Mwah, mag best wat blijven zitten, meer wrijving.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij houdt niet van geschoren?
Het geeft niet, je ongemakkelijk voelen is oké.quote:
moeder was dronken en dat is ze dus vergetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Maar hoelaat ben je geboren?
quote:
Geen ludo vernoemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie is de leukste mod?
Smegmanus
Murp
Monopoly
Remlof
Myraela
ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie is de leukste mod?
Smegmanus
Murp
Monopoly
Remlof
Myraela
neuqsexquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef thavinca het volgende:
Goedenacht baggermensjes het is vandaag maandag 8 augustus 2011, wat gaat de dag ons brengern?
Niet veel denk ik, ik denk dat je het zelf allemaal moet pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef thavinca het volgende:
Goedenacht baggermensjes het is vandaag maandag 8 augustus 2011, wat gaat de dag ons brengern?
Bliksem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef thavinca het volgende:
Ikbenserieussss!!1!1!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie is de leukste mod?
Smegmanus
Murp
Monopoly
Remlof
Myraela
Wat een wijsheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet veel denk ik, ik denk dat je het zelf allemaal moet pakken.
Brengern?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef thavinca het volgende:
Maar wel een fucking eindbaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Eyo! Aneurysma!
Ik ben geen mod.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hoi.
Je raadt nooit welk lied ik nou luister.
Haha altijd die echte humor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Eyo! Aneurysma!
Ik ben geen mod.![]()
Ah jij ook weer. Jij hebt 372 posts.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wel een fucking eindbaas![]()
![]()
mag ik je aanraken?![]()
![]()
Touch me gently please.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wel een fucking eindbaas![]()
![]()
mag ik je aanraken?![]()
![]()
sssst :$quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah jij ook weer. Jij hebt 372 posts.
Ja poker zo, of is dat al begonnen?quote:
Gister was de graham norton showquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is nooit iets leuks op televisie.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is nooit iets leuks op televisie.
Vind ik meestal niet interessant om naar te kijken. Ik check nu RTL 4quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja poker zo, of is dat al begonnen?
Daar was ik in slaap gevallen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Gister was de graham norton show
Nee maar ik zit nog boven, is t al begonnen? Meestal rtl4, rtl7 of veronica?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Vind ik meestal niet interessant om naar te kijken. Ik check nu RTL 4
Family guy en futurama komen later ook nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Heb alle afleveringen al gezien
(ja alle)
Dat kwam omdat er toch nog geen Suzan coffey pics waren gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Totaalzinloos het volgende:
Vorige week was nachtbagger veel leuker
IK was klaar wakker toen Hugh Laurie op tv langskwamquote:
Doet me niks..... of ik ben moe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kwam omdat er toch nog geen Suzan coffey pics waren gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is mooi want ik ga al met haar trouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Doet me niks..... of ik ben moe.
Nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hi NB.
Net geslapen van 13:00 - 20:00. Hoe ga ik deze nacht slapen.___!
Als je jezelf in slaap vingert slaap je beter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hi NB.
Niet, waarom zou je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hi NB.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
dat is mooi want ik ga al met haar trouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hi NB.
Kate upton niet postenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kwam omdat er toch nog geen Suzan coffey pics waren gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, toen sliep ik dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
IK was klaar wakker toen Hugh Laurie op tv langskwam
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef LompeHork het volgende:
HEUJ! Bagger en bijna naakte vrouwen; fuck dat, ik ga naar ABO, daar zijn naakte wijven.
Zie jouw al zo zitten, inbeelding is inderdaad slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef thavinca het volgende:
Als ik me verveel ga ik FOK!ken met lachen om home video's op de achtergrond, echt slecht
De Téring. Jij snapt um.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kate upton niet posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suzan coffey is veel knapper die heeft namelijk geen hangtieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later krijg je toch geen plastic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Suzan coffey is veel knapper die heeft namelijk geen hangtieten.
na het werken weer slapen?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Suzan coffey is veel knapper die heeft namelijk geen hangtieten.
nee jij valt op tieten die over de navel hangen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
____!
sorry ik val niet op anorexia
Té nep. Geen uitstraling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
Olivia wilde dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dimens ik heb paprika chips en popcorn, delen?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
nee jij valt op tieten die over de navel hangen.
Nieteens schattigquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op haar foto's? Je ziet ze regelmatig hangen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]waar de fuck zie jij hangtieten
![]()
ben bang dat jij nog nooit iets anders heb gezien dan plastic tieten op een beeldscherm
wauwquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef Totaalzinloos het volgende:
Not bad die babes. Wat vinden jullie van amber lancaster?
[ afbeelding ]
Die's inderdaad wel ranzig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:28 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Op haar foto's? Je ziet ze regelmatig hangen.![]()
[ afbeelding ]
die hangen dan weer niet. zie je het verschil?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
Paar sletjes erbij.![]()
[ afbeelding ]
Dit mag toch?
Die bovenste heeft een te hoog gezicht en die rechter is gewoon echt niet leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
Paar sletjes erbij.![]()
[ afbeelding ]
Dit mag toch?
Ik heb nog stokbrood slices en Filet americain, ruilen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens ik heb paprika chips en popcorn, delen?
Waar haal je die foto vandaan dan? Ik kan m niet vinden en hij lijkt niet 100% op haar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:28 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Op haar foto's? Je ziet ze regelmatig hangen.![]()
[ afbeelding ]
Google en het is toch echt 100% haarquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar haal je die foto vandaan dan? Ik kan m niet vinden en hij lijkt niet 100% op haar.
Geef maar toe, hangmens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar haal je die foto vandaan dan? Ik kan m niet vinden en hij lijkt niet 100% op haar.
Heel mooi met photoshopquote:
Ze heeft toch te weinig tieten om te laten hangen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:29 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
die hangen dan weer niet. zie je het verschil?
Ze heeft gewoon schattige tietjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze heeft toch te weinig tieten om te laten hangen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:33 schreef thavinca het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van de beter dames FOK!ker !
Ga naar fotoboek van zomermeisje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:33 schreef thavinca het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van de beter dames FOK!ker !
Zolderquote:
Ben idd stiekem ook meer van de shemales enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Eigenlijk vind ik 90% van de geposte dames niks. Ik zeg maar dat ze mooi zijn om bij de kudde te horen.
Post zelf een dame danquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Eigenlijk vind ik 90% van de geposte dames niks. Ik zeg maar dat ze mooi zijn om bij de kudde te horen.
Nee, maar om nu foto's van 12 megapixel op een website te zetten is ook weer zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ja profi fotografen schieten idd met 3 mp
Ahaha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben idd stiekem ook meer van de shemales enzo
ff 5 mb per plaatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar om nu foto's van 12 megapixel op een website te zetten is ook weer zo.
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar om nu foto's van 12 megapixel op een website te zetten is ook weer zo.
Vind je het gek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Zolder het volgende:
Even een belangrijker onderwerp, ik mag geen topics in klb en onz meer openen![]()
ik zou een afscheid topic willen openen maar dat kan niet
Boven de ~8 megapixel is een foto alleen maar minder scherp in het algemeen. Zeker omdat mensen de fotos te klein afdrukken en er daarom teveel pixels op 1 plek moeten worden gedrukt. Print je ze groot uit is er weinig aan de hand.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?
De lens ook niet, de kwaliteit van de chip die het weg schrijft tot een JPEG en hoeveel scans de JPEG heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Megapixel is toch niet meer dan de grote van een foto, de lens is toch wat voornamelijk het verschil maakt?
Ik kreeg bijna geen slotjes hoor. Ik dacht dat de mods van de foks af en toe ook wel konden gniffelen.quote:
Maar wat bepaalt dan wel voornamelijk de kwaliteit van een foto?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wat bepaalt dan wel voornamelijk de kwaliteit van een foto?
Dit ook. En meerdere factoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
De lens ook niet, de kwaliteit van de chip die het weg schrijft tot een JPEG en hoeveel scans de JPEG heeft.
Dat maakt ook niets uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Boven de ~8 megapixel is een foto alleen maar minder scherp in het algemeen. Zeker omdat mensen de fotos te klein afdrukken en er daarom teveel pixels op 1 plek moeten worden gedrukt. Print je ze groot uit is er weinig aan de hand.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
Rot op met al die matige dames meisjes.
Vraag me altijd af in wat voor situatie zulke foto's worden gemaakt? Zou t allemaal reality zijn of is t 99% fake?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nog een paar schatjes dan:
[ afbeelding ]
Nu houd ik op...... Zie dat jullie het niet meer aan kunnen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Dit ook. En meerdere factoren.
Ok thanks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat maakt ook niets uit.
Wat voornamelijk van belang is, is de chip en de lens.
Man draai je hoofd. Die is 12 ofzo.quote:
waarom mag ik nooit op die feestjes komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nog een paar schatjes dan:
[ afbeelding ]
Nu houd ik op...... Zie dat jullie het niet meer aan kunnen.
omdat je low socialize skills heb.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
waarom mag ik nooit op die feestjes komen
Amerika.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[quote]
Vraag me altijd af in wat voor situatie zulke foto's worden gemaakt? Zou t allemaal reality zijn of is t 99% fake?
dan moet jij ze uitnodigenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging had verstuurd...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
You Dont know. Jij hebt meer Posts in ongeveer dezelfde tijd als ik hier zit (jij bent een paar dagen eerder geregistreerd). Dus jouw socialskillz zijn waarschijnlijk lagerquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat je low socialize skills heb.
Nee joh!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Man draai je hoofd. Die is 12 ofzo.
quote:
Haha tweede keer.quote:
Je kunt in Nederland helemaal geen minister-president zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee joh!!
Zit gewoon een jonge kop op, maar is sowieso 16. + een lekker ding.
En als ze niet op internet wil komen, moet ze maar niet de gekkie uithangen en halfnaakt rondlopen.
Haha !quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland helemaal geen minister-president zijn.Dat heet gewoon minister.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je kunt in Nederland helemaal geen minister-president zijn.Dat heet gewoon minister.
Alleen als het onthoud-waardig is. Kan ik je later mee pesten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha !Dom lullen ofnie.
![]()
Hij onthoudt dat allemaal.
En dan moet ze ineens: Ongelofelijk scheel beginnen te kijken, Zo uit het NIETS.quote:
nee anorexia is een lijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een lijn tussen anorexia en dik.
Guess what i got for my birthdayquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)art-/TBBC8520bl.html
Doen? ziet er wel leuk uit
het is geen filmpjequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En dan moet ze ineens: Ongelofelijk scheel beginnen te kijken, Zo uit het NIETS.![]()
Wie is er goed in filmpjes bewerken?![]()
hej die telefoon heb ik ook, helaas geen 3gay.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
Trouwens leuk verhaaltje:
Vorige nachtbagger, die van gister, zei ik dit:
[..]
Guess what i got for my birthday
Een paard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik hoop geen blackberry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Pesten moet NIET kunnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:51 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Alleen als het onthoud-waardig is. Kan ik je later mee pesten.
Een pincet om mee te fappen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
toch wel, niet haten leuk mobieltje.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
toch wel, niet haten leuk mobieltje.
Wel. Je bent zo heerlijk makkelijk verwar- en pestbaar.quote:
Lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:53 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Een pincet om mee te fappen?
quote:
Fout, fout.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:53 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Een pincet om mee te fappen?
Ik heb een beetje een hekel aan blackberry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
toch wel, niet haten leuk mobieltje.
Wat nou? Beter dan de nokia die ik eerst hadquote:
Pestbaar nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wel. Je bent zo heerlijk makkelijk verwar- en pestbaar.
Welke Nokiaquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat nou? Beter dan de nokia die ik eerst had
Apple haat ik ook een beetje. Maar alsnog, ik haat niet gewoon omdat je Dimens bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan blackberry.![]()
Maar mijn mobiel mag je ook haten, zo'n Apple ding.
Ahaha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
maar dat krijg je met die rare uitspraken van jou.
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Your musical compatibility with JYoshii is Very High
wel te verw8e
quote:
KIJK DEZE ORIGINELE BEGROETINGEN.quote:
Het meisje wat ik leuk vind heeft ook een blackberry, het is maar een telefoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Apple haat ik ook een beetje. Maar alsnog, ik haat niet gewoon omdat je Dimens bent.
Was eerst niet zo toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Your musical compatibility with JYoshii is Very High
wel te verw8e
Weet ik veelquote:
HTC vind ik wel mooie telefoons.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veelMaar het was een oud ding, 4 jaar oud ofzo
Hij was sloom, een 1 (!!) megapixel camera, een halfkapotte speaker en nog erger: het was beltegoed
_!!! Mja beter dit dan dat ding
Krijgen ze nu een snoepje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KIJK DEZE ORIGINELE BEGROETINGEN.
Baas boven baas:quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veelMaar het was een oud ding, 4 jaar oud ofzo
Hij was sloom, een 1 (!!) megapixel camera, een halfkapotte speaker en nog erger: het was beltegoed
_!!! Mja beter dit dan dat ding
En mijn vriendin heeft een iphone 4quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft ook een blackberry, het is maar een telefoon.
HTC is gewoon de neutrale oplossing.quote:
Nee kusjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Krijgen ze nu een snoepje?
Vriendin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mijn vriendin heeft een iphone 4
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzoquote:
Galaxy S2 hier. Kom dan.quote:
Nu ben je nog meer baas dan je was, FOK!kers met een vriendin zie je niet vaak en die aanbid ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzook ik kijk ook wel ns naar andere meisjes maar toch neuk ik al 5 jaar lang met hetzelfde meisje
KIJKEN NAAR DIE MEISJES IN KORTE ROKKEN !quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik geen vriendin heb ofzook ik kijk ook wel ns naar andere meisjes maar toch neuk ik al 5 jaar lang met hetzelfde meisje
Zegt iemand met nog geen 1000 postsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Totaalzinloos het volgende:
BB is overrated, htc gewoon kut
[..]
Alsof dat iets zegt, hij heeft gewoon gelijktquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zegt iemand met nog geen 1000 posts
Look but don't touchquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef sciter het volgende:
[..]
KIJKEN NAAR DIE MEISJES IN KORTE ROKKEN !
KIJKEN NAAR DIE MEISJES IN KORTE ROKKEN !
ALLEEN KIJKEN!
Nee vanilla.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Baas boven baas.
...mits cyanogenmod
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu ben je nog meer baas dan je was, FOK!kers met een vriendin zie je niet vaak en die aanbid ik.
Dus ik mag geen mening hebben?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zegt iemand met nog geen 1000 posts
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Dus ik mag geen mening hebben?
Doe ff wat aan je ego
Jij snapt ONZ nog niet helemaal hè?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Doe ff wat aan je ego
Altijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
Sowieso mensen die stoer doen met hun telefoon.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Samsung ace of thc wildfire s ? Voor me zus dan he
Duidelijk heb jij een Nokia 6250.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
Sowieso mensen die stoer doen met hun telefoon.
Haha jij bent grappig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Doe ff wat aan je ego
Ace, hoewel die ook kut is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Ace.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:01 schreef thavinca het volgende:
Geen 6300 hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Duidelijk heb jij een Nokia 6250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |