Heet dat kind van die tokkie uit babyboom niet zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef innepin het volgende:
Gespot in het ziekenhuis:
J aydeny S igourney N utley D eirdre
Waarbij ik de laatste naam gok, omdat het stuk vanaf de eerste r niet meer op het geboortekaartje paste en dus gewoon wegviel.
Ik vind het woord binnenwaartse zo raar. Maar het schijnt gewoon te bestaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
wuahaha
We besloten al snel op ons eigen te gaan wonen, ik was toen 17 jaar(2005). Toen we eenmaal aan kant waren, hadden wij beslote dat als ik 18 jaar zou worde, ik zou stoppen met de pil
Wat een tenenkrommende blogs. werdt, wondere, worde, begonne, moet laten zakken. Brrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
wuahaha
We besloten al snel op ons eigen te gaan wonen, ik was toen 17 jaar(2005). Toen we eenmaal aan kant waren, hadden wij beslote dat als ik 18 jaar zou worde, ik zou stoppen met de pil
Wel makkelijk, hoeft ze alleen maar "Jay" te roepen, luisteren ze allebei niet....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef amaranta het volgende:
De voornaam is inderdaad min of meer hetzelfde
http://babyboom.ncrv.nl/gallerij/geboortekaartjes/jaydeney
Ze is gestopt met school want ze wilde geen opleiding maar kinderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommende blogs. werdt, wondere, worde, begonne, moet laten zakken. Brrrr
Jawel. Maar toen was ze altijd in de poppenhoek aan het spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:27 schreef SacreCoeur het volgende:
krijg je die niet op de basisschool?
haha, ze gaan later samen tennissen toch??quote:
op het kdv een meisje met de naam Halle. Moest er even aan wennen.... verder zijn daar nog een Jet en een Flynn geboren. Ook niet helemaal mijn namen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Cantare het volgende:
Noortje en Meike
Noortje en Fiene
Noortje en Bregtje
Noortje en Carlijn![]()
Noortje en Chris
Noortje en Ben
Noortje en Stijn
Noortje en Gijs of Guus![]()
je kent Halle berry toch welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha, ze gaan later samen tennissen toch??
[..]
op het kdv een meisje met de naam Halle. Moest er even aan wennen.... verder zijn daar nog een Jet en een Flynn geboren. Ook niet helemaal mijn namen.
vadertje en moedertje in de pauze bedoel jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel. Maar toen was ze altijd in de poppenhoek aan het spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |