Ik heb de standaard versie nog nooit gezien, alleen de extended...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Het is een kutboek, dat zal ik hem niet aandoen
maar we zijn nu dus de films aan het kijken, de extended editions
Dit verklaart het één en ander...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn moeder is LotR fan... Fie zat in de bioscoop en naderhand klaagde ze als een echte geek over hoe verschrikkelijk slecht ze de Enten wel niet behandelden.
Ik heb de Hobbit gelezen en vond die erg leuk. Ik heb een stuk van LOTR gelezen... en teruggezet in de kast. Idd niet om doorheen te komen... en dat deed ik dan dus ook niet. Heb beetere dingen te doen. Sluit niet uit dat ik hem nog ooit weer oppak, maar voorlopig nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de standaard versie nog nooit gezien, alleen de extended...
Ik heb echt eeuwen gedaan over de boeken, amper doorheen te komen inderdaad.. Vooral de gedichten en liedjes.
Nee joh, ik ga morgen te kaap'ren varen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jij gaat vast naar de gay pride parade morgen
Wil het nog steeds een x spelen, maar de data die jij noemde kan ik niet helaas.quote:
Ik ga deel 4 van Percy Jackson binnenkort maar eens halenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Jeej, m'n boek is binnen, eindelijk lezen :3
Zijn dat geen boeken voor kiddo's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deel 4 van Percy Jackson binnenkort maar eens halen
Weet ik wel.quote:
Ja. maar ik lees bv ook Max en de Maximonstersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zijn dat geen boeken voor kiddo's?
Max en de Maximonsters, daar valt weinig te lezen aan, maar het is geniaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. maar ik lees bv ook Max en de Maximonsters
En Peter Pan and the starchasers.
Ik vind kinderboeken fijn en een welkome afwisseling van de dagelijkse beslommeringen.
De mijne is vrij divers hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Maar ik heb gewoon een heul andere smaak in boeken denk ik
Ik bedoelde die van Dave Eggers, de latere. Maar die jij bedoelt heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Max en de Maximonsters, daar valt weinig te lezen aan, maar het is geniaal.
Ik houd heel erg van grote klassiekers. Van die grote 'moet-je-gelezen-hebben'-boeken. Ik heb fantasy in geen enkele vorm (hoogstens dystopia-romans) nooit heel boeiend gevonden. Door die hele wereld die schrijvers moeten bouwen sneeuwen andere dingen onder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is vrij divers hoor
Is trouwens 1 van de eerste dingen die ik doe als ik bij iemand thuiskom. Naar de boekenkast lopen. Of de dvd kast
Ik hou niet van die fantasy reeksen waarvan er minstens 5 delen van moeten zijn, met 1500 pagina's per pil en dan vol namen en bloedlijnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van grote klassiekers. Van die grote 'moet-je-gelezen-hebben'-boeken. Ik heb fantasy in geen enkele vorm (hoogstens dystopia-romans) nooit heel boeiend gevonden. Door die hele wereld die schrijvers moeten bouwen sneeuwen andere dingen onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |