Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?quote:
ooh, die! Zeg dat dan. Nee, mijne is de bookmark pijlquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?
Ik bedoel een pijl die dezelfde functie heeft als mijn screenshotIE-pijl
Ctrl Hquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je daar op klikt, komen recentelijk geopende sites dan eronder?
Ik bedoel een pijl die dezelfde functie heeft als mijn screenshotIE-pijl
Als je zoals nu bv op FOK zit, kijk je bovenin bij je tabbladen. Naast de meest rechter staat een plusje, als je daarop klikt krijg je een nieuwe verse. Daar kan je dan bv de krant lezen, ik noem maar watquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En die tabjes op Qutjes screenshot, bedoelde je die Greys?
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik klik steeds al op het sterretje (hihi, ik zei sterretje) en doe dan klaar en dan wordt het sterretje geel.
Maar er verschijnt niets in beeld verder.
In FF is dat sterretje om een bladwijzer/favoriet te maken. En rechts daarvan staat het pijltje dat jij bedoelt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik klik steeds al op het sterretje (hihi, ik zei sterretje) en doe dan klaar en dan wordt het sterretje geel.
Bladwijzerbalk aanvinken, en dan als je op fok zit, links het wereldbolletje naar je balk slepenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ja, hoe maak ik die?
Ik zit ff te googlen maar er is ook geen add on voorquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ctrl H
Maar idd jammer dat er niet een pijltje is.
Dat heeft IE ook heurquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zoals nu bv op FOK zit, kijk je bovenin bij je tabbladen. Naast de meest rechter staat een plusje, als je daarop klikt krijg je een nieuwe verse. Daar kan je dan bv de krant lezen, ik noem maar watEn tussendoor klik je dan af en toe op het tabje van FOK! en daar gaat het da gewoon verder. Ipv dat je het steeds opnieuw moet openen.
Even op het vorige pijltje, je muisklik vasthoudenquote:
Ik leer hier veelquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:28 schreef Qwea het volgende:
Even op het vorige pijltje, je muisklik vasthouden
En hoe is het nu met hemquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
de vriend van mijn zus heeft geen TIA gehad, maar een beroerte blijkt
ja, opzich wel goed. Zijn mond hangt niet meer, hij heeft nog wel hevige hoofd en oorpijn... en hij kan ook wel goed uit zijn woorden komen. Bloeddruk was weer normaal... maar zijn hand kan hij niet meer zo snel open en dicht doen. Maar goed, dat trekt ws nog wel weg.quote:
Oei, dat is niet zo best. Hoe is het nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
de vriend van mijn zus heeft geen TIA gehad, maar een beroerte blijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |