Ow ik heb zóóó vaak gelijk in de afgelopen dagen... En ik zie net dat ik ook nog een portie eigendunk doorgestraald krijg via Twitter! Ik ben kapot van vermoeidheid maar tegelijkertijd word ik ook zo warmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat jij dicht bij de waarheid zit!
en ik ga pitten. trusten iedereen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Vast wel maar ik sms haar steeds met de vraag wat ze graag wil, en dan smst ze terug ''een vrolijk gezicht''
en dan nu al/nog wakker.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:00 schreef Cee het volgende:
Over drie uur op vakantie.
En dan nu al wakker.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:28 schreef themauster het volgende:
![]()
RTVDrenthe heeft vandaag ook een glazen huis en daar staat deze dag in het teken van geld ophalen voor de stichting Mont Ventoux(kankerbestrijding)
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Piles het volgende:
Hoewel Destin het best aardig doet, blijft het een verkrachting van een briljant nummer
Sowieso Destinequote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Piles het volgende:
Hoewel Destin het best aardig doet, blijft het een verkrachting van een briljant nummer
Kan me niks anders voorstellen dan dat die sms'jes van mensen af komen die het origineel niet kennen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef Piles het volgende:
Godverdomme, beter dan het origineel durven sms-en
De diehard Destine-fans smsen dat gewoon denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef Piles het volgende:
Godverdomme, beter dan het origineel durven sms-en
Volgens mij heeft (Mi)Giel gewoon een redactie die dat soort dingen verzint, kan niet anders.
I get around, van The Beach Boys.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister niet, welke track hebben ze gecoverd?
Pinoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister niet, welke track hebben ze gecoverd?
Ben je jarig? Zo niet: alvast gefeliciteerd! Zo wel: gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:01 schreef borisz het volgende:
Na mijn verjaardag tijd voor een midweekje zeeland.
2 weken en een dagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je jarig? Zo niet: alvast gefeliciteerd! Zo wel: gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |