Dat is wel balen! Wat heb je voor outfit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Loqi het volgende:
Morgen castlefest, maar de weersverwachting is zo kuuhuuut
steampunk, daar had ik een tijdje terug dat geweer voor geschilderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel balen! Wat heb je voor outfit?
Foto van de hele outfit krijgen we morgen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
steampunk, daar had ik een tijdje terug dat geweer voor geschilderd![]()
nou, ik heb zelf geen camera bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:06 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Foto van de hele outfit krijgen we morgen?
wauw die is gaaf zeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Mijn oma is twee weken geleden naar een verzorgingstehuis gegaan, en vandaag is het grootste deel van haar flat leeggehaald door mijn ouders en oom en tante.
En ik heb de kaptafel van haar slaapkamer gekregen, voor op onze slaapkamer. (er staat er immers al eentje beneden in de woonkamer)
Kijk dit dan: de ouderwetschheid straalt er van af, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Hij moet nog even schoongemaakt worden en naar boven verhuisd, dat komt morgen
Mooi behang!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Diconnected het volgende:
Pics van the new and improved room
[ afbeelding ]
Kast en deur, zilver/aluminium verf. En wit behang op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Deur en de zijkant van de kast, die hebben we ook behangen, staat zo leuk
[ afbeelding ]
2 muren met dit behang, en m'n zilveren bed.
Plankje moet nog worden opgehangen, en ook de lampjes enzo. Heb een heel kitsch nachtlampjeEn moet nog steeds een kastje vinden, aargh.
Tof!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Mijn oma is twee weken geleden naar een verzorgingstehuis gegaan, en vandaag is het grootste deel van haar flat leeggehaald door mijn ouders en oom en tante.
En ik heb de kaptafel van haar slaapkamer gekregen, voor op onze slaapkamer. (er staat er immers al eentje beneden in de woonkamer)
Kijk dit dan: de ouderwetschheid straalt er van af, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Hij moet nog even schoongemaakt worden en naar boven verhuisd, dat komt morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |