Ja duurde idd lang. En Harm Wolters, sowiesoquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef AryaMehr het volgende:
Kunnen ze overigens voortaan niet elke speler/trainer opnoemen tijdens de huldiging? Daar leek nooit meer een eind aan te komen. Gewoon beter iedereen tegelijk het podium opstormen.
Hehe, toch mooi feestje geworden. Nog 2 wedstrijden en dan voorbereiden op de Eredivisie.quote:Op zondag 15 april 2012 14:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja duurde idd lang. En Harm Wolters, sowieso
In januari daar weg gegaan om in China te gaan voetballenquote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus? Dacht nog steeds dat hij in Bulgarije zat.
Sjoerd avontuurtje. Zal die het nog steeds in zich hebben?quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In januari daar weg gegaan om in China te gaan voetballen
Ik heb geen idee. Op wikipedia staat dat hij in zn eerste wedstrijden voor Levski wel direct een paar keer scoordequote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sjoerd avontuurtje. Zal die het nog steeds in zich hebben?
Tof. Maar anders gewoon een andere spits zoeken.quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op wikipedia staat dat hij in zn eerste wedstrijden voor Levski wel direct een paar keer scoorde
Say what?quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoor net dat Zwolle thuis weer in groen-wit gaat spelen en uit in blauw-wit.
Is wel een Zwollenaar en oud speler van PEC. Maar ik hoop dat Artje gewoon blijft. Toffe gozer en heeft het gewoon verschrikkelijk goed gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef pleeborstel het volgende:
Jammer dat het volgende seizoen pas op 10 augustus begintHeb er zin in, duurt nog zo lang.
Zou Ron Jans een goede optie zijn, mocht Art vertrekken?
Ik ben erg benieuwd naar de shirtsquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat hoorde ik die stadionspeaker net zeggen bij 'endatwiltwatzeggen' op RTV Oost.
Ik ook. Hopelijk een aanzienlijk verschil met die van Groningen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de shirts
Groen met witte kraag en witte mouwenquote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk een aanzienlijk verschil met die van Groningen.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef pleeborstel het volgende:
Zou Ron Jans een goede optie zijn, mocht Art vertrekken?
Beetje de oude stijl dus.quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Groen met witte kraag en witte mouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |