Jeeeeetje. Ja dat had inderdaad nogal een verschil gemaakt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit ik een stuk te typen over Noorwegen is het topic dicht
Ze hebben een speciale gevechtshelikopter maar van de 6 bemanningsleden waren er 4 op vakantie waaronder de piloot dus die kon niet opstijgen. De motor van de politieboot was defect dus moesten ze wachten op de pont die net de dader over gezet had ze hebben uiteindelijk particulieren boten gebruikt.
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
DM, hoe gaat het vandaag met Jipperdepip?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.![]()
En hij heeft zich niet meer verstopt.
Even kijken hoe het verder loopt, ik durf nog nergens op te hopen.
Wat fijn!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was trouwens echt verbaasd over onze dierenartskosten.
We hebben 5 consulten gehad, 3 prikken dexomethason en een doosje prednoral.
44 euro stond er op ons rekeningoverzicht.
Ik ben echt zo blij met deze dierenarts.
En dan vooral hoe ze met Jip omgaat.
Ooh wat goed! Is Jip ook zelf op het bed gesprongen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft vannacht weer samen met Oscar tegen mij aan liggen slapen op bed.![]()
En hij heeft zich niet meer verstopt.
Even kijken hoe het verder loopt, ik durf nog nergens op te hopen.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ooh wat goed! Is Jip ook zelf op het bed gesprongen?
Oscar ook helemaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, inderdaad.
We kunnen hem echt nog niet missen. Onze kroelbeer.![]()
Bankhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |