Dat klopt. Maar voor onderweg is dit makkelijker en vind hem ook lekkerder dan de andere duurdere merkenquote:Op zondag 26 mei 2013 11:55 schreef Ole het volgende:
Maak ik zelf van Aldi oploskoffie Wiener Melange en melk. Ook lekker en veel goedkoper.
Ook waar. Makkelijk meenemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar voor onderweg is dit makkelijker en vind hem ook lekkerder dan de andere duurdere merken
zijn er weer vanaf 1 juni zag ikquote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef AnneX het volgende:
Shut...gaat het alleen over de CUL artikelen. ?![]()
Iemand van de Aldi fokkers zou mij een groot plezier doen, als hij/ zij de
Verduisteringsgordijnen zou scoren.
Die is idd erg lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iets minder zoet dan die van andere merken en heeft een stevige shot cafeine,dus lekker wakker worden op een warme dag.
die is idd heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:31 schreef Mylene het volgende:
Ik heb ook de ijskoffie ontdekt, erg lekker. Die van Starbucks bij de AH is schandalig duur.
Die hadden ze hier in D ook, werd niet verkocht, uiteindelijk was hij afgeprijsd naar ik meen 25 euro en heb er een gekocht, kan me onder mijn kont schoppen dat ik er niet meer gehaald hebquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:38 schreef Erasmo het volgende:
Geen CUL maar wel een frappante aanbieding
http://www.aldi.nl/aldi_wildcamera_48_5_576_6145.html
Wil je hertjes spotten in je tuin?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die hadden ze hier in D ook, werd niet verkocht, uiteindelijk was hij afgeprijsd naar ik meen 25 euro en heb er een gekocht, kan me onder mijn kont schoppen dat ik er niet meer gehaald heb
Wolven! Die heb je in Duitslandquote:
neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bedoel je niet de pepers met roomkaas erin?
die ga ik eens opzoeken binnenkort danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeeen soort spread in een plat bakje met n druppelvorm
in het koelvak bij de kazenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die ga ik eens opzoeken binnenkort dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |