Ahaha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben idd stiekem ook meer van de shemales enzo
ff 5 mb per plaatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar om nu foto's van 12 megapixel op een website te zetten is ook weer zo.
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar om nu foto's van 12 megapixel op een website te zetten is ook weer zo.
Vind je het gek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Zolder het volgende:
Even een belangrijker onderwerp, ik mag geen topics in klb en onz meer openen![]()
ik zou een afscheid topic willen openen maar dat kan niet
Boven de ~8 megapixel is een foto alleen maar minder scherp in het algemeen. Zeker omdat mensen de fotos te klein afdrukken en er daarom teveel pixels op 1 plek moeten worden gedrukt. Print je ze groot uit is er weinig aan de hand.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?
De lens ook niet, de kwaliteit van de chip die het weg schrijft tot een JPEG en hoeveel scans de JPEG heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?
Ik kreeg bijna geen slotjes hoor. Ik dacht dat de mods van de foks af en toe ook wel konden gniffelen.quote:
Maar wat bepaalt dan wel voornamelijk de kwaliteit van een foto?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wat bepaalt dan wel voornamelijk de kwaliteit van een foto?
Dit ook. En meerdere factoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
De lens ook niet, de kwaliteit van de chip die het weg schrijft tot een JPEG en hoeveel scans de JPEG heeft.
Dat maakt ook niets uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Boven de ~8 megapixel is een foto alleen maar minder scherp in het algemeen. Zeker omdat mensen de fotos te klein afdrukken en er daarom teveel pixels op 1 plek moeten worden gedrukt. Print je ze groot uit is er weinig aan de hand.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
Rot op met al die matige dames meisjes.
Vraag me altijd af in wat voor situatie zulke foto's worden gemaakt? Zou t allemaal reality zijn of is t 99% fake?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nog een paar schatjes dan:
[ afbeelding ]
Nu houd ik op...... Zie dat jullie het niet meer aan kunnen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Dit ook. En meerdere factoren.
Ok thanks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat maakt ook niets uit.
Wat voornamelijk van belang is, is de chip en de lens.
Man draai je hoofd. Die is 12 ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |