Krijgen ze nu een snoepje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KIJK DEZE ORIGINELE BEGROETINGEN.
Baas boven baas:quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veelMaar het was een oud ding, 4 jaar oud ofzo
Hij was sloom, een 1 (!!) megapixel camera, een halfkapotte speaker en nog erger: het was beltegoed
_!!! Mja beter dit dan dat ding
En mijn vriendin heeft een iphone 4quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft ook een blackberry, het is maar een telefoon.
HTC is gewoon de neutrale oplossing.quote:
Nee kusjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Krijgen ze nu een snoepje?
Vriendin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mijn vriendin heeft een iphone 4
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzoquote:
Galaxy S2 hier. Kom dan.quote:
Nu ben je nog meer baas dan je was, FOK!kers met een vriendin zie je niet vaak en die aanbid ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzook ik kijk ook wel ns naar andere meisjes maar toch neuk ik al 5 jaar lang met hetzelfde meisje
KIJKEN NAAR DIE MEISJES IN KORTE ROKKEN !quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzook ik kijk ook wel ns naar andere meisjes maar toch neuk ik al 5 jaar lang met hetzelfde meisje
Zegt iemand met nog geen 1000 postsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Totaalzinloos het volgende:
BB is overrated, htc gewoon kut
[..]
Alsof dat iets zegt, hij heeft gewoon gelijktquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zegt iemand met nog geen 1000 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |