Kun je nagaan... Leuke dubbele betekenis dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef Running_free het volgende:
Mijn werkgeefster probeert mij te koppelen, dat is ook moeilijk voor haar dan ik kan er wel om lachen.
Mooi begrijpen we elkaar dus.quote:
Misschien, maar daar is al een reeks van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hè, gaan we richting de 'waar versieren toch niet zo makkelijk is'-reeks?
dat is ook kei moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hè, gaan we richting de 'waar versieren toch niet zo makkelijk is'-reeks?
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzoquote:
dank jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mooi begrijpen we elkaar dus.
Btw, fobo bekeken, mooi oog.
ligt aan je eisen toch wel. imo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzo
mwa, die zijn vrij gemiddeld hoorquote:
bij mij zitten ieder jaar die lampjes in de knoopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzo
Juistemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Versieren is heul wel makkelijk. En best goedkoop bij de xenos.
print fok snel nog ff uit en neem dat mee naar huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Nu alleen maar hopen dat ik weer internet thuis heb, anders wordt het voor mij lastig, een weekend zonder Fok!
Ik ga vandaag helemaal niet koken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef dawg het volgende:
maar aangezien runningmeisje (nog) niet voor me gaat koken ga ik maar friet halen.
hasta luego
Naar xenos dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Versieren is heul wel makkelijk. En best goedkoop bij de xenos.
Wil je dan ook voor mij koken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:31 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ga vandaag helemaal niet koken.
En misschien ga ik wel een keer koken voor je, koken voor 1 persoon is niet zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |