Hiermee doe je Jean Claude van Damme wel een beetje tekort hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:28 schreef 1299 het volgende:
Net in de bios gezien in 3d nog wel. Ik wil 2 uur van mijn leven terugLeek net een Jean Claude van Damme film oid.
dit idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef superdrufus het volgende:
Gefeliciteerd ts. Je hebt betaald voor twee uur aan Amerikaanse propaganda.
Ja echt een leuke film, zonder enig afweer een heel fort overnemen met alleen een schild!quote:Op zondag 7 augustus 2011 07:13 schreef Insane- het volgende:
Naar een film gaan die 'captain america' heet, een lachwekkende trailer heeft en een amerikaanse kapitein bevat die een fucking schild draagt.
Het is nog altijd beter dan Captain Mohammed: The First Prophet of Captain China: The First Red Devilquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef superdrufus het volgende:
Gefeliciteerd ts. Je hebt betaald voor twee uur aan Amerikaanse propaganda.
Maar het kan niet tippen aan Captain Netherlands: The First High Superhero.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan Captain Mohammed: The First Prophet of Captain China: The First Red Devil
Je begrijpt dat dit een actiefilm is?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef Creatix het volgende:
[..]
Ja echt een leuke film, zonder enig afweer een heel fort overnemen met alleen een schild!
Een comicfilm erop afrekenen dat hij vergezocht isquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:25 schreef 1299 het volgende:
Ik had nog 5 minuten om een film uit te zoeken, keek heel rap op IMDB (dat doe ik dus ook nooit meer) en dacht wie weet is het ala Xmen. Oftewel geloofwaardig gebracht. Maar het was echt zo fucking slecht: leek meer op een b film qua acteerwerk en verhaal.
Een neger met een ooglapje en nog meer lachwekkend slechte bullshit
Want wat daarna te zien was maakte de hele film goed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die niet blijven zitten tot na de aftiteling van de film
SUKKELS!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |