Spannend hoor. Hopelijk krijgen jullie hem daarna weer mee, maar als hij even moet blijven is hij wel in goede handen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Wat lief hoe jullie meeleven![]()
De dierenarts heeft er 1.5 uur voor ingepland. We gaan in de tussentijd even naar een winkelcentrum ofzo. Daar zitten wachten is ook killing! Geen idee of we hem daarna meteen weer mee naar huis krijgen.. Afwachten.
Vannnacht heeft ie weer gepoept (en had er lekker in staan draaien) en heeft ie lekker wat gegeten. Oog wordt al 'schoner' maar het ziet er rampzalig uit. Door het vocht van die zalf ofzo staat het weer helemaal bol. Maar ik heb goede hoop dat veel pus nu weg is doordat het zo week is.
Vanochtend wilde hij niet zoveel eten. Ik wacht nu maar even en zorg dat zn buikje goed vol is vlak voor we weggaan, dat had de dierenarts ook gezegd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik krijg in mn eentje die zalf er al bijna niet meer opHij is verdomd sterk en dwars aan het worden!
Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik bèn alvast aan het duimenAlle duimpjes helpen, nietwaar?
![]()
En ik zit toch op mijn werk, dus kan best
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aan
Ik breng en haal mensen met een verstandelijke beperking van werk/dagbesteding weer terug naar huis/woongroepenquote:
Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat er speciaal voor Joey een kattensmiley moet komen met 1 oogje
Joey met een stoer ooglapje......Arrr!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |