SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Vriendschappelijke wedstrijd natuurlijk welquote:
Impliceren dat wij vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijd natuurlijk wel
Nee, die dingen zijn knijterhard, dan ram je mijn schedel inquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef Etsu het volgende:
laten we met z'n allen mijn croissants naar hem smijten.beter dan vechten en allusss
Impliceren dat we naar jouw schedel gaan gooienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, die dingen zijn knijterhard, dan ram je mijn schedel in
Hij is bloed kuchen, denk dat een antwoord even op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:53 schreef Flitskikker het volgende:
Kaasrol, kon je geen uitgebreidere review op Tweakers schrijven?
wa un lillik dingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:56 schreef jordyqwerty het volgende:
1 vliegende kat voor je topic
[ afbeelding ]
picsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:58 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik ga na de vakantie naar de havo als alles goed gaat maar weet niet of ik het aankan keuzes maken is moeilijk
Etsoequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:58 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik ga na de vakantie naar de havo als alles goed gaat maar weet niet of ik het aankan keuzes maken is moeilijk
vast wel, de havo stelt niks voor johquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:58 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |