SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Wat 'n debielquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef Flitskikker het volgende:
Voordat deze dichtgaat zullen we het volgende weekeinde verwelkomen vermoed ik.
Altijdquote:
Kloptquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-ooit-een-meisje-geneukt-gebeft-nogmeer-post.
getsiequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
Meisjes neuken
Jongens neuken
Neuken
Neuk
Ne
N![]()
ielllllllll
Dat was 1 keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeg jij die zijn genot uit het neuken van cornflakespakken haalt.
Het meisje waarmee ik vandaag mee naar de Efteling was is van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het meisje waarmee ik vandaag mee naar de Efteling was is van mij.
wat doe je nu op fok!? normaal gesproken zou je haar nu moeten neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 20:41:58 ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het meisje waarmee ik vandaag mee naar de Efteling was is van mij.
Het meisje MET WIE lul, of was het een opblaaspop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar netjes thuisgebracht woensdag ga ik er weer heen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat doe je nu op fok!? normaal gesproken zou je haar nu moeten neuken
Wat doe jij hatelijk danquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het meisje MET WIE lul, of was het een opblaaspop?
wel op dr gebeft tijdens het thuisbrengen mag ik hopen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Haar netjes thuisgebracht woensdag ga ik er weer heen.
Beffend door de voordeur.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel op dr gebeft tijdens het thuisbrengen mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |