oftopic: Ninja edit gezienquote:
Oh, doe je daar wat aan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben slecht met vrouwen daarom natuurlijk.
Maar hoe lang? 2 maanden ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
oftopic: Ninja edit gezien
ontopic:
Knopjes en reageert niet meer
4-5 maandenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:13 schreef Totaalzinloos het volgende:
Nja, wordt een beetje moe van NED3 op dit moment, dus ik ga slapen.
Dag allemaal
Wat moet ik daar aan doen.quote:
Ah... Da's idd niet heel lang, voor blackberry.quote:
Ik betaal ¤35,- per maand inclusief mobiel internet + verzekeringquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik betaal 2 jaar lang, 14.95 per maand, voor Sense, 200 minuten en onbeperkt internet
heb je tips voor mijn site?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand nog tips nodig voor iets? ik help. deze avond geef ik gratis advies aan iedereen.
Gewoon je zusje even wat drinken geven met een "asperientje" erin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen.
Een flirtcursus volgen?
Ik wil graag mijn vriendin keihard neuken in den oor, hoe kan ik dit het beste doen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand nog tips nodig voor iets? ik help. deze avond geef ik gratis advies aan iedereen.
Welke provider?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik betaal ¤35,- per maand inclusief mobiel internet + verzekering
check mijn signaturequote:
hoe moet ik tegen meisjes pratenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef Saisai het volgende:
Ik heb geen zusje helaas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon je zusje even wat drinken geven met een "asperientje" erin.
Nee, gewoon observeren en zelf proberen. Je hoef jezelf niet te zijn om iemand zover te kunnen krijgen voor een one-night-stand.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen.
Een flirtcursus volgen?
gewoon doen, die van jou past er 3x in en je vriendin zal er niets van merken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin keihard neuken in den oor, hoe kan ik dit het beste doen?
Niet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin keihard neuken in den oor, hoe kan ik dit het beste doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |