Jij was toch voor dat amateurclubje uit Eindhoven?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n mooie witte met rode streepEn dan naai ik het oude mooie logo erop
je onderbroekje is wit met een bruine streepquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n mooie witte met rode streepEn dan naai ik het oude mooie logo erop
Moest lachenquote:
Nee? Wel voor PSV...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij was toch voor dat amateurclubje uit Eindhoven?
Ja. Daarom schrijf ik 'warom' en 'zeew'.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en er weer vanaf proberen te komen door een trollface te posten
neequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en er weer vanaf proberen te komen door een trollface te posten
Maar we staan wel boven dat scheelt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
conclusie, ajacieden hebben geen humor.
Zegt een feyenoorderquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
conclusie, ajacieden hebben geen humor.
Geen idee, maar wel 2 keer gewonnenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zegt een feyenoorderhoevaak heeft feyenoord vorig seizoen uit wel niet verloren?
Geen idee, maar in hoeverre is dat relevant? En welke bizarre uitslagen ben jij zoal dit weekend tegengekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zegt een feyenoorderhoevaak heeft feyenoord vorig seizoen uit wel niet verloren?
Oh hihi dies leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, na ja... Niemand is perfect, zullen we dan maar zeggen
Roda - Groningenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar in hoeverre is dat relevant? En welke bizarre uitslagen ben jij zoal dit weekend tegengekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |