4 euro per meter geloof ik!quote:
Ja het moet ook niet buigen, anders springt die sukkel er alsnog doorheenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
4 euro per meter geloof ik!
Maar da's niet van dat grijze kippengaas, maar dat hele harde groene gaas, maar je amper doorheen kunt knippen behalve met een nijptang en dat amper te buigen is
Ow ja ik zie het, ik had Jazz groter geschatquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zoveel groter is Nacho niet![]()
[ afbeelding ]
En Jazz is ook nog geen 40cm hoog, die loopt onder Diaz door
Zo lief is dat. Doet onze DA ook altijd omdat nokManda daar al 30 jaar komt met zijn katten door de jaren heen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was trouwens echt verbaasd over onze dierenartskosten.
We hebben 5 consulten gehad, 3 prikken dexomethason en een doosje prednoral.
44 euro stond er op ons rekeningoverzicht.
Ik ben echt zo blij met deze dierenarts.
En dan vooral hoe ze met Jip omgaat.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef indaha het volgende:
Nou dan heb je er toch nog een paar dagen plezier van
Wow, heftigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
Damn, zus belde. Dr vriend heeft een TIA gehad
2x
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
Damn, zus belde. Dr vriend heeft een TIA gehad
2x
Ja, wat is kei jong. Hij is 42 dacht ik. En idd, 2 kids van 3.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]en nog kei jong en kindjes ook toch?
Nou ja, ik vind het niet zo zeer kneus dat je niet wilt zeiken om hoofdpijn... ik vind het meer kneus dat je wel pijn op je borst hebt en uitstraling in je arm... maar dat niet zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:42 schreef nokwanda het volgende:
ja, nou ja.... kun je kneus noemen, kan ik me best voorstellen. Maar veel mensen willen gewoon niet zeiken om "wat" hoofdpijn en dan blijkt er zoiets te zijn. Dat zou NokManda kunnen zijn bijvoorbeeld. En dan zou je haast boos worden als er echt iets heel erg mis blijkt te zijn.
Het herstel na een beroerte duurt heel lang, maar vaak herstelt wel een hoop maar het heeft tijd nodigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:49 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop iig niet voor hem dat er nog 1 achteraan komt, of erger, een beroerte.
De buurman heeft er 1,5e maand ofzo 1 gehad. Die is echt redelijk de weg kwijt. Zijn korte termijn geheugen is heel slecht... en hij vergeet echt heel snel wat hij wil zeggen
Ja, ik hoop ook dat het hierbij blijft, en dat hij idd denkt van "Kut. Er moet wat veranderen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Dat zou voor je zus echt zwaar zijn met twee kindjes van 3 en dan een man die veel opnieuw zal moeten leren. Ik hoop echt voor hen dat het hierbij blijft en dat ie misschien met wat aanpassingen in zijn leven gezond verder kan. Tis wel een vette waarschuwing zo en tegelijk kan het gewoon een zwakke plek zijn die ieder willekeurige persoon kan overkomen.
Ja dat zei de buurvrouw ook al. Dit was zijn 2dequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het herstel na een beroerte duurt heel lang, maar vaak herstelt wel een hoop maar het heeft tijd nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |