waarom mag ik nooit op die feestjes komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nog een paar schatjes dan:
[ afbeelding ]
Nu houd ik op...... Zie dat jullie het niet meer aan kunnen.
omdat je low socialize skills heb.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
waarom mag ik nooit op die feestjes komen
Amerika.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[quote]
Vraag me altijd af in wat voor situatie zulke foto's worden gemaakt? Zou t allemaal reality zijn of is t 99% fake?
dan moet jij ze uitnodigenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging had verstuurd...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
You Dont know. Jij hebt meer Posts in ongeveer dezelfde tijd als ik hier zit (jij bent een paar dagen eerder geregistreerd). Dus jouw socialskillz zijn waarschijnlijk lagerquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat je low socialize skills heb.
Nee joh!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Man draai je hoofd. Die is 12 ofzo.
quote:
Haha tweede keer.quote:
Je kunt in Nederland helemaal geen minister-president zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee joh!!
Zit gewoon een jonge kop op, maar is sowieso 16. + een lekker ding.
En als ze niet op internet wil komen, moet ze maar niet de gekkie uithangen en halfnaakt rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |