Jaja. Dus. Nou zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Normaal altijd. Heus. Werkelijk. Eggie. Dinges.
Nu alleen even niet
Dat is misschien maar goed ook na alles wat ik je in de auto over mijn date had toevertrouwd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Nadat ik destijds met een gedeelte van de date van Tombo werd geconfronteerd heb ik alle andere zaken omtrent dat darkdatengebeuren gewist uit mijn geheugen.
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Nadat ik destijds met een gedeelte van de date van Tombo werd geconfronteerd heb ik alle andere zaken omtrent dat darkdatengebeuren gewist uit mijn geheugen.
Vraag Cat anders even of ze die hints toestanden nog even kan herplaatsenquote:
Dat beeldde Ll zo leuk uit tijdens de nabespreek hints.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?
Ahahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo was toch gewaxt tijdens haar blind-date?
In het donker voor extra spanning ende sensaaatsie.quote:
Ik wil met liefde verslagen van dates van mij sturen, maar over die was alles braaf, echt waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Iemand heeft mij dan per ongeluk alleen de brave versie van de verslagen gestuurd.
Dat soort misverstanden help ik graaaaaaaaaaaaaaaag uit de wereldquote:
Ja, ik wilde perse gerbera'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa, dat vergat ik nog mobiel te posten hier gister vanaf je feest
Ik had die foto gezien die Ole in het FB topic had gezet en gerbera's vind ik geweldig, dus dat viel me meteen op. En oh-oh zei ook dat ze gerbera's de enige bloem vond die ze mooi vond.
Dus ik zag gister ook nog dat bloemstuk ineens staan, niet je boeket maar echt dat stuk!
Ook met gerbera's
Ze kregen nog wel strikjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Pay back time....trouwen zonder the catkids erbij
Dank je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godsamme! En ik had hem nog wel met je voorbesproken.![]()
Feli trouwens MB (en Re natuurlijk)! Je was een prachtig bruidje.
Thanks Tomboquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja MB, je was echt mooi!Mooie jurk zeg!
Ik wil alleen al trouwen om de jurk
Dat is de bedoeling ook toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks Tombo
Ja ik was ook wel verliefd op mijn jurk
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks Tombo
Ja ik was ook wel verliefd op mijn jurk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelen
Ja, ik heb 20+ jurken aangehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook toch?Dat je de jurk zooooo mooi vindt dat je alleen al daarom straalt
Heb je lang gezocht voor je hem vond?
Nou, aandoen kost wel heel wat moeite, uitdoen nog meer, ademen ook dus ik weet het nog niet echt of ik dat ga doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon af en toe nog even aan doen en huwelijksnachtje spelen
Cat heeft maar één oog; die vindt dat nooit terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Vraag Cat anders even of ze die hints toestanden nog even kan herplaatsen
Als jij het vraagt doet ze het vast! Als ik het vraag dan... nou ja, jij maakt altijd meer indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |