abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:32:24 #1
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100370473
Italiaanse burgemeester verbiedt kebab

Laatste update: 5 augustus 2011 21:20 infoBekijk op de kaart.

CITTADELLA - In het oude centrum van de Noord-Italiaanse stad Cittadella, ten noorden van Padua, mogen zaken geen kebab meer verkopen. Burgemeester Massimo Bitonci heeft daartoe besloten wegens de geur van het geroosterde vlees.

Foto: ANP

Ook maakt kebab volgens de burgemeester geen deel uit van de Italiaanse traditie.

Bitonci is lid van de rechtse regeringspartij Lega Nord, die het rijke noorden wil afscheiden van de rest van Italië en de immigatie sterk wil beperken.

''Als iemand kebab wil eten, kan hij dat thuis of buiten het oude centrum doen'', aldus Bitonci. De burgemeester vestigde twee jaar geleden al de aandacht op zich door maatregelen te nemen tegen bedelaars en straatverkopers.

Ook probeerde hij met een beperking van de parkeerplekken voor caravans woonwagenbewoners te ontmoedigen naar Cittadella te komen.

ergens heeft deze man groot gelijk. wat een armoede die zaakjes. ook in frankrijk, en spanje.

helaas zorgen de kebab-'broeders' voor het bestaansrecht van die 90% gore gehaktmeuk. het eten is verder een absolute verarming voor de rest van de middenstanders die wel lekker eten verkopen/verkochten, maar misschien iets duurder.

lang leve de toegevoegde waarde van moslims in europa. zelfs culinair is het een uitzuigende massa nietsnutten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_100370597
Ik zou het met hem eens zijn, was het niet dat kebab lekker is. Het is één van de weinige echte culturele verrijkingen die onze knoflook-minnende vrienden meebrachten.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:41:25 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100370891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:34 schreef Picchia het volgende:
Ik zou het met hem eens zijn, was het niet dat kebab lekker is. Het is één van de weinige echte culturele verrijkingen die onze knoflook-minnende vrienden meebrachten.
niet in het buitenland en ook niet in ons land. de meeste kebabmakers verkopen meuk. gore gehakttroep op een droog klote broodje. meestal zijn het, net als vroeger telefoonhuizen, gewone witwassers en criminele organisaties.

5- 10% niet, maar daar doelt die burgemeester vast niet op. het is een absolute wildgroei en het kan nooit eerlijk verdiend worden als het er zoveel zijn.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:41:51 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100370916
Of kebab nu goed of inferieur voedsel is maakt niet uit, mensen moeten de vrijheid hebben dit te kunnen verkopen of kopen.
Zolang het aan de voedselveiligheidseisen voldoet mag je dit niet stoppen vind ik.
The End Times are wild
pi_100370989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet in het buitenland en ook niet in ons land. de meeste kebabmakers verkopen meuk. gore gehakttroep op een droog klote broodje. meestal zijn het, net als vroeger telefoonhuizen, gewone witwassers en criminele organisaties.

5- 10% niet, maar daar doelt die burgemeester vast niet op. het is een absolute wildgroei en het kan nooit eerlijk verdiend worden als het er zoveel zijn.
Dat is speculeren. Het kan ook zijn dat er gewoon een aanzienlijke vraag voor is. Er zijn ook veel patatzaken en bakkers. Het is goed mogelijk.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:47:57 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100371213
strenger doorlichten dan. kijken of het echt zo goed is als het lijkt. ook financieel. net als telefoonhuizen en islamitische bakkers en slagers. en dan idd toetsen aan hygiëne.

was er laatst niet een onderzoek dat aantoonde dat islamitische bakkers miljoenen aan btw over gist en meel niet betaald hadden oid? hebben ze dat nu wel ineens gedaan? het blijft valse concurrentie als zij alle regels aan hun laars lappen.

hoe zit het met groente? is dat veilig?
pi_100371502
Staat me iets van bij dat dit een paar jaar terug ook in het nieuws was.

Verder eens met LXIV
pi_100371680
Oké. Ik hoop dat ze heel blij zijn met hun Italiaanse meuk en dat de politie gezinnen binnenvalt die aan tafel niet-Italiaans eten.

Debielen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100371740
hehe xenofobe moederskindjes :P
pi_100371743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef tjoptjop het volgende:
Staat me iets van bij dat dit een paar jaar terug ook in het nieuws was.

Verder eens met LXIV
Dat kan ik me ook herrineren ja.
pi_100371822
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:57 schreef tjoptjop het volgende:
hehe xenofobe moederskindjes :P
Machocultuur hè . Dat zijn altijd van die moederskindjes.

Maar goed , vraag me af hoeveel navolging dit soort debiele voorstellen uiteindelijk op grotere schaal gaan krijgen.
pi_100371873
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook herrineren ja.
gevonden http://www.timesonline.co(...)k/article5622156.ece

Mooie argumenten ook :')
quote:
Davide Boni, a councillor in Milan for the Northern League, which also opposes the building of mosques in Italian cities, said that kebab shop owners were prepared to work long hours, which was unfair competition.
pi_100372036
En wat een debiele opmerking over moslims weer van 'ik kan niet van de hollandia afblijven zhi'

Zo is van de Turkse keuken bekend dat die zeer gevarieerd en interessant is en dat dit wereldwijd wordt erkend.

Kebab is meer fastfood te vergelijken met McDonalds.
pi_100372077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
Zo is van de Turkse keuken bekend dat die zeer gevarieerd en interessant is en dat dit wereldwijd wordt erkend.
Het wordt niet in Italië erkend.
pi_100372252
Waarom moet ik nou aan die domme pizza-reclame denken .. zit niet te dromen jongen?
pleased to meet you
pi_100372441
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:04 schreef Picchia het volgende:

[..]

Het wordt niet in Italië erkend.
Ach ja Italië beneden Rome is Afrika en boven Rome het derde Rijk dus ja.
pi_100372457
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef moussie het volgende:
Waarom moet ik nou aan die domme pizza-reclame denken .. zit niet te dromen jongen?
Ik ook :@
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:14:25 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100372524
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef LXIV het volgende:
Of kebab nu goed of inferieur voedsel is maakt niet uit, mensen moeten de vrijheid hebben dit te kunnen verkopen of kopen.
Zolang het aan de voedselveiligheidseisen voldoet mag je dit niet stoppen vind ik.
Dit. En geef mij maar kabab hoor :9~

Liever kebab dan slappe patat van een Hollandse snackbar (wat je maar al te vaak krijgt)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_100372683
Ik vraag me af waarom sommige stromingen in Europa zo graag een op een Iran gelijkende samenleving inclusief staatsterreur willen.

What's next: cultuur en kleding politie ?
pi_100372871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
helaas zorgen de kebab-'broeders' voor het bestaansrecht van die 90% gore gehaktmeuk. het eten is verder een absolute verarming voor de rest van de middenstanders die wel lekker eten verkopen/verkochten, maar misschien iets duurder.
:')

Misschien dat je eens een kebabzaakje binnen moet stappen. D'r zitten vooral Hollanders binnen. Kebab-broeders zitten thuis waar het feminisme nog niet is doorgedrongen en moeders de vrouw gewoon elke dag het huishouden bestiert en kookt.

En daarbij.... Kebab _O_
Veel lekkerder dan shoarma en heuls veel lekkerder dan ranzige patat :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_100373691
Die Italiaanse burgemeesters zijn nogal dictatoriaal ingesteld lijkt het wel. Is het niet over de kebap dan doen ze wel oekazes uit over korte rokken of badpakken een meter van het strand.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:12:05 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100374995
Italië. :')
Ze gaan daar steeds meer richting dictatuur.

Ik eet nooit kebab, omdat ik niet van vlees houd (geen vegetariër; ik vind het gewoon niet zo lekker), maar veel anderen vinden het heerlijk.
En om het dan te verbieden?
Wedden dat ze het nooit zouden verbieden als het uit bijv. Zuid-Amerika kwam?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:53:47 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100376879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

:')

Misschien dat je eens een kebabzaakje binnen moet stappen. D'r zitten vooral Hollanders binnen. Kebab-broeders zitten thuis waar het feminisme nog niet is doorgedrongen en moeders de vrouw gewoon elke dag het huishouden bestiert en kookt.

En daarbij.... Kebab _O_
Veel lekkerder dan shoarma en heuls veel lekkerder dan ranzige patat :Y
lol, misschien moet jij je kleine kutdorpje eens uit. boerin.
pi_100377039
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol, misschien moet jij je kleine kutdorpje eens uit. boerin.
blaat
pi_100377176
ze zijn ook best racistisch ingesteld das al jaaren zo, dus verbaasd me niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')