net gedumpt?quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
NIET?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een vriendin.
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.quote:
Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.
Oh nooit gezien. Huisgenootje heeft wel de trilogy, moet ze ooit nog eens kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, zat Blade te kijken en dacht, Goh, wat zou zij daarvan vinden?
quote:
Feeeeekquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't fuck with him!
ECB gaat spaanse en italiaanse schulden kopen..:').quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |