abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:23:56 #151
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_100422337
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Maar als niet eens onderscheid kunt maken
Als jij eerst eens begint met een taallesje, dan komen we misschien nog ergens.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:28:46 #152
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_100422549
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Maar als niet eens onderscheid kunt maken tussen "jij" en "mensen zoals jij", ben je hopeloos dom. Geeft niet, maar probeer je eigen tekortkomingen niet op mij te projecteren :)
Als jij niet eens doorhebt dat je tegen bijna iedereen hier denigrerend doet, dan wordt het tijd voor een cursusje zelfreflectie. Waarschijnlijk heel moeilijk voor je, maar ik heb er vertrouwen in dat ook jij dat uiteindelijk kunt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:29:55 #153
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100422602
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nou, doe eens niet zo vervelend en leg het maar aan mij uit :)
I see what you did, there.

Oke, here goes: met die opmerking doelde ik op het feit dat mensen als OEM altijd lopen te trollen in Apple-topics, en meteen met de term "fanboy" komen zodra je door hun 'argumenten' heen prikt. Tegen die mensen wil ik nog wel eens denigrerend uit de hoek komen. Het begint nooit zo, maar zodra ik zie dat er toch niet mee te praten valt en de persoon alleen aan het trollen is, troll ik net zo vrolijk mee natuurlijk.

Denk ik dat iedereen met wie ik het oneens ben een kloon is van OEM? Nee. Doe ik denigrerend tegen iedereen die het met mij oneens is? Nee. Maar mensen die alleen maar in een topic komen om te trollen, zoals OEM in dit topic (en eigenlijk elk Apple-related topic) doet, dan is dat een vrijbrief om terug te trollen. En denigrerend doen hoort daarbij.

Zelfde geldt voor dit topic. Als mensen meteen hun conclusies trekken zonder eerst normaal wat te vragen, en meteen met verdachtmakingen en moddergooien beginnen, dan voel ik mij niet geroepen daar nog serieus op in te gaan.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:30:23 #154
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100422621
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:28 schreef OEM het volgende:

[..]

Als jij niet eens doorhebt dat je tegen bijna iedereen hier denigrerend doet, dan wordt het tijd voor een cursusje zelfreflectie. Waarschijnlijk heel moeilijk voor je, maar ik heb er vertrouwen in dat ook jij dat uiteindelijk kunt.
Key word. En dat heb ik wel door, hoor.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:40:31 #155
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_100422988
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]
Zelfde geldt voor dit topic. Als mensen meteen hun conclusies trekken zonder eerst normaal wat te vragen, en meteen met verdachtmakingen en moddergooien beginnen, dan voel ik mij niet geroepen daar nog serieus op in te gaan.
Toen je het topic in KLB opende was je al redelijk gefrustreerd vanwege je nieuwe iPhone die beschadigt zou zijn geraakt. Door de reacties die je daar kreeg in datzelfde topic werd het al niet veel beter, maar nu zitten we in WGR. En de mensen, behalve de obvious trolls natuurlijk vinden je oprecht een lul voor de manier hoe jij reageert.

Denk je niet dat het de manier is hoe jij reageert dat je niet de verwachte reacties krijgt die je zou willen krijgen? Dat er daadwerkelijk serieus naar jouw klacht wordt gekeken?
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:47:58 #156
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100423282
quote:
4s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef Meneer_du_bir het volgende:

Toen je het topic in KLB opende was je al redelijk gefrustreerd vanwege je nieuwe iPhone die beschadigt zou zijn geraakt. Door de reacties die je daar kreeg in datzelfde topic werd het al niet veel beter, maar nu zitten we in WGR. En de mensen, behalve de obvious trolls natuurlijk vinden je oprecht een lul voor de manier hoe jij reageert.

Denk je niet dat het de manier is hoe jij reageert dat je niet de verwachte reacties krijgt die je zou willen krijgen? Dat er daadwerkelijk serieus naar jouw klacht wordt gekeken?
Ja, en nee. Door de reacties in KLB was er inderdaad al wat irritatie aanwezig, maar met de reacties in dit topic begon het redelijk: Delano.888, -tape-, en Wootism waren nog behulpzaam. Nu moet ik eerlijk zijn, en toegeven dat ik op de reactie van Delano.888 wat vriendelijker had kunnen reageren, al gaf ik wel inhoudelijk een reactie en uitleg.

