abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100454681
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

male draenei
Hier is er nog een om te lachen
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Janusnl/advanced

Ik vind hem leuk :6
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100454777
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef Anakin24 het volgende:
overigens is het queuen als dps in de ochtend een onbegonnen zaak merkte ik:P
stond 14 min in de queue en nog niks :)

Ben maar weer gaan tanken :P nog 4 barretjes en dan zu Hyjal ;)
http://eu.battle.net/wow/(...)t/anagratos/advanced
Is het niet dat je pas op 80 naar Hyjal kan? Ipv op ..8 zoals vorige expansions.
pi_100455030
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu :P
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 11:16:57 #64
159966 lifeblind
pi_100455193
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Anakin24 het volgende:
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu :P
Hyjal is pas vanaf 80 (dan staat in ieder geval pas die quest om er naartoe te gaan op het bord), 78-80 is icecrown in northrend om te levellen.
pi_100455292
hmmz.. weet het nie meer zeker hoor ;) heb al een pala en een dk gelvl'd naar 85.. maar wist niet meer of ik inderdaad 80 moest zijn om in hyjal te beginnen.

naja.. dan maar effe instances gaan rennen de komende 2 lvl's ;) weinig zin om die saaie rommel daar nog es te gaan doen.
pi_100455369
Ik geloof inderdaad dat je die quests om naar Hyjal te gaan pas krijgt op 80. Net als die Hero's Call/Warlord's Command van dat bord.
pi_100455819
Yes je moet 80 zijn, nog maandje geleden gedaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_100455849
Gister mn eerste 5 matches gedaan met mn nieuwe rated BG groep.
4-1, ging erg lekker.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:08:15 #69
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100456843
*O* Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped! *O* (Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit! :') Nu ik meer raid wel!)
pi_100457089
Ja ik snap die regels ook niet wanneer iemand nou wel en niet gekickt mag worden etc. Het is i.i.g. zo dat ik het 9 van de 10 keer niet kan doen wanneer ik het wil :O
pi_100457418
Hier in ieder geval wat patch notes, de precieze regels zijn niet bekend (en worden ook niet bekend)

quote:
We’re making a number of hotfixes to address use of the Dungeon Finder and vote kick tools. The following hotfixes will require realm restarts to implement, which are likely to be next Tuesday’s weekly maintenance.

• Players who are outside a dungeon for more than a few minutes are now immediately able to be kicked.
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
• If three or more players group queue with each other it will require an additional vote for them to kick anyone they did not group queue with.
• If a group queue of 4 kicks the one person that they did not group queue with they will each receive a more severe penalty to their ability to initiate future kicks.
• If someone initiates a vote kick for someone they group queued with they will not incur a penalty to their ability to initiate future kicks.

With these changes we hope to reduce some undesirable behavior and annoyances, and encourage greater patience when using the Dungeon Finder. In addition, keep in mind that both initiating and agreeing to vote kick have always carried the same weight to your ability to kick in the future. It's always best to save your votes for when it really counts to ensure your ability to kick is available when it does.

We’ll of course be watching how these changes work to improve these systems, and always appreciate your feedback.
pi_100457775
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped! *O* (Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit! :') Nu ik meer raid wel!)
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:41:41 #73
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100457843
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.

wait... whaaaaaaaaaaat
pi_100457973
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef lipjes het volgende:

wait... whaaaaaaaaaaat
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:59:12 #75
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100458407
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Pixell het volgende:

[..]

Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in :P
Zoals ik zeg. Ik doe bijna geen dungeons meer. Zul Aman en Zul Gurub komen nu al mijn neus uit! :r Heel soms doe ik er nog wel eens één, met de guild. Maar aangezien ik tegenwoordig weer iets meer raid, krijg ik dus (meestal) 7x een bepaald aantal Valor points. Dan gaat het weer iets beter met mijn Valor cap! :P
pi_100458492
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
gebeurd alleen als je het heel snel doet, dus bv een random dungeon joinen maar hij staat je niet aan en je leaved gelijk.
pi_100458583
Ik heb gisteren nog keihard gestreden voor de valor cap, ging 6 uur naar bed vanochtend :') om een of andere reden dacht ik dat het bijna maintenance was :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:11:35 #78
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100458794
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Anakin24 het volgende:
Ik zat me ook gruwelijk te irriteren vrijdagavond... 2 of 3 keer een groepje gehad met en tank hunter... naja. zo'n achterlijke gogogo mongool die non stop zit te pullen en loopt te bleren dat ik maar op moet schieten?! in draktharon kwam ik die figuur tegen, en in gundrak (normal)

Ik heb het 2 minuten aangekeken.. maar toen ie na trollgore ook die andere mutsboss begon te pullen terwijl ik nog rustig daarheen aan het hobbelen was heb ik m'n excuses aangeboden aan de healer en maar geleaved.

Overigens had ik hetzelf zaterdag met zo'n dk gogogo-want-ik-heb-geen tijd figuur.

De bedoeling is dat je lekker relaxed als een leuk groepje instances gaat doen zonder stress en snelsnelsnel want ik moet morgen lvl85 zijn?
Meestal weet je het al meteen als je een dungeon binnen komt, er is niet eens tijd om te groeten of te respeccen. meteen naar de eerste mob toe rennen en aan de slag.

Als je meer dan 2 woorden groet terug krijgt weet je ook meteen dat er gewoon gecommuniceerd kan worden. en mijn ervaring is dat het meestal leuk word.

In die groepen ook nooit gezeik als je need op iets wat je wilt hebben. meestal vraag ik het als ik need of het een probleem is... maar als er totaal niets gezegd word dan need ik gewoon.
pi_100458974
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat :D
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)

en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.

dat soort onzin :D
pi_100459970
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.

Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm :') .
pi_100460011
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Anakin24 het volgende:
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat :D
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)

en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.

dat soort onzin :D
Persoonlijk ben ik wel een voorstander van rushen door dungeons.
Maar natuurlijk wel even wachten tot iedereen in de juiste spec+gear is, anders faalt het hard :P

Gister met een kameraad van me BRC gedaan (normal) ik op healer en hiij op tank (beide FLraid geared). Na de eerste boss ben ik elemental gegaan want als resto was ik hardstikke bored.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100460221
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.

Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm :') .
Herkenbaar :P. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden :').

Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100460311
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D *O*
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:03:12 #84
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100460724
ik ga vanavond maar eens mijn 85 tank overzetten naar een casual raiding guild.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:46:08 #85
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100462370
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef Olment het volgende:
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D *O*
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
Dat is een hele goede investering :Y met vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?

want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
pi_100462430
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Mercy het volgende:

[..]

Dat is een hele goede investering :Y met vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?

want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
lvl 1 :P
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:52:16 #87
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100462603
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef Olment het volgende:

[..]

lvl 1 :P
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
Dan is het nog een koopje :Y ;)
pi_100462671
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Herkenbaar :P. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden :').

Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel :7.
i know the feeling. Ben maar aan pvpen op me shaman. In 3 dagen full vici gear gehaald. Ben nu bezig met arena's. Nog ff volhouden totdat gears of war 3 uitkomt en D3
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100462678
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:52 schreef Mercy het volgende:

[..]

Dan is het nog een koopje :Y ;)
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild :P)
En misschien ga ik die guild trainen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:11:52 #90
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100463218
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild :P)
En misschien ga ik die guild trainen.
ben ik ook mee bezig gewest, een guild trainen
gaat best vervelen in je eentje, hijs nu lvl2 8% en nog steeds maar alleen ik en een paar vriendjes.
members krijgen gaat kuuuuuuuuuut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')