Mwah, ik vind Egbers op de één of andere manier altijd wel beter dan dikke Sjek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En presentatie door Tom 'prima deluxe, hoe dan ook' Egbers.
Wim Kieftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag met Kieft, Waterreus, Arno Vermeulen en Jan van Halst. Veel tragischer kan niet.
quote:En dan terugschakelen naar de studio van Eredivisie Live, waar opeens Kees Jansma doodsbang op een witleren bank zit. Verheug ik mij ook op. Kijken hoe Kees zich daaruit gaat redden, uitleggen dat Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen, de dressboys van de Nederlandse sportjournalistiek, 'heel prettige collega's zijn'. Kees, die ongeveer 173 keer zachter praat dan Humberto, maakt opeens deel uit van een team schnabbelaars. Daar zou ik graag bij zijn, Kees die met open mond toekijkt hoe Humberto vlak voor de uitzending, door drie meisjes van Gillette, zijn hoofd laat scheren. Wel fijn voor Kees dat hij even iets zonder Wim Kieft mag doen. Dat kan niet goed zijn voor een mens, naast iemand zitten die in ieder antwoord de dood door de bomen laat ruisen.
is de chef voetbal he, heeft zijn eigen neergezet wegens gebrek aan gastenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno Vermeulen...hoe is die hier verzeild geraakt
Ik heb de mogelijkheid niet om Real - Barca te zien, anders had ik geen moment getwijfeld idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel een enorme voetbal hater zijn, als je liever naar onnozele mannen zoals Vermeulen en Waterreus kijkt, ipv Real - Barça.
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel een enorme voetbal hater zijn, als je liever naar onnozele mannen zoals Vermeulen en Waterreus kijkt, ipv Real - Barça.
Het tragische is dat 2 van de 3 vaste gast zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wim Kieft, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus; drie kutgasten.
I know. Vroeger met Hugo keek ik altijd Studio Voetbal en soms VI. Nu kijk ik altijd VI en heel soms SV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het tragische is dat 2 van de 3 vaste gast zijn...
Daarom Madrid - Barcaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wim Kieft, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus; drie kutgasten.
Ik kan stiekem ook altijd we genieten van z'n analyse.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Jan van Halst is toch wel een briljante analist... ondanks zijn Twente-onderbroek
Je hebt gewoon zo hard gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |