abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100318660

Ik heb deze voetbalschoenen gekocht, maar ik kwam erachter dat de noppen voor deze schoenen eigenlijk bedoeld zijn voor voetbal op kunstgras. De schoenen zitten erg fijn, dus ik vraag me af of het erg is om met deze schoenen op normaal gras te voetballen of niet? bvd ;)
pi_100318822
Lijkt me geen probleem als ze goed zitten.
Noot noot.
pi_100318831
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Lijkt me geen probleem als ze goed zitten.
★★★
pi_100319281
Iemand ervaringen met wedstrijden met kunstgrasschoenen op echt gras en de evt. nadelen?
pi_100319652
Niet persoonlijk, maar een vriendin van mij gebruikt met korfballen kunstgrasschoenen op gewoon gras. Dit gaat goed zolang het gras niet te nat is. Ze heeft op regenachtige dagen altijd andere voetbalschoenen aan (of ze glijdt constant onderuit).
Nu is voetbal en korfbal niet echt te vergelijken qua sport maar ik denk dat je met nat weer sowieso onderuit zult gaan. Of het met droog weer net zo is als bij korfbal dat weet ik niet, maar valt te proberen natuurlijk..
pi_100319832
Bij nat gras kan het veel te glad zijn, niet alleen als het regent, maar ook als je 's ochtends speelt en de dauw zit op het veld. Hoe glad het echt is moet je gewoon ontdekken, het is niet alsof je je op glad ijs begeeft :P

Verder kan het voor je noppen en het gras niet veel kwaad.
pi_100319895
Kunnen er niet nog extra noppen opgeschroefd worden? Of zie ik dat nu verkeerd op die foto?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_100321090
Nee dat is niet mogelijk, ik heb besloten om de schoenen morgen toch maar in te gaan ruilen.. Bedankt voor de reacties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')