Toen jij, Dastan en Jahr00n overkwamen van het andere topic naar dit topic omdat jullie merkten dat ik in dat andere topic niet meer reageerde, ging het snel bergafwaarts. Toen ik vervolgens drie keer opnieuw uit moest leggen dat het verkooptopic al twee weken gesloten was voor ik er uberhaupt achter kwam dat de case mijn iPhone beschadigde, en OEM met zijn gebruikelijke getroll het topic kwam verpesten, was er geen redden meer aan.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:50:44 #157
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_100423389
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Key word. En dat heb ik wel door, hoor.
Dat keyword gebruikte ik al eerder zoals je kunt teruglezen. Die truukjes van jou worden behoorlijk doorzichtig.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:51:35 #158
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_100423427
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef OEM het volgende:

[..]

Dat keyword gebruikte ik al eerder zoals je kunt teruglezen. Die truukjes van jou worden behoorlijk doorzichtig.
:)

Niet iedereen is fake.
pi_100640248
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:)

Niet iedereen is fake.
Als je zo zeker weet dat je gelijk hebt, waarom verdedig je zelf dan zo hard?

No offence, maar ik heb dit topic doorgelezen en dat topic op dat andere forum waar je je case wou verkopen en je lijkt mij echt enorm geirriteerd en irritant. En dat idee krijg ik alleen maar door dit topic en dat andere topic te lezen... door jouw reacties... en door de haat richting jou.

Je zou al heel anders overkomen als je rustig en normaal reageert. Het is maar een tip... ;)
pi_100640552
En het is een goede tip, bedankt :)

Ik was inderdaad behoorlijk geirriteerd, door meerdere dingen. Ten eerste omdat ik erachter was gekomen dat de case die ik ter bescherming had gekocht mijn iPhone beschadigde. Ten tweede omdat het bedrijf waar ik de case gekocht had weigerde te erkennen dat het die case was die voor de beschadiging zorgde. Ten derde de vele trolls (vooral in het andere topic), en ten derde het feit dat sommige mensen het nodig vonden om via Google een verouderd topic op te zoeken en dit te verdraaien om maar beschuldigingen mijn kant op te kunnen smijten. Natuurlijk, achteraf is het makkelijk zeggen dat je aan dat soort kansloze mensen gewoon geen aandacht moet besteden, maar als de irritaties al aan het oplopen zijn, is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Niets menselijks is mij vreemd. Het verschil tussen mij en die trolls is echter dat ik in staat ben het te erkennen als ik fout zit.

Ik verdedigde mezelf zo hard, omdat ik er niet tegen kan als mensen mij zwart proberen te maken met leugens. En de mensen die mij hier het hardst beschuldigden van van alles en nog wat, zijn hoogstwaarschijnlijk precies degenen die op dat andere forum speciaal een account hebben aangemaakt om, doormiddel van leugens, mijn telefoonnummer te achterhalen. Gelukkig hebben sommige mensen nog wel een beetje integriteit en hebben ze dat niet gekregen.
pi_100640668
Een beschermhoes halen voor een gebruiksvoorwerp, het is geen museumstuk :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:33:02 #162
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100640941
HAHA wtf dit :')
pi_100641408
Bestaat er geen plastic of glas filler ofzo?


Ik kan trouwens de beschadiging niet zien op de foto..
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:59:29 #164
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_100696317
Wgr of niet. Ts is niet helemaal wijs. En hij heeft het zelf niet eens door.

Hoe krijg je dat smsje uit je vingers? Nee echt... Dan heb je toch wel een probleem hoor. Denk daar maar eens over na.

En on topic: heel vervelend van je beschadigde iphone. Dat de witte net iets dikker is heeft er vast mee te maken. Dat de winkel er niets mee doet is jammerlijk. Afschrijven als botte pech.

Kan deze ellende nu dicht?
Boef!
pi_100705375
Lama
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_111087755
Hoe is het eigenlijk afgelopen TS?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111087808
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen TS?
Kutkick :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:39:59 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111087898
Nou nee, aangezien een andere user nu net zoiets heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_111088070
quote:
Ik ga hier gewoon weer stuk om. _O-
pi_111088170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou nee, aangezien een andere user nu net zoiets heeft.
Als je het over Qwea hebt: Nee, dat is weer heel wat anders.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_111094982
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik ga hier gewoon weer stuk om. _O-
Schandalige kankerhond ben je! Om niet direct terugbellen voor een apple dingetje! Hij heeft mij ook wel eens onzin ge pmd omdat hij niet begreep wat een geeltje was :D
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 6 mei 2012 @ 22:30:48 #172
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111227804
:')

Wat moet jij je toch stoer voelen wanneer je waarheid verdraait om jezelf intelligenter voor te doen dan je bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')