SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, EN ER ZITTEN GLIMMERTJES OP. GLIMMERTJESquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:36 schreef Ezell het volgende:
Klote, ik heb nog steeds niet mijn OV-chipkaart geregeld. Dat zou ik vandaag doen.
Volgens mij heb ik geen pasfoto's.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, EN ER ZITTEN GLIMMERTJES OP. GLIMMERTJES
Maar beter schiet je op dan, het duurt best lang.
Ik moet mijn pasfoto nog uploaden voor mijn schoolpas, maar dat kan nu niet wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen pasfoto's.
OH, IT'S THE HARD KNOCK LIFE, FOR US. IT'S THE HARD KNOCK LIFE!
Puik plan, werkte ook voor mijn Aardrijkskunde CE.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Doelstelling van vannacht: wakker blijven tot 3:33.
Twee keer van acht tot vijf uur 's ochtends 'geleerd' voor CE's. Raar dat je zo ook kan slagen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Puik plan, werkte ook voor mijn Aardrijkskunde CE.
Waar ga je dan slapen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:47 schreef Kaasrol het volgende:
Morgen kamer leeghalen voor verbouwing...
Werkkamer van mijn moeder, 3 dagen lang. Die vraag is ook relevant voor de UIT trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee keer van acht tot vijf uur 's ochtends 'geleerd' voor CE's. Raar dat je zo ook kan slagen..
[..]
Waar ga je dan slapen?
Neem een opgooitent mee en ga kamperen in een willekeurig parkje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Werkkamer van mijn moeder, 3 dagen lang. Die vraag is ook relevant voor de UIT trouwens![]()
Camping de Berekuilquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem een opgooitent mee en ga kamperen in een willekeurig parkje.
Haha.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Camping de Berekuil
Nee, morgen ga ik mailen naar SIB (zou ik eigenlijk vandaag doen) of er nog plaatsen zijn. En zo niet, jeugdherberg voor 12 euro per nacht
Ik heb altijd zin in eten. Het went wel hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:07 schreef Ezell het volgende:
Ah, ik heb zin in eten. Ik lijk net Water met haar lintworm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |