je weet dat Marilyn Manson een nummer over je heeft geschreven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ja ze hadden nog zo'n single, Dont Push Me Around, vonden veel djs ook leuk, ze draaiden em alleen nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ook een gevalletje nooit weer wat van gehoord
alleen de 1e 25quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Pfff 301 posts doorlezen op een VRIJDAGAVOND? Nah.
Ik zie niets vreemds eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
Floris, ben ik nou zo gek of gaat er iets niet helemaal lekker bij het schakelen af en toe?
Blijkbaar kan ie alleen nog maar dingen lezen, niet meer editten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Jij zit dus nog steeds in het systeem te pielen en er wordt niks aan gedaan?
ik heb nu wachtwoord nodig. Alleen de RSS feed is nog steeds openbaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Jij zit dus nog steeds in het systeem te pielen en er wordt niks aan gedaan?
Ja duh, die staat ook gewoon op 3FM.nl/SocialRadio.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb nu wachtwoord nodig. Alleen de RSS feed is nog steeds openbaar.
ik bedoel de feed die wordt geladen in de sms balk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, die staat ook gewoon op 3FM.nl/SocialRadio.
http://www.3fm.nl/data/cache/xml/sms-latest50.xml
Als die MH is op 3FM is dat de officieele dood van 3FMquote:
Bijna wel hoor. Zoals ze zeiden hadden ze eerst een andere plaat gekozen... maar het dus alsnog vanochtend last-minute aangepast naar Gotye.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Als die MH is op 3FM is dat de officieele dood van 3FM
maar wat was nou die andere plaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Zoals ze zeiden hadden ze eerst een andere plaat gekozen... maar het dus alsnog vanochtend last-minute aangepast naar Gotye.
Wordt vaak op BBC radio 1 gedraaid maar is niet echt een 3FM plaat te noemen past bet bij Slam FM/538quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]zolang die highschoolbaggerrock en meuk als Pink draaien, waarom dan geen Rihanna, heb je em uberhaupt wel gehoord?
mmm, vraag ik me af. vind dat wel een beetje een michielplaatquote:
Laat ik liever aan Michiel oid over om dat te zeggen, weet niet of dat naar buiten mag worden gebracht...quote:
ja snap ik, maar ja je wordt wel benieuwd als ze er zo'n drama van makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik liever aan Michiel oid over om dat te zeggen, weet niet of dat naar buiten mag worden gebracht...
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is. Waarom kiezen ze dan de laatste tijd alleen máár matige MH's?
Ja dat vraag ik me ook af, waarom er zo'n gedoe hierover is, terwijl ik me bijna niet kan voorstellen dat platen als Jetlag, RHCP, alles van Anouk, alles van Blof, Moves Like Jagger en soortgelijke meuk wel unaniem zijn gekozen....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is. Waarom kiezen ze dan de laatste tijd alleen máár matige MH's?
ja, er worden hier elke week tenminste wel 2 betere alternatieven genoemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |