Briljant? Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomen
is ie toch ook? geweldige plaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is.
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:36 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Briljant? Nee.
Betere nummers dan de huidige MH's van de afgelopen tijd? Ja.
wehehe nee hij had de nieuwe Foo Fighters natuurlijk gekozen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweest
om z'n polshaar in bedwang te houden lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
Waarom heeft Domien eigenlijk altijd een haarbandje om zn pols?
De Kaiser Chiefs hebben een nieuw album. Daar zit vast een goede MH tussen, al is het nu wel iets te laat daarvoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweest
daar zit een toegangs-chip in voor de darkroom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
die nieuwe single van ze was anders maar matig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Kaiser Chiefs hebben een nieuw album. Daar zit vast een goede MH tussen, al is het nu wel iets te laat daarvoor.
Is van zijn meisjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
quote:
waarom heeft hij het dan om?quote:
Iets met een aandenken ofzo Domien heeft ooit dat hele verhaal een keer verteld maar ben het alweer vergetenquote:
ik heb hier ook een armband van mn vriendin liggen, maar die doe ik toch ook niet omquote:
quote:
Jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen los bij speciale gelegenheden gooi ik het los
Wild Thing! nananananaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen los bij speciale gelegenheden gooi ik het los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
gooi je haar los maak me gekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen bij speciale gelegenheden gooi ik het los
heb jij je haar in een knoetje????quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Vast. In een knoetje vind ik het fijnst.
Tevens de Giel-accordeon-jingle.
Mijn haar is zo glad dat elastiekjes altijd uitglijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Vast. In een knoetje vind ik het fijnst.
Tevens de Giel-accordeon-jingle.
Nee, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij je haar in een knoetje????
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd.
Bij mijn vriendin vind ik het fijnst als het in een knoetje zit.
Daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?
I watch Pooooooooooooooooorn in the USAquote:
Gastquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?
sorryquote:
Freekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef Qunix het volgende:
Freek is lekker bezig op Twitter, dus misschien dat hij er zo is bij Stenders.
28 Augustus pas dit jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
maar jij kunt dit weekend genieten van wielerrond rondom de Bult van ...... toch?
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!quote:
Dan ben ik daar ook al bijna wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!
misschien was het een hint?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |