Jaja. Dus. Nou zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Normaal altijd. Heus. Werkelijk. Eggie. Dinges.
Nu alleen even niet
Dat is misschien maar goed ook na alles wat ik je in de auto over mijn date had toevertrouwd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Nadat ik destijds met een gedeelte van de date van Tombo werd geconfronteerd heb ik alle andere zaken omtrent dat darkdatengebeuren gewist uit mijn geheugen.
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Nadat ik destijds met een gedeelte van de date van Tombo werd geconfronteerd heb ik alle andere zaken omtrent dat darkdatengebeuren gewist uit mijn geheugen.
Vraag Cat anders even of ze die hints toestanden nog even kan herplaatsenquote:
Dat beeldde Ll zo leuk uit tijdens de nabespreek hints.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?
Ahahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?
In het donker voor extra spanning ende sensaaatsie.quote:
Ik wil met liefde verslagen van dates van mij sturen, maar over die was alles braaf, echt waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Iemand heeft mij dan per ongeluk alleen de brave versie van de verslagen gestuurd.
Dat soort misverstanden help ik graaaaaaaaaaaaaaaag uit de wereldquote:
Ja, ik wilde perse gerbera'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa, dat vergat ik nog mobiel te posten hier gister vanaf je feest
Ik had die foto gezien die Ole in het FB topic had gezet en gerbera's vind ik geweldig, dus dat viel me meteen op. En oh-oh zei ook dat ze gerbera's de enige bloem vond die ze mooi vond.
Dus ik zag gister ook nog dat bloemstuk ineens staan, niet je boeket maar echt dat stuk!
Ook met gerbera's
Ze kregen nog wel strikjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Pay back time....trouwen zonder the catkids erbij
Dank je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godsamme! En ik had hem nog wel met je voorbesproken.![]()
Feli trouwens MB (en Re natuurlijk)! Je was een prachtig bruidje.
Thanks Tomboquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja MB, je was echt mooi!Mooie jurk zeg!
Ik wil alleen al trouwen om de jurk
Dat is de bedoeling ook toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks Tombo
Ja ik was ook wel verliefd op mijn jurk
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks Tombo
Ja ik was ook wel verliefd op mijn jurk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelen
Ja, ik heb 20+ jurken aangehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook toch?Dat je de jurk zooooo mooi vindt dat je alleen al daarom straalt
Heb je lang gezocht voor je hem vond?
Nou, aandoen kost wel heel wat moeite, uitdoen nog meer, ademen ook dus ik weet het nog niet echt of ik dat ga doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelen
Cat heeft maar één oog; die vindt dat nooit terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Vraag Cat anders even of ze die hints toestanden nog even kan herplaatsen
Als jij het vraagt doet ze het vast! Als ik het vraag dan... nou ja, jij maakt altijd meer indruk
Mooi dat je zo blij ermee bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb 20+ jurken aangehad
En heeeeel lang getwijfeld tussen deze en een (heel) andereMaar uiteindelijk zo blij met deze
quote:Nou, aandoen kost wel heel wat moeite, uitdoen nog meer, ademen ook dus ik weet het nog niet echt of ik dat ga doen![]()
Ik heb katten en heb gedate in het donkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrouwen en hun katten. Eng volk. Zeker als ze het dan ook nog gaan hebben over daten in het donker..
Ja, dat was heel romantisch gisteren, toen ik eerst nog ongeveer 50 speldjes uit mn haar moest pulken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi dat je zo blij ermee bent
[..]Wel een lang voorspel gegarandeerd dan!
Nou! Zulks een vuig geroddel he!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrouwen en hun katten. Eng volk. Zeker als ze het dan ook nog gaan hebben over daten in het donker..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat was heel romantisch gisteren, toen ik eerst nog ongeveer 50 speldjes uit mn haar moest pulken.
De huwelijksnacht... ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn er maar verdomd weinig verse echtparen die helemaal stevig van Jetje gaan. Je bent geslóópt aan het eind van zo'n dagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat was heel romantisch gisteren, toen ik eerst nog ongeveer 50 speldjes uit mn haar moest pulken.
Ik heb zelfs op een familiefeestje over UIO geroddeldquote:
Wake-up-call... dat was niet per ongelukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Iemand heeft mij dan per ongeluk alleen de brave versie van de verslagen gestuurd.
Ja, Maes... vertel jij nog eens over de huwelijksnacht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef Maes het volgende:
Hoi MB, nogmaals gefeliciteerd! En Re natuurlijk ookJe bent een prachtige bruid
![]()
Ik heb net de onze bruidshondjes laten zien
We waren wel een beetje moe jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De huwelijksnacht... ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn er maar verdomd weinig verse echtparen die helemaal stevig van Jetje gaan. Je bent geslóópt aan het eind van zo'n dag
Dank jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef Maes het volgende:
Hoi MB, nogmaals gefeliciteerd! En Re natuurlijk ookJe bent een prachtige bruid
![]()
Ik heb net de onze bruidshondjes laten zien
Ik vraag me wel eens af hoeveel van de mensen die trouwen daarna nog een wilde huwelijksnacht hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik nu écht even om uitleg vragen, want dit klinkt vrij engquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs op een familiefeestje over UIO geroddeld
Wij hingen om 23:30 voor lijk in de gardarobe. In de hoop nog een beetje energie op te doen voor de eindsprint van het laatste uurtje. Mensch, wat was ik blij toen ik eenmaal in bed lag. Hoewel... iemand had een schaaltje knoflook ergens in de kamer neergezet (hoorde ergens bij) en dat meurde erover. Dus ik ben het bed weer uitgegaan om het buiten te gaan zettenquote:
Wat van haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef Maes het volgende:
Ik heb nog Biet en Fiep foto's maar ik moet eerst toestemming hebben van Greys om ze te posten. Er staat iets op van haar namelijk
Of bijten. Werkt ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
Gelieve elk onderdeel van mij er even vanaf te knippen!
Van de foto dan
Als het goed is weet hij datquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik nu écht even om uitleg vragen, want dit klinkt vrij eng
We hebben de tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef Maes het volgende:
Ik ben niet zo goed in foto's digitaal afknippen dus dat gaat even duren
How very true.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cat heeft maar één oog; die vindt dat nooit terug
Haaaai UIO!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:40 schreef UIO_AMS het volgende:
PM of mail ze maar, ik knip heel snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef Maes het volgende:
Ik ben niet zo goed in foto's digitaal afknippen dus dat gaat even duren
Ik heb twee ogen, maar kan ook nooit iets vinden. Dus wees mild getroostquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel van de mensen die trouwen daarna nog een wilde huwelijksnacht hebbenVolgens mij is het merendeel blij dat de schoenen uit kunnen en ploffen ze nog even met een zak chips in bed, om daarna heel snel in slaap te vallen.
Wij zijn nog een sigaret gaan roken in de rokerslounge, hebben nog bier en wijn op, hebben het gastenboek gelezen, hebben een deel van de enveloppen opengemaakt en bekeken, zijn nog een uur bezig geweest met mij uitpellen... Enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hingen om 23:30 voor lijk in de gardarobe. In de hoop nog een beetje energie op te doen voor de eindsprint van het laatste uurtje. Mensch, wat was ik blij toen ik eenmaal in bed lag. Hoewel... iemand had een schaaltje knoflook ergens in de kamer neergezet (hoorde ergens bij) en dat meurde erover. Dus ik ben het bed weer uitgegaan om het buiten te gaan zetten
Thank youquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef Qwea het volgende:
Gefeli MB!!!!
Zo, ff eten, fur dinges is ook besteld
Ik weet er nog een van ravioli met champignonsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog wel een foto met een beetje kleur (rood!) die je op canvas kunt laten afdrukken
Hou op, mijn ananas probeert door mijn neus naar buiten te komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet er nog een van ravioli met champignons
Maandje of 3 wachten en dan Ynske vragen om foto's te komen maken. Satsu is ook net puber-af op zijn schilderij, maar evengoed heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, dilemma
Ik heb een vrij wit huis nu (qua woonkamer dan), en er moet dus een schilderij ofzo komen met kleur erinIk was verliefd op dit Ikea-schilderij:
[ afbeelding ]
maar die heeft iedereen al
En ik heb nog een waardebon voor herinnering op linnen, maar ik weet niet wat ik dan wil doenDe katten wil ik niet want Sawyer is nog zo klein dus dan is het al zo snel niet meer actueel ofzo, en ik ben heul niet goed in stylish foto's maken, dus HELP!
*kwartje valt*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog wel een foto met een beetje kleur (rood!) die je op canvas kunt laten afdrukken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Hou op, mijn ananas probeert door mijn neus naar buiten te komen
Ja, ze is er erg goed in. Vooral haar maaltijdfoto'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Maandje of 3 wachten en dan Ynske vragen om foto's te komen maken.
De Action heeft vaak ook goedkope schilderijen/ingelijste afbeeldingen die erg leuk zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, dilemma
Ik heb een vrij wit huis nu (qua woonkamer dan), en er moet dus een schilderij ofzo komen met kleur erinIk was verliefd op dit Ikea-schilderij:
[ afbeelding ]
maar die heeft iedereen al
En ik heb nog een waardebon voor herinnering op linnen, maar ik weet niet wat ik dan wil doenDe katten wil ik niet want Sawyer is nog zo klein dus dan is het al zo snel niet meer actueel ofzo, en ik ben heul niet goed in stylish foto's maken, dus HELP!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen, maar kan ook nooit iets vinden. Dus wees mild getroost
Zou overigens ook wel een kleurrijk plaatje kunnen opleveren. Snel, pak je camquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Hou op, mijn ananas probeert door mijn neus naar buiten te komen
I haz bronbestand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is er erg goed in. Vooral haar maaltijdfoto's
Stimmt! Twee weken geleden gezien en ik vond ze erg leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef Mama_Mia het volgende:
De Action heeft vaak ook goedkope schilderijen/ingelijste afbeeldingen die erg leuk zijn
Ik heb een aantal hele leuke gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stimmt! Twee weken geleden gezien en ik vond ze erg leuk
De grote videotheek in Rotterdam heeft ook hele mooie plaatjes voor aan de muur
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik wil meteen niet meer iets met rood
Dan moet je er ook niet zelf over beginnen.quote:En ik wil eigenlijk sowieso geen kattenfoto's in de woonkamer denk ik
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef Re het volgende:
Oh, bedankt iedereen voor de felicitaties, het was een leuke semi FOK! Meet al wisten sommigen dat blijkbaar niet van elkaar
True maar ik ging nadenken erover en dat wil ik toch maar nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Dan moet je er ook niet zelf over beginnen.
Nog zo'n filmsterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef Re het volgende:
Oh, bedankt iedereen voor de felicitaties, het was een leuke semi FOK! Meet al wisten sommigen dat blijkbaar niet van elkaar
Ook mooi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon en zijn vriendin hebben hele mooie foto's van filmsterren ingelijst. Echt heel mooi
Kookboekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga maar weer eens nuttig doen en dozen uitpakken enzo
En kookboeken op marktplaats zettenIk gebruik ze toch niet
Ja, en ik heb 2 (of 3 zelfs) Jamie Oliver boeken waar ik nog noooooooooooooit iets uit gemaakt hebquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kookboekenik vind het zo heerlijk om erin te snuffelen, maar meestal maak ik toch redelijk dezelfde dingen
Ja, hij is tof maar ik heb echt nog nooit iets van hem gemaakt, ja 1x en dat recept heb ik van internetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef senesta het volgende:
Jamie is tof. Ik heb nu twee boeken van Jamie Oliver en vooral het Italië boek us tof!
Ja, ik ook. Zie wat daarvan kwamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
PM of mail ze maar, ik knip heel snel
Hoi, bedankt voor je mosselquote:
Lik zequote:
MissBliss en Re, nog van harte gefeliciteerd hé!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wilde perse gerbera'sEn ik kreeg ze
Jammer genoeg heb ik mn bloemen bij het trouwen op de tafel gelegd en daarna heeft iemand ze opzij gelegd en heb ik ze niet meer vast gehadMaar ik heb ze mee naar huis dus ik mn moeder gaat ze drogen!
[..]
Ze kregen nog wel strikjesmaar dat vonden ze weer niet goed genoeg
of eigenlijk gewoon doodeng
[..]
Dank je!![]()
quote:
Wanneer kan ik komen eten??quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, 2 dozen vol kookboeken
en 3 Jamies
Eh, ik ga ze verkopenquote:
wtf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Beetle en Boor vonden toch dat er IETS meer licht in hun appartement moest komen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Beetle en Boor vonden toch dat er IETS meer licht in hun appartement moest komen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahahahaaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Bink wil NIETS meer met die ordinaiiiiiiiiiire doos te maken hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Die Beetle en Boor
En Bink? Die is uithuizig?
Die wil alleen een paleisje natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink wil NIETS meer met die ordinaiiiiiiiiiire doos te maken hebben
Ik zag het al ja, ik probeerde het bij Baloe... werkt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/je_hond_pesten.html
Die van mij hebben te kort haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het al ja, ik probeerde het bij Baloe... werkt niet
Ik heb er 64 boeken op staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
Zo, er staan alvast 9 boeken op marktplaats, nog 4
Wat een kutklus nog!
allemaal kookboekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat voor boeken heb je te koop dan?
Ik heb ook nog heel veel boeken die weg mogen.. maar allemaal op marktplaats zetten heb ik geen zin in
Zo, dat is een kutklus!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb er 64 boeken op staan![]()
Ik heb al twee series verkocht.
En alweer twijfels over twee series omdat ik die niet op ebook kan vinden
Foto, ISBN nummer, etcquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
allemaal kookboeken
[..]
Zo, dat is een kutklus!ook allemaal met foto?
Ik kom er zo ook wel vanaf hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik verkoop ze niet eens, ik geef ze weg of breng ze naar de kringloop, als ik dr maar vanaf ben
Ja ik ookquote:
Ik vind het percentage dat bol krijgt best grootquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
Je kunt ze ook via bol.com verkopen he. Dat heb ik gedaan met een aantal schoolboeken. Werkte ook prima
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ookZijn echt goede boeken, zag er één zelfs voor 35 euro tweedehands staan!
Dat is helemaal waar ja, daar had ik even niet meer aan gedacht. Ik vond het wel fijn dat de mensen die reageren wel meteen het boek kopen en niet gaan bieden. Ik had geen zin in dat heen en weer gemail.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het percentage dat bol krijgt best grootDan moet je al hele dure boeken hebben om daar zelf ook nog wat aan over te houden.
Het is een zij, maar ze is hartstikke niet zwangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
Hij?Ik dacht dat het een zwangere poes was
Ja daaromquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef senesta het volgende:
[..]Sommige boeken zijn nog best gewild inderdaad.
Waar ga je voor sparen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja daaromEn het geld gaat in een spaarpotje
Een Roomba, een wasdroger, een baby ooit...quote:
Truus!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef senesta het volgende:
Zo'n stofzuigerding? Dat is truus toch?
Gewoon om het principequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben echt ergEr stond op Marktplaats een babybadje + standaard voor 2 euro
Geen geld dus ik denk die koop ik voor mn moeder voor als ze op mn neefje past
Ik gemaild, ja was er nog, morgen ophalen was prima, zegt ze ineens "maar dan wil ik er 4 euro voor hebben want het gaat in de spaarpot van me zoon"
Ja eh... Dat staat niet in de advertentie!En dat is 2x zoveel
En ondanks dat het evengoed niet veel geld is, heb ik het nu afgezegd
Maar dat is ook raar van die dame. Dan bedenk je vooraf toch dat je er vier euro voor wil.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben echt ergEr stond op Marktplaats een babybadje + standaard voor 2 euro
Ik gemaild, ja was er nog, morgen ophalen was prima, zegt ze ineens "maar dan wil ik er 4 euro voor hebben want het gaat in de spaarpot van me zoon"
Que?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef senesta het volgende:
Die Cat he, dat is zeker een aardetype? Steenbok, Stier, Maagd? Wanneer is Cat jarig?
Nou? Wanneer ben je jarig?quote:
quote:
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat is ook raar van die dame. Dan bedenk je vooraf toch dat je er vier euro voor wil.En als ze het zich zo gepland had maar de koopjesjagers wilde lokken die dan toch wel overstag zullen gaan', dan heb jij het prima gedaan.
Ik ben dit jaar uitgebreid jarig geweest in F&F, zoek maar terug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou? Wanneer ben je jarig?
Nou ben ik benieuwd ook
Ja, puur alleen voor Sawyerquote:
Ja, want dat was hij hier ook gewend. Hij mist het vast.quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef senesta het volgende:
Een ram![]()
Voor het eerst sinds tijden ben ik benieuwd naar iemands verdere horoscoop
[ afbeelding ]
AHEM!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, want dat was hij hier ook gewend. Hij mist het vast.
Ik zie het verlangen in zijn oogjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHEM!![]()
[ afbeelding ]
Hm?
[ afbeelding ]
Nee joh, hij heeft nu Sjefkequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het verlangen in zijn oogjes.
Sjefke beats Truus bigtime.quote:
Vers gebakken broodquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Honger![]()
Acht droge ontdooiende boterhammen
Die vermicellisoep met dat versgebakken brood was heul niet genoeg
Sjefke komt namelijk ook terugknuffelen bij Sawyerquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHEM!![]()
[ afbeelding ]
Hm?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke komt namelijk ook terugknuffelen bij Sawyer
Oh please, niet weer een honden/katten strijdquote:
Waar heeft Sawyer dan zijn poot op?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer is wel klein maar Sjefke zn staart staat heul niet op de foto
Ik geef aan dat ik graag een kitten wil en geen hond (in welke vorm dan ook), geen big deal hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh please, niet weer een honden/katten strijd
Mijn boleroquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar heeft Sawyer dan zijn poot op?
Ik vind het een kattenstaart hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n broodbakmachine en daar kwamen altijd de meest goddelijke broden uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vooral bruin
Zelfgebakken uiteraard
Nou ja, ík heb het niet gedaan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het een kattenstaart hoorJe haalt ze niet door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mn bolero hing/lag daar (je ziet hem vlak achter Sjefke over de leuning hangen), Sjefke zn staart is echt niet lang genoeg om om Sawyer heen te passen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het een kattenstaart hoorSawYER. (toch Tombo?) Saw klinkt als die nasty slechte film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar ik bedoel dat ding waar Sawyer zo relaxed haar linker voorpoot op heeft/over heeft hangen. Dat langwerpige ding ding dat in een zwart puntje eindigt en dat voor zover zichtbaar gestreept is. Of is dat haar eigen staart. Nou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je haalt ze niet door elkaar
En mn bolero hing/lag daar (je ziet hem vlak achter Sjefke over de leuning hangen), Sjefke zn staart is echt niet lang genoeg om om Sawyer heen te passen
Tombo mag Maarten-Pieter MP noemen of MaPi, dan mag hij Sawyer Saw noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SawYER. (toch Tombo?) Saw klinkt als die nasty slechte film.
MaPi doet Loveless, Tombo noemt mij Maartenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo mag Maarten-Pieter MP noemen of MaPi, dan mag hij Sawyer Saw noemen
Owja, da's Ll met zijn Mapiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
MaPi doet Loveless, Tombo noemt mij Maarten
Yepquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat waar zn voorpoot over hangt is mijn bolero, en dat gestreepte is zijn eigen staart iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat ding waar Sawyer zo relaxed haar linker voorpoot op heeft/over heeft hangen. Dat langwerpige ding ding dat in een zwart puntje eindigt en dat voor zover zichtbaar gestreept is. Of is dat haar eigen staart. Nou?
Whutquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, what happens in ESF stays in ESFquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft het spalkje van Ollie om z'n staartquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Maarten, tot daar loopt ongeveer zn staart:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Maarten, tot daar loopt ongeveer zn staart:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft het spalkje van Ollie om z'n staart
Cat, Cat, het spalkje is gejat. Tombo Sawyer heeft het gedaan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien moeten we ESF en F&F samenvoegen ofzo? Of Fauna en ESF?
Kunnen we het hebben over Dustin the Turkey enzo
Doe maar nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, die twee zijn gruwelijk schattig samenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Wat trouwens overigens een gruwelijk schattige foto
preventief, toch?quote:
Waarom heb jij morning after pil door je cola?quote:
Mannen slikken vaak geen MAPquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij door het bier bedoel je
Ik zou het op zijn cat's doen als ik hem wasquote:
Vooral oh-oh gaat daar gróót voorstander van zijn!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ophoeren met je esfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral oh-oh gaat daar gróót voorstander van zijn!
Ik drink alleen daarom al geen bierquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral oh-oh gaat daar gróót voorstander van zijn!
Ja maar jij neukt ook met getrouwde mannen. Dus jij mag niet mee pratenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink alleen daarom al geen bier
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar jij neukt ook met getrouwde mannen. Dus jij mag niet mee praten
Dan heb je toch juist MAP's nodig lijkt me?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar jij neukt ook met getrouwde mannen. Dus jij mag niet mee praten
Correct. Die ligt naast me in bed te snurkenquote:
BD-BJquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Correct. Die ligt naast me in bed te snurken
Dacht check het nog even voor de zekerheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Correct. Die ligt naast me in bed te snurken
Hallo, onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist MAP's nodig lijkt me?
Boooh, en ik dacht dat het zo'n vroom meisjah wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, onder welke steen heb jij gelegen?als tombo zwanger kon worden van een vieze ouwe krant deed ze het!
Waarom denk je dattie in coma ligt?quote:
Thnx! Hij heeft die receiver gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dacht check het nog even voor de zekerheidGefeli *
O*![]()
Wat krijgt hij van je
Heul niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, onder welke steen heb jij gelegen?als tombo zwanger kon worden van een vieze ouwe krant deed ze het!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boooh, en ik dacht dat het zo'n vroom meisjah was
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet!
Alleen van een leuke man waar ik van hou
"Met de minnaar van Qwea"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met je minnaarrrrrrrrrrrrrrrrr Q!![]()
Nee, over GEEN anticonceptie meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Cat22 het volgende:
Praten jullie over anticonceptie terwijl ik er niet bij ben?
Jij bent toch al te oud om nog kinderen te krijgen dus dat maakt toch niet meer uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Cat22 het volgende:
Praten jullie over anticonceptie terwijl ik er niet bij ben?
2098 belde, ze hebben je man gevondenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet!
Alleen van een leuke man waar ik van hou
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Ik moest zo lachen toen ik Q belde gisteravond op weg naar de bruiloft van MB en Re.
Nam MM op. "Ja halloooo met de minnaarrrrr van Qwea. Ze staat net op het punt bruut genomen te gaan worden". Q op de achtergrond "Lul niet man!"
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij bent toch al te oud om nog kinderen te krijgen dus dat maakt toch niet meer uit
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Ik moest zo lachen toen ik Q belde gisteravond op weg naar de bruiloft van MB en Re.
Nam MM op. "Ja halloooo met de minnaarrrrr van Qwea. Ze staat net op het punt bruut genomen te gaan worden". Q op de achtergrond "Lul niet man!"
Dan ben ik *rekent*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
2098 belde, ze hebben je man gevonden
Hier ga ik maar niet op reageren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij bent toch al te oud om nog kinderen te krijgen dus dat maakt toch niet meer uit
Dat flikt ie echt altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Popje, weet je nog dat we het laatst hadden over dingen die je beter niet zomaar kunt roepen tegen dames? Ook niet als jij het niet rot bedoelt en OOK als ze het zelf ook al eens gezegd hebben, zelfs dan? Dit is er zo eentjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Achter mijn rug om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, over GEEN anticonceptie meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, weet je nog dat we het laatst hadden over dingen die je beter niet zomaar kunt roepen tegen dames? Ook niet als jij het niet rot bedoelt en OOK als ze het zelf ook al eens gezegd hebben, zelfs dan? Dit is er zo eentje
Jij zegt het zoveel beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, weet je nog dat we het laatst hadden over dingen die je beter niet zomaar kunt roepen tegen dames? Ook niet als jij het niet rot bedoelt en OOK als ze het zelf ook al eens gezegd hebben, zelfs dan? Dit is er zo eentje
Met een lijk kun je ook sex hebben hoorquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Achter mijn rug om.
Ja, nu durf ik niets meer te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel dubbelgelegen over een "gebruik jij condoom/beflapje bij orale seks" - topic vanmiddag
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar heb ik dan zo weinig aan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met een lijk kun je ook sex hebben hoor
Maar vat Cat dit dan verkeerd op of als een geintje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam op mij heel lomp en ongevoelig over. Maar je zult het waarschijnlijk niet zo bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar vat Cat dit dan verkeerd op of als een geintje?
Cat! Cat! Wil je het me vergeven?![]()
Rehab?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef senesta het volgende:
Waar is onze andere yotubefilmpjesgooieropvrijdag eigenlijk gebleven?
Ehh ja, kan ook 'buiten' hoor, maar ik zou het met dit weer niet aanradenquote:
En waarom heb ik die link niet gezien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik niets meer te zeggen
Wel dubbelgelegen over een "gebruik jij condoom/beflapje bij orale seks" - topic vanmiddag
Ik doe het altijd zo:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
Zou MaPi al weten hoe hij beflapjes moet vouwen? Of krijg je dat tegenwoordig niet meer bij Bio?
Het ging deze keer over Catquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys, jij bent nog niet oudAlleen maar grijs.
Geen hogere origami?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo:
[ afbeelding ]
En dan half in dat middelste gaatje drukken
Jezus fuck senes, zijn we net van die ellende af. Begin er ff weer over ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef senesta het volgende:
Waar is onze andere yotubefilmpjesgooieropvrijdag eigenlijk gebleven?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging deze keer over Cat
En ik ben sinds eergister (of was het nou gister) niet grijs meer
Ik weet het niet én ik ben grijs (dus breng het een beetje voorzichtig, wil je)quote:
Of je nou geboorte aan een kind geeft of aan larvenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb ik dan zo weinig aan he
Hatsekideeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck senes, zijn we net van die ellende af. Begin er ff weer over ofzo
Nee! Dan moet moeder internet het me maar leren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef Loveless85 het volgende:
Zou MaPi al weten hoe hij beflapjes moet vouwen? Of krijg je dat tegenwoordig niet meer bij Bio?
Zal moeilijk gaan, want op dit moment ben ik aangesloten op geen enkele printerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kwam op mij heel lomp en ongevoelig over. Maar je zult het waarschijnlijk niet zo bedoeld hebben.
Hang je de post van Greys boven je laptop?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet én ik ben grijs (dus breng het een beetje voorzichtig, wil je)
Uitgroei heb ik ook eens gehad. Beviel niet zo. Ik zou een ander kleurtje nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik moet er ook weer eens een kleurtje ingooien.. uitgroei
Krijg de touwtyfusquote:
Oh crap, mag dit wel eigenlijk?quote:
Overschrijven mag ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zal moeilijk gaan, want op dit moment ben ik aangesloten op geen enkele printer![]()
Maar ik snap je bedoeling hoor![]()
Ik moet ook nog leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Binnen kan ook, maar "uitgaan" in de zin van naar café's/party's gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rehab?
[..]
Ehh ja, kan ook 'buiten' hoor, maar ik zou het met dit weer niet aanraden
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overschrijven mag ookZegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel lastig als je dood bent!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je nou geboorte aan een kind geeft of aan larven
quote:
Hm, ik had toch altijd een heel ander idee bij de naam "Flora en Fauna"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef tombolafan het volgende:
Q:
Doe je het veilig of onveilig: orale seks
Ik moest vooral lachen om de eensgezindheid die er heerste over het effect van alleen de naam beflapje al
Zit foon, tjek morgen ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef tombolafan het volgende:
Q:
Doe je het veilig of onveilig: orale seks
Ik moest vooral lachen om de eensgezindheid die er heerste over het effect van alleen de naam beflapje al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |