SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Lenovo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef luukieboy2 het volgende:
+ zoek maar eens een Dell laptop van 500 euro die dezelfde prestaties heeft als een Lenovo van 500 euro. Dan bedoel ik, i5, 4gb werkgeheugen, 15.6 inch scherm, 500gb harde schijf
Applequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:34 schreef Etsu het volgende:
En eerlijk gezegd voel ik me niet echt genoodzaakt om een laptop te kopen van een Lenovo, mede omdat ik er nog nooit van heb gehoord. Ik heb bijna alles van Dell en heb dat altijd al gehad, dan boeit het prijskaartje ook niet zo meer en blijf je dat behouden.
Paupermerken kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:34 schreef luukieboy2 het volgende:
Never mind, niet naar prestaties kijken
iPhone 4quote:
Omdat Lenovo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een paupermerk is eigenlijk?
Mijn laptopquote:Base
INTEL® CORE™ i7-620M (2,66 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 3,33 GHZ, 3 MB CACHE)
Geheugen
8.192 MB 1066 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Toetsenbord
Internal US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart
1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650
Harde schijf
1 TB (7.200 rpm) Dual SATA-harde schijf (2 x 500 GB)
Nee, hij laat zich trollen. Hij kan dus niet omgaan met de harde internetwereld. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
luukieboy2 wordt aan alle kanten aangevallen en probeert dat goed te praten.
Duh, alsof jullie aanval enige waarde heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
luukieboy2 wordt aan alle kanten aangevallen en probeert dat goed te praten.
Lenovo 21,5%!!!!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ook weer zo'n 'onderzoek'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |