tsja wmb niet, maar er zijn wel eens vraagtekens gesteld bij zijn geaardheidquote:
Er stond zaterdag een heel stuk over hem in de Leeuwarder Courantquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:40 schreef Vlindur het volgende:
Oh Boy. Ik kom er net achter dat Rinus bij mij in Drachten woont![]()
Ik zou die hele vent nooit herkennen
Oh die hebben we niet. Staat zeker nergens online?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Er stond zaterdag een heel stuk over hem in de Leeuwarder Courant!!
Grappig dat Domien dat stukje citeert op zijn tumblr terwijl hij juist altijd na dat hij wat geroepen heeft op twitter en hij daar veel reacties op krijgt hij zijn tweet verwijderttwitter:Domien twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 13:04:55"Twitter moet er altijd zijn en gaat altijd door" - @michielveenstra http://bit.ly/p3eYUh reageer retweet
Nee denk het niet, was een groot stuk, stond in de bijlage. Wel grappig hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh die hebben we niet. Staat zeker nergens online?
Sowieso Domienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef themauster het volgende:
Grappig dat Domien dat stukje citeert op zijn tumblr terwijl hij juist altijd na dat hij wat geroepen heeft op twitter en hij daar veel reacties op krijgt hij zijn tweet verwijderttwitter:Domien twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 13:04:55"Twitter moet er altijd zijn en gaat altijd door" - @michielveenstra http://bit.ly/p3eYUh reageer retweet
Hij stond Eva Jinek te woord tijdens het journaal, over dat ongeluk met die schrootbende op de A2 ofzo.quote:
Volgens mij is het ook Jon, zal wel een foutje zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij stond Eva Jinek te woord tijdens het journaal, over dat ongeluk met die schrootbende op de A2 ofzo.
Maar hij stond in beeld met een H, dus John. Dacht dat het Jon was..
Blijft toch grappig dat van die hijgerige mislukte mediamannetjes heel erg graag een primeur in de wereld willen brengen maar dan falen.twitter:TheKurf twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 14:15:30BREKEND!!! Vliegtuig in zee voor Spaanse oostkust nabij Benidorm en Albir. Verder nog niets bekend, net gebeurd! reageer retweet
it's a sin!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Een PSB-plaat zonder alarm, dat kan toch helemaal niet meneer Dane...?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Een PSB-plaat zonder alarm, dat kan toch helemaal niet meneer Dane...?
Ik ken hem, prima sportverslaggever. Aardige kerel ook. Fouten maken doen we allemaal en hem mislukt noemen is ver bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch grappig dat van die hijgerige mislukte mediamannetjes heel erg graag een primeur in de wereld willen brengen maar dan falen.twitter:TheKurf twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 14:15:30BREKEND!!! Vliegtuig in zee voor Spaanse oostkust nabij Benidorm en Albir. Verder nog niets bekend, net gebeurd! reageer retweet
En terecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef hole1988 het volgende:
ik lig in een deuk om beeldspraak van vanochtend.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan niet veel verder naar het westen, dan lig ik in de Noordzee...
Je staat toch niet op een camping.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Sersjee het volgende:
Ik kan niet veel verder naar het westen, dan lig ik in de Noordzee...
Nee, maar ik woon wel in een kustplaats.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je staat toch niet op een camping.
EENSquote:
twitter:Broekie twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 17:27:32Oproep aan HU'ers: Heb je (defecte/afgeschreven) spullen voor Uit Het Raam? Laat het me even weten! Details: http://ronaldbroekhuizen.nl/182 reageer retweet
no wayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach, dit is toch veel mooier dan RioLievelingsnummer!
dat heeft 3FM niet, wordt gewoon door de technicus ingestart al gaat dat ook soms mis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Signaal weggevallen lijkt me, zal wel ergens een stilte detectie zijn gestart.
Verbindingscentrum of Eindregie zeker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heeft 3FM niet, wordt gewoon door de technicus ingestart al gaat dat ook soms mis.
Shary Ann was ook gewoon vanaf bandje, hebben ze maar ingestart omdat ze wisten dat die daarna kwam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Very much way. En nu alsnog verder met Shery-An.
Schrijf je het zo? Ingewikkelde naam...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Shary Ann was ook gewoon vanaf bandje, hebben ze maar ingestart omdat ze wisten dat die daarna kwam.
geen idee, maar Barend heeft er nog wel wat over gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Verbindingscentrum of Eindregie zeker?
het zou vanmorgen bij Michiel, omdat C&S geen tijd hadden door Homo 100, maar ze waren er nog niet uit en dus is het vanavond pas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woei, hoe dat zo? Stiekem de PSB?
zet je radio aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woei, hoe dat zo? Stiekem de PSB?
Lama gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef themauster het volgende:
Wie weet waar ik de bruine ster met grootste zomerhits van 2011 kan vinden?
Nait zo soeznquote:
Snap ik. Fan-tas-ti-sche plaat!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:55 schreef themauster het volgende:
En hierbij moet ik weer aan Sersjee denken
twitter:
twitter:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef ConscienceNL het volgende:
http://twitter.com/#!/tamarageense
Wat komt daar toch weer een hoop geteut uit. Net zoals TwitWouter.
Maar ook dit:twitter:twitter:
waarom, vertel me waaromquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef ConscienceNL het volgende:
Eensch!quote:
Zo, lekker gegeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef ConscienceNL het volgende:
Stoneheadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zo, lekker gegeten.
[ afbeelding ]
hier heb je een heel zooitje van die mensen http://twitter.com/#!/hole1988/radio3nerdsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie is dat eigenlijk? De vrouwelijke TwitWouter?
met welke nummer dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef themauster het volgende:
Blof MH? ze geven vanaf morgen kaarten weg voor Blof dus.
Goeiendag zeg, een meter omlaag scrollen en pas 3 minuten verder zijn in de timeline.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier heb je een heel zooitje van die mensen http://twitter.com/#!/hole1988/radio3nerds
Hikken op wielen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Met een nummer die nog niet gereleased isquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Hikken op wielen.dat had een titel kunnen zijn voor mannenkoor karrespoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
de reüniesingle van Anal Cunt?quote:
Stonden vast nog goedgekeurd en wel klaar in de queue.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, er staan nog smsjes van vanochtend in de sms-balk: iets over de veren van pino
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Goedemorgen Michiel, ik wil wel die kaartjes". Ook al van vanmorgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, er staan nog smsjes van vanochtend in de sms-balk: iets over de veren van pino
Im a Believer van The Monkeesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Sirolf het volgende:
WEEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDDDD!
En... wat gaat de Megahit worden?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Goede openingsplaat!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
ja waarom draaien ze Major Minus niet eens, dat is wel weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
of Animal van Neon Trees!quote:
NerdAlertquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stonden vast nog goedgekeurd en wel klaar in de queue.
Heb jij dat gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NerdAlert
even de rss sms feed een paar keer gerefreshed is nu weer leeg
nja, misschien heeft 3fm daarom lang gewacht....ik hoop het! hoewel ik het stiekem een lekker meebruller vindquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
Hot Chelle Rae is wel Alarmschijf dus dat verhoogt de kansen aanmerkelijk
Ik niet gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 19:13:52WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 19:13:48WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 19:13:49WWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! #3FM #EkstraWeekend reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 19:13:52WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 19:13:52WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
Ook een gevalletje nooit weer wat van gehoordquote:
Pfff 301 posts doorlezen op een VRIJDAGAVOND? Nah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jup.
even terug in de tijd. [3FM #2022] We hacken de site, maar het pand kom je niet in
Waar ga je nu weer heen?quote:
je weet dat Marilyn Manson een nummer over je heeft geschreven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ja ze hadden nog zo'n single, Dont Push Me Around, vonden veel djs ook leuk, ze draaiden em alleen nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ook een gevalletje nooit weer wat van gehoord
alleen de 1e 25quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Pfff 301 posts doorlezen op een VRIJDAGAVOND? Nah.
Ik zie niets vreemds eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
Floris, ben ik nou zo gek of gaat er iets niet helemaal lekker bij het schakelen af en toe?
Blijkbaar kan ie alleen nog maar dingen lezen, niet meer editten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Jij zit dus nog steeds in het systeem te pielen en er wordt niks aan gedaan?
ik heb nu wachtwoord nodig. Alleen de RSS feed is nog steeds openbaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Jij zit dus nog steeds in het systeem te pielen en er wordt niks aan gedaan?
Ja duh, die staat ook gewoon op 3FM.nl/SocialRadio.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb nu wachtwoord nodig. Alleen de RSS feed is nog steeds openbaar.
ik bedoel de feed die wordt geladen in de sms balk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, die staat ook gewoon op 3FM.nl/SocialRadio.
http://www.3fm.nl/data/cache/xml/sms-latest50.xml
Als die MH is op 3FM is dat de officieele dood van 3FMquote:
Bijna wel hoor. Zoals ze zeiden hadden ze eerst een andere plaat gekozen... maar het dus alsnog vanochtend last-minute aangepast naar Gotye.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Als die MH is op 3FM is dat de officieele dood van 3FM
maar wat was nou die andere plaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna wel hoor. Zoals ze zeiden hadden ze eerst een andere plaat gekozen... maar het dus alsnog vanochtend last-minute aangepast naar Gotye.
Wordt vaak op BBC radio 1 gedraaid maar is niet echt een 3FM plaat te noemen past bet bij Slam FM/538quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]zolang die highschoolbaggerrock en meuk als Pink draaien, waarom dan geen Rihanna, heb je em uberhaupt wel gehoord?
mmm, vraag ik me af. vind dat wel een beetje een michielplaatquote:
Laat ik liever aan Michiel oid over om dat te zeggen, weet niet of dat naar buiten mag worden gebracht...quote:
ja snap ik, maar ja je wordt wel benieuwd als ze er zo'n drama van makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik liever aan Michiel oid over om dat te zeggen, weet niet of dat naar buiten mag worden gebracht...
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is. Waarom kiezen ze dan de laatste tijd alleen máár matige MH's?
Ja dat vraag ik me ook af, waarom er zo'n gedoe hierover is, terwijl ik me bijna niet kan voorstellen dat platen als Jetlag, RHCP, alles van Anouk, alles van Blof, Moves Like Jagger en soortgelijke meuk wel unaniem zijn gekozen....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is. Waarom kiezen ze dan de laatste tijd alleen máár matige MH's?
ja, er worden hier elke week tenminste wel 2 betere alternatieven genoemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomen
Briljant? Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ook nooit goed. Net alsof er iedere week briljante nummers uitkomen
is ie toch ook? geweldige plaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ze doen nu opeens alsof de MH heel speciaal is.
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:36 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Briljant? Nee.
Betere nummers dan de huidige MH's van de afgelopen tijd? Ja.
wehehe nee hij had de nieuwe Foo Fighters natuurlijk gekozen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweest
om z'n polshaar in bedwang te houden lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
Waarom heeft Domien eigenlijk altijd een haarbandje om zn pols?
De Kaiser Chiefs hebben een nieuw album. Daar zit vast een goede MH tussen, al is het nu wel iets te laat daarvoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat had jij dan gekozen als je mee kon stemmen? de nieuwe Coldplay? dan was daar gegarandeerd ook zeik over geweest
daar zit een toegangs-chip in voor de darkroom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
die nieuwe single van ze was anders maar matig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Kaiser Chiefs hebben een nieuw album. Daar zit vast een goede MH tussen, al is het nu wel iets te laat daarvoor.
Is van zijn meisjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef SLP_ het volgende:
quote:
waarom heeft hij het dan om?quote:
Iets met een aandenken ofzo Domien heeft ooit dat hele verhaal een keer verteld maar ben het alweer vergetenquote:
ik heb hier ook een armband van mn vriendin liggen, maar die doe ik toch ook niet omquote:
quote:
Jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen los bij speciale gelegenheden gooi ik het los
Wild Thing! nananananaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen los bij speciale gelegenheden gooi ik het los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
gooi je haar los maak me gekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer!!!
![]()
Ik doe ze in mijn haar, heb een hekel aan loshangende haren in mijn gezicht. Alleen bij speciale gelegenheden gooi ik het los
heb jij je haar in een knoetje????quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Vast. In een knoetje vind ik het fijnst.
Tevens de Giel-accordeon-jingle.
Mijn haar is zo glad dat elastiekjes altijd uitglijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Vast. In een knoetje vind ik het fijnst.
Tevens de Giel-accordeon-jingle.
Nee, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij je haar in een knoetje????
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd.
Bij mijn vriendin vind ik het fijnst als het in een knoetje zit.
Daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?
I watch Pooooooooooooooooorn in the USAquote:
Gastquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan snap ik het. en je balzakhaar? heb je dat ingevlecht?
sorryquote:
Freekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef Qunix het volgende:
Freek is lekker bezig op Twitter, dus misschien dat hij er zo is bij Stenders.
28 Augustus pas dit jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
maar jij kunt dit weekend genieten van wielerrond rondom de Bult van ...... toch?
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!quote:
Dan ben ik daar ook al bijna wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!
misschien was het een hint?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie. 3 jaar in dat dorp gewoond en 3 jaar niet kunnen gaan omdat ik het 1e weekend van aug altijd bezet was, verplaatsen ze het als ik er niet meer woon. ja, dan stik er maar in hoor!
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel inquote:
potdorie! waar ga je ja wonen dan ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ben ik daar ook al bijna weg
mmm, dat zou best kunnen ja!quote:
HAM AND EGGS BABY!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel in![]()
![]()
of een paar wafels
![]()
Ik ga naar Uithuizen verhuizen , lekker dicht bij de winkels en een vrijstaand huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! waar ga je ja wonen dan ja?
bah ze hebben niet eens normaal brood daar, alleen maar iets wat erop lijkt maar hartstikke zoet en vet isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat nou gatver? heerlijk! een portie French toast met wat siroop of een egg muffin gaat er iedere dag wel in![]()
![]()
of een paar wafels
![]()
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga naar Uithuizen verhuizen , lekker dicht bij de winkels en een vrijstaand huis
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!
Ik nu ook nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaat
Ja al komt in het nieuwe dorpscentrum in Usquert ook een Rabobank pinautomaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede keuze! en een pinautomaat in de buurt!
dat moest ik ook 3 jaar langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik moet 5 km rijden voor een pinautomaat
Wij hebben allebei niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ken een gehucht waar wel een pinautomaat staat maar geen supermarkt, dus dan heb je geld, kun je het niet uitgeven
nieuw dorpscentrum? heel goed! dat is waardeverhogend voor mn te koop staande huis!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja al komt in het nieuwe dorpscentrum in Usquert ook een Rabobank pinautomaat.
Ook EW hoop ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Barend wordt dus de vakantie-vervanger van Michiel over 2 weken.
ja ik werd alert toen de naam Barend viel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! Barend gaat Michiel vrvangen over een paar weken! 4 avonden per week fappen!
Doe es dm-en welk huis van jou te koop staatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuw dorpscentrum? heel goed! dat is waardeverhogend voor mn te koop staande huis!
Sop, sop, sop toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
Alors! Barend gaat Michiel vrvangen over een paar weken! 4 avonden per week fappen!
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
bah ze hebben niet eens normaal brood daar, alleen maar iets wat erop lijkt maar hartstikke zoet en vet is![]()
Hollandsch bruin brood
nah vind het niet erg woon nu lekker rustigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moest ik ook 3 jaar lang
en mannen op teenslippers
ow jaquote:
1e wat ik deed in Amerika was naar de Mc Donalds gaan en een Mckroket bestellen. Zo raar dat ze die niet haddenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaas
Ja, ikquote:
Nah...quote:
Is wel mooier, maar vast is zoveel handigerquote:
quote:
alles van Electric Six, van Presidents of the USA en alles van Willeke Albertiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Nog tips voor muziek die ik mee MOET nemen mensen?
COS' Happy Hardcore top100.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik had op een gegeven moment ergens bruine bolletjes gevonden en een pot Nutella (wat gek genoeg moeilijk te vinden is, ze hadden wel 800 soorten peanutbutter en aanverwante meukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. het enige waar ik ook naar uitkeek na een maand Amerika: een boterham met kaas
Johnny Jordaan en Willy Alberti.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alles van Electric Six, van Presidents of the USA en alles van Willeke Alberti
Julian Velard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
en Anal Cunt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |