Mannenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Alors? Die heeft nog wel wat geyle mannen.
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
Dat buikjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
Zo nat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
twitter:ilovetechno2010 twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 01:58:02Haha i told the radio DJ about my job in the restaurant! :-) He couldn't believe his ears!!! xD reageer retweet
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezochtquote:
Doe m'n bestquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De aandacht wel een beetje bij het topic houden he!?
die vermelding van zijn race in topgearquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezocht
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niet genoeg, ik eis het uiterste!
Haha okéu! Blauwverfenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherpquote:
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherp
Ja, is ook een soort van gezegde. Iig hier in de omgeving. Geeft aan dat je niet twee dingen tegelijk kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |