twitter:Broekie twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 17:27:32Oproep aan HU'ers: Heb je (defecte/afgeschreven) spullen voor Uit Het Raam? Laat het me even weten! Details: http://ronaldbroekhuizen.nl/182 reageer retweet
no wayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach, dit is toch veel mooier dan RioLievelingsnummer!
dat heeft 3FM niet, wordt gewoon door de technicus ingestart al gaat dat ook soms mis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Signaal weggevallen lijkt me, zal wel ergens een stilte detectie zijn gestart.
Verbindingscentrum of Eindregie zeker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heeft 3FM niet, wordt gewoon door de technicus ingestart al gaat dat ook soms mis.
Shary Ann was ook gewoon vanaf bandje, hebben ze maar ingestart omdat ze wisten dat die daarna kwam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Very much way. En nu alsnog verder met Shery-An.
Schrijf je het zo? Ingewikkelde naam...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Shary Ann was ook gewoon vanaf bandje, hebben ze maar ingestart omdat ze wisten dat die daarna kwam.
geen idee, maar Barend heeft er nog wel wat over gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Verbindingscentrum of Eindregie zeker?
het zou vanmorgen bij Michiel, omdat C&S geen tijd hadden door Homo 100, maar ze waren er nog niet uit en dus is het vanavond pas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woei, hoe dat zo? Stiekem de PSB?
zet je radio aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woei, hoe dat zo? Stiekem de PSB?
Lama gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef themauster het volgende:
Wie weet waar ik de bruine ster met grootste zomerhits van 2011 kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |