dank je, u hoort morgen van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel succes met die hark
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een waardebon voor dr. Schumacher geven
Hou ik u aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank je, u hoort morgen van mij
Dat heeft mijn moeder echt niet nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een waardebon voor dr. Schumacher geven
Maar ze krijgt wel een vrolijk gezichtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder echt niet nodig
Nee, al had ik het wel prettig gevonden als je het signaal wat zou versterkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef TradeMarkie het volgende:
niet als in dat ik ga uitzenden via die hark he
je kunt ook haar mondhoeken een stukje insnijden en dan zoutzuur erin gooien, maar ik denk niet dat moeders daar erg vrolijk van wordt....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Vast wel maar ik sms haar steeds met de vraag wat ze graag wil, en dan smst ze terug ''een vrolijk gezicht''
Zou niet heel tof zijn, maar ook dan krijgt ze een vrolijk gezicht... Denk dat Schumacher een beter idee is!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook haar mondhoeken een stukje insnijden en dan zoutzuur erin gooien, maar ik denk niet dat moeders daar erg vrolijk van wordt....
ik denk dat jij dicht bij de waarheid zit!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet heel tof zijn, maar ook dan krijgt ze een vrolijk gezicht... Denk dat Schumacher een beter idee is!
Al denk ik eigenlijk dat mama-Mauster bedoelt dat ze graag vrolijke gezichten van anderen ziet
Ow ik heb zóóó vaak gelijk in de afgelopen dagen... En ik zie net dat ik ook nog een portie eigendunk doorgestraald krijg via Twitter! Ik ben kapot van vermoeidheid maar tegelijkertijd word ik ook zo warmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat jij dicht bij de waarheid zit!
en ik ga pitten. trusten iedereen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Vast wel maar ik sms haar steeds met de vraag wat ze graag wil, en dan smst ze terug ''een vrolijk gezicht''
en dan nu al/nog wakker.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:00 schreef Cee het volgende:
Over drie uur op vakantie.
En dan nu al wakker.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:28 schreef themauster het volgende:
![]()
RTVDrenthe heeft vandaag ook een glazen huis en daar staat deze dag in het teken van geld ophalen voor de stichting Mont Ventoux(kankerbestrijding)
Eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Piles het volgende:
Hoewel Destin het best aardig doet, blijft het een verkrachting van een briljant nummer
Sowieso Destinequote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Piles het volgende:
Hoewel Destin het best aardig doet, blijft het een verkrachting van een briljant nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |