abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100542843
Hier nog een duimer, kom op ventje!!!
pi_100543402
Wat lief hoe jullie meeleven :o O+

De dierenarts heeft er 1.5 uur voor ingepland. We gaan in de tussentijd even naar een winkelcentrum ofzo. Daar zitten wachten is ook killing! Geen idee of we hem daarna meteen weer mee naar huis krijgen.. Afwachten.

Vannnacht heeft ie weer gepoept (en had er lekker in staan draaien :')) en heeft ie lekker wat gegeten. Oog wordt al 'schoner' maar het ziet er rampzalig uit. Door het vocht van die zalf ofzo staat het weer helemaal bol. Maar ik heb goede hoop dat veel pus nu weg is doordat het zo week is.

Vanochtend wilde hij niet zoveel eten. Ik wacht nu maar even en zorg dat zn buikje goed vol is vlak voor we weggaan, dat had de dierenarts ook gezegd.
pi_100543412
Oh en ik krijg in mn eentje die zalf er al bijna niet meer op :X Hij is verdomd sterk en dwars aan het worden!
pi_100543450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Wat lief hoe jullie meeleven :o O+

De dierenarts heeft er 1.5 uur voor ingepland. We gaan in de tussentijd even naar een winkelcentrum ofzo. Daar zitten wachten is ook killing! Geen idee of we hem daarna meteen weer mee naar huis krijgen.. Afwachten.

Vannnacht heeft ie weer gepoept (en had er lekker in staan draaien :')) en heeft ie lekker wat gegeten. Oog wordt al 'schoner' maar het ziet er rampzalig uit. Door het vocht van die zalf ofzo staat het weer helemaal bol. Maar ik heb goede hoop dat veel pus nu weg is doordat het zo week is.

Vanochtend wilde hij niet zoveel eten. Ik wacht nu maar even en zorg dat zn buikje goed vol is vlak voor we weggaan, dat had de dierenarts ook gezegd.
Spannend hoor. Hopelijk krijgen jullie hem daarna weer mee, maar als hij even moet blijven is hij wel in goede handen.
Ik vroeg me ook al af hoe het met eten en narcose in zijn geval zat. Hij moet zoveel mogelijk aansterken dus nuchter houden was al niet handig. Gelukkig mag hij gewoon eten en weet hij niet wat er gaat gebeuren. Het kan voor hem qua oog alleen maar beter worden nu. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100543456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik krijg in mn eentje die zalf er al bijna niet meer op :X Hij is verdomd sterk en dwars aan het worden!
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100543792
Och wat een schattig popje is het! Schildpad kater had ik nog niet eerder gezien, lekker uniek beestje :) Een van m'n gastkittens vorig jaar had verklevingen aan 'n oogje, toen dat eindelijk beter was knapte ie zo snel op! Hopelijk gaat alles goed straks bij je hummeltje en kan ie daarna ook flink opknappen (en je huis op z'n kop gaan zetten :P)
Sterkte met wachten straks, hopelijk gaat het allemaal snel :)
pi_100544671
Ik duim heel hard vandaag!
pi_100544899
TS = Held!!!
Echt mooi dit.

Mijn zus heeft jaren geleden tijdens een scoutingkamp ook een kitten gevonden.
Ze hoorden gepiep in het bos en gingen op zoek.
Uiteindelijk hebben ze dus die kitten gevonden, lag naast zijn moeder (die gestenigd was :( )
Mijn zus heeft hem mee naar huis genomen, kitten had niesziekte en ook infectie aan de ogen.
Resultaat na heel wat anti-biotica e.d., blind aan 1 oog, staarplekjes op zijn andere en een beetje schichterig..
Maar met heel veel liefde en zorg is deze ouwe dibbes toch al 22 en still going strong bij mijn ouders thuis! En het is een knuffelkont eerste klas! Als ik bij mijn ouders ben moet en zal hij bij me op schoot of iig tegen me aan liggen..
Dus TS, het kan allemaal goed komen!
Ik duim iig voor die kleine.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:41:59 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100545145
Ik ga keihard duimen vanmiddag
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2011 @ 11:44:59 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100545256
Ik bèn alvast aan het duimen ^O^ Alle duimpjes helpen, nietwaar? ;)

En ik zit toch op mijn werk, dus kan best :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100545325
Ik duim mee voor jullie. Laat het alsjeblieft goed gaan. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:47:23 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100545336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik bèn alvast aan het duimen ^O^ Alle duimpjes helpen, nietwaar? ;)

En ik zit toch op mijn werk, dus kan best :P
Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aan :')
pi_100545369
hoi ts! wat goed van jullie zeg, en wat een stumpertje!!
het kan zijn dat ie flebitis (ontsteking van de ader) heeft.door het infuus! zeker in zijn toestand!
Het kan idd geen kwaad om die druppels in de koelkast te bewaren en bijv. een halfuur voor gebruik eruit halen..
Hoe gaat het nu met m?? Al bij de DA geweest neem ik aan?
haken is cool
pi_100545402
how shit..ik dacht dat er nog maar 1 pagina was van dit topic, had de andere 8 niet gezien O-) dan is mijn reactie niet helemaal uptodate :o
haken is cool
pi_100545432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aan :')
Wat voor werk doe je? _O-
pi_100545449
Hier wordt ook stevig meegeduimd voor de kleine ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:53:04 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100545531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je? _O-
Ik breng en haal mensen met een verstandelijke beperking van werk/dagbesteding weer terug naar huis/woongroepen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2011 @ 11:53:17 #218
13151 crew  Rewimo
pi_100545540
Ik vind dat er speciaal voor Joey een kattensmiley moet komen met 1 oogje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100545577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat er speciaal voor Joey een kattensmiley moet komen met 1 oogje O+
Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver... :')
pi_100545628
Ahw, ik duim mee hoor!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver... :')
Joey met een stoer ooglapje......Arrr!
pi_100545730
oke ik ben bijgelezen! wat spannend zeg vandaag! ik duim natuurlijk ook heel hard mee!
en het is wel een goed idee om een inzamelingsactie te houden voor als de rekening heel hoog wordt!
haken is cool
pi_100547809
Ik ben ook aan het duimen, het is toch rustig op het werk. Ik hoop zoooo dat het allemaal goed komt en dat Joey vandaag mee naar huis mag.
pi_100548119
Ik zou wel een tientje willen storten als de rekening hoog word.. Vind het zo zielig voor het beestje :(
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:12:59 #224
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100548303
Ik duim ook mee voor een goede afloop! ^O^
I`m not weird. I`m limited edition.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2011 @ 13:13:38 #225
13151 crew  Rewimo
pi_100548324
HIj is er, de Joey-smiley!

Met dank aan shiznuts _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')