Ik word gewoon lesbisch, dat gezeur met die kerels ook altijdquote:
Ik weet beter, lieverdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister gewoon naar jullie allebei.
Sowieso!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en uiteindelijk laat je ons verpieteren in een bejaardenhuis en kom je ons 1x per maand een tupperware bakje met daarin een geprakt banaantje voeren. en ik houd niet eens van bananen!
We zullen het zienquote:
Handjes boven de dekens, hè!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar eens klaarmaken om naar bed te gaan.
bedankt voor de gezellig avond iedereen
slaap lekker en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga me maar eens klaarmaken om naar bed te gaan.
bedankt voor de gezellig avond iedereen
slaap lekker en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!
nope!quote:
hoeft ook niet hoor, als je maar gehoorzaamdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
En ik luister niet meer
Zelfs dat niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
hoeft ook niet hoor, als je maar gehoorzaamd
trusten!
Ik vind er wel meer leuk, had in de '90s een vriendje dat fan was, draaide alle cassettes in de autoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef TheZapster het volgende:
It's the end of the world as we know it
Het enige goede nummer dat REM ooit gemaakt heeft.
Ik zou net vragen of 3fm nog wat aan was.. nee dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Destine
Tijd om te gaan slapen dus.
Ah, je was me voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Destine
Tijd om te gaan slapen dus.
Trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:21 schreef Qunix het volgende:
Ik ga er vandoor... Tot over 3 weken (2x geen EW)
Als Stenders er wel is, tot dan.
Laat ik net 12 dagen op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Veenstra mag weer 12 dagen gaan roepen hoe geweldig Sziget is. En vooral niets uitzenden
ik vergeet die uitzending van Barend en Wijnand ook nooit meer. Die deden net of ze op Sziget zaten en Bert die helemaal verbaasd isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Veenstra mag weer 12 dagen gaan roepen hoe geweldig Sziget is. En vooral niets uitzenden
Mannenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Alors? Die heeft nog wel wat geyle mannen.
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
Dat buikjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
Zo nat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je nu op? Glij van m'n stoel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |