quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Kick!
PM/DM mij, dank u!omgeving Arnhem
quote:
Neem eens een kijkje op het Invite Forum op de Facebook-pagina van Roamler. De afgelopen weken hebben Roamlers veel invites kunnen verdienen en die worden nu op allerlei wijzen vergeven. Het invite-forum vind je daar: https://www.facebook.com/Roamler/app_202980683107053.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef _Dizzy_ het volgende:
Hola,
Ik ben eindelijk weer in Nederland komen wonen, en zoek ook een inv.
Lange tijd gelutkt maar helaas kenden ze het niet in Ierland..
Maar nu kan het wel
Als iemand er eentje heeft, dan hou ik me graag aanbevolen. Ik woon in omgeving Hilversum.
Thanks all
Nee. Wanneer je je account hebt aangemaakt, kan je wel zien hoeveel Roamlers er opdrachten in de afgelopen week hebben gedaan, in jouw woonplaats. Veel Roamlers doen ook opdrachtjes buiten hun eigen woonplaats, de vraag die jij stelt is dus anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel Roamlers er bij jou in de buurt actief zijn eigenlijk
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik heb hier een keer gepost maar nog geen invite gehad, vandaar dat ik nu weer een oproep doe.
Mevr. Poes - Zeeland
Heel lief! Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:49 schreef Tessa1995 het volgende:
[..]
Ik heb nog een invite over, ik weet niet of je al een pm kan sturen, omdat ik net lid ben van FOK, mocht dat kunnen, stuur je emailadres, dan kan ik de invite versturen!
Ik heb speciaal een fok account aangemaakt, om mijn invite te kunnen vergeven.
Toch heb ik al 80 euro verdient door ijsjes te eten en gilette te testen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen reken je niet rijk. Deze app maakt alleen het bedrijf die erachter zit rijk. Zelf verdien je er niets aan. Neem dat maar van mij aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |