quote:
Okidokiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef piepie het volgende:
Iemand anders maar een nieuwe doen, want ik heb te weinig tijd momenteel ...
Ik zag hem één keer live op vakantie op Vlieland. Alweer lang geleden. Maar het was idd geweldig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:09 schreef tomtomaat het volgende:
heb hem ooit live zien spelen.... geweldig
Nee, dat wist ik niet....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem één keer live op vakantie op Vlieland. Alweer lang geleden. Maar het was idd geweldig.
Weet je dat ie bij Ajax heeft gespeeld ?
Historisch gezien warmquote:
Sorry over het hoofd gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:40 schreef Pugg het volgende:
J.A.L. B volledige voorletters en achternaam is een hint over afkomst.was niet in Rotterdam afgelopen zondag (wie schiet nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pugg op 26-08-2011 14:11:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hintje?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:28 schreef Pugg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekend van TV♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij niet?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef Pugg het volgende:
[..]
En wat heb jij gepresteerd?
lekker makkelijk hoor zeiken vanaf de kantlijn
Waar moet ik die in hemelsnaam van kennenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef Pugg het volgende:
weet ik veel, jij lult ook maar zat zo nu en dan
Foutquote:
Padum tsjj, 10 punten voor Bosquote:
Hehe, die wilde ik ook al zeggenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe, die wilde ik ook al zeggen.
Ja die zocht ik. Ook zijn dochter Kim had in principe gekund..quote:
Die zou ik ook wel kunnen hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die zocht ik. Ook zijn dochter Kim had in principe gekund..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef silverhill het volgende:
Maria Servaes-Bey
Echt nooit van gehoord
Die zocht ikquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
staat in een spoiler en Dr Dentz was een keer tamelijk warm
Zeker. Jammer dat ie Belg is.quote:
Hoe onthoud jij je usernamequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe onthoud jij je username?
Die ken ik niet.quote:
Herman Brood ?quote:
Henk Blekerquote:Op woensdag 21 september 2011 09:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee
Nog een hint:
Hij begrijpt hoe de paarden springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |