Dat overkwam mij gisteren, maar toen werd ik niet geloofdquote:
Dat was mijn eerste post gisteren, de OP wordt automatisch overgenomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe die eerste post hier komt te staan, ik heb dit niet getikt.![]()
wist ook geen TT te bedenken, sorry
nee, dat had muisje gisteren getypt, da's de OP, in de Rehab hadden we zo'n gezellige OP met plaatjes enzo, zag je ook goed dat het een OP was, hihihihihi, hier niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe die eerste post hier komt te staan, ik heb dit niet getikt.![]()
wist ook geen TT te bedenken, sorry
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan warenquote:
het kan soms snel gaan hieroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan waren
is mooi om in het weekend, lekker lui liggend op de bank, te bekijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
het spookt hier ook. Loopt hier zo'n klein zwart met wit spookje rond te klieren
GOFFER, zit ik gewoon de nieuwe afleveringen House te vergeten. Gelukkig dat ik ze van de week op opnemen heb gezet, pffffffff
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan waren
IKKE? nee hoor, kokje, anders had ik wel lapo gepakt, was erg gemakkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoor
ik lette gewoon niet op. Is niet zo erg, maar wist geen tt te bedenkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoor
het is maar hoe je het wilt opvatten Muisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Plaatjes illustreren meer dan duizend woorden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Plaatjes illustreren meer dan duizend woorden
[ afbeelding ]
we zijn inmiddels zo vaak binnen Fok verhuist dat als er al ooit een Op is geweest die gewoon verloren zal zijn gegaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste post gisteren, de OP wordt automatisch overgenomen
@D_K is er trouwens een reden dat deze SC nooit een echte OP heeft gekregen?
ja, had ik ook wel goud voor gegeven, mijn oudste heeft tot ongeveer haar derde jaar ook erg veel gehuildquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
Derek met Baby's wil is wet. Wat zou ik hem vroeger graag hier in huis gehad. Had hij me kunnen vertellen waarom de jongste altijd huilde.
gek wordt je daarvanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, had ik ook wel goud voor gegeven, mijn oudste heeft tot ongeveer haar derde jaar ook erg veel gehuild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |