twitter:ilovetechno2010 twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 01:58:02Haha i told the radio DJ about my job in the restaurant! :-) He couldn't believe his ears!!! xD reageer retweet
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezochtquote:
Doe m'n bestquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De aandacht wel een beetje bij het topic houden he!?
die vermelding van zijn race in topgearquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In een McLaren? Jeezzzz, had ik niet achter hem gezocht
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niet genoeg, ik eis het uiterste!
Haha okéu! Blauwverfenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klere heej, ik ben ook nog ff haske druk met alle social media die mij om de oren klappert, ik kan niet heksen en blauwverfen tegelijk!! (of is dit dialect?)
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherpquote:
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Als in iets blauw verfen. Of moet dat met een v? Ben niet meer zo scherp
Ja, is ook een soort van gezegde. Iig hier in de omgeving. Geeft aan dat je niet twee dingen tegelijk kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heksen en blauwverven dacht dat dat een soort uitspraak was ja..
Nu wil ik ook weten wat!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik taai af... Moet morgen naar iets shoppen waar ik geen zin in heb... Wordt een chagrijnig dagje![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ik ook, om 7u ga ik op vakantie..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
Ik taai af... Moet morgen naar iets shoppen waar ik geen zin in heb... Wordt een chagrijnig dagje![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Oh, ben ik niet zo moeilijk in hoorquote:
Yay!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, om 7u ga ik op vakantie..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet zo moeilijk in hoor![]()
Livera. En die vrouwen daar komen je helpen in het pashokje. Echt... Maak me kwaad![]()
Denemarken, heb 35Mb per dag, geen idee hoe de dekking is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!!![]()
Nu wel met goede verbinding? Oftewel: krijgen we updates??
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me welquote:
Ah, tof!! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denemarken, heb 35Mb per dag, geen idee hoe de dekking is.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga meer van het moment genieten denk ik als ik weer ben.
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me wel"
Maar Hunkemoller is nog erger... Had ik de laatste keer 2 pasdames
Optyfen idd, ik wil zelf kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpen.
Nou, inderdaad! Ik red me wel, als het niet lukt kom ik het wel vragenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sowieso kledingwinkels waar ze na 10 sec. al naar je toe komen om te vragen of ze je kunnen helpen.
quote:
Dit. Ik weiger dan ook om nog wat te kopen in de desbetreffende winkel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Ik red me wel, als het niet lukt kom ik het wel vragen
Pino is in love?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga meer van het moment genieten denk ik als ik weer ben.
Dank! Trusten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
Nu echt weg!!
Pientje, heb een goede reis!!![]()
Toedels
Na drie weken kan ik mn vriendin weer zien ja.quote:
Voor elk één?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das echt vet irritant, ze nemen geen genoegen met "nee hoor, ik red me wel"
Maar Hunkemoller is nog erger... Had ik de laatste keer 2 pasdames
quote:
ECHT laatste reactie: Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |