Zoiets?quote:Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jep, beter dan groen wit gestreept
Staanplaatsen op papier mag niet van de KNVB toch?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef AryaMehr het volgende:
Lees net in De Peperbus dat de noodtribune blijft bestaan en er op Noord staanplaatsen komen.
Om eerlijk te zijn dacht ik ook meteen dat dat helemaal niet kan. Apart dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Staanplaatsen op papier mag niet van de KNVB toch?
Ja vaag inderdaad. Maar boeit ook niet zoveel, meeste staan daar toch gewoonquote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dacht ik ook meteen dat dat helemaal niet kan. Apart dan?
Klopt, maar met de beoogde staanplaatsen willen ze de capaciteit van Noord verhogen dacht ik. Volgens Visser in De Peperbus moet het aantal zitplaatsen dit seizoen verhoogd worden naar 12.500. Als de noodtribunes blijven dan betekent dit zo'n 1000 extra plaatsen. Dus dan denk ik dat ze met de staanplaatsen 1500 extra plaatsen (kaarten) op Noord willen vrij maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja vaag inderdaad. Maar boeit ook niet zoveel, meeste staan daar toch gewoon
Precies. Of onder Noord en Zuid. Die ere tribune zien we toch niet op tv.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Vind 1500 wel erg veel. Laat ze onder die ere tribune lekker nog wat extra plaatsen maken, het komt toch wel vol
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja maar dan gaan ze sowieso van de afschuwelijke netten neer zetten
Op papier, Heracles en Heerenveen hebben t ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Staanplaatsen op papier mag niet van de KNVB toch?
Vind het zo raar dat dat niet mag. BVB heeft bijvoorbeeld ook een enorme staantribue; het heeft wel watquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op papier, Heracles en Heerenveen hebben t ook.
Kan niet wachten. Roda gewoon een tik op de billen gevenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Binnenkort begint dan eindelijk het Eredivisie avontuur van Zwolle!
Zo eindigde het vorige seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |