Kan me niks anders voorstellen dan dat die sms'jes van mensen af komen die het origineel niet kennen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef Piles het volgende:
Godverdomme, beter dan het origineel durven sms-en
De diehard Destine-fans smsen dat gewoon denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef Piles het volgende:
Godverdomme, beter dan het origineel durven sms-en
Volgens mij heeft (Mi)Giel gewoon een redactie die dat soort dingen verzint, kan niet anders.
I get around, van The Beach Boys.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister niet, welke track hebben ze gecoverd?
Pinoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister niet, welke track hebben ze gecoverd?
Ben je jarig? Zo niet: alvast gefeliciteerd! Zo wel: gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:01 schreef borisz het volgende:
Na mijn verjaardag tijd voor een midweekje zeeland.
2 weken en een dagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je jarig? Zo niet: alvast gefeliciteerd! Zo wel: gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef Piles het volgende:
Racing Rats
Hopen dat ie het haalt voor de reclame
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/15126quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:16 schreef Headlong het volgende:
WakeyWakey op 3FM?! Nice! Sinds wanneer gebeurd dat?
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef alors het volgende:
Lunchbox4 platen die helemaal kapot zijn gedraaid
Lunchbox 1
Butterfly - Jason Mraz
Let's Dance To Joy Division - Wombats
Lunchbox 2
Rolling In The Deep - Adele
I Think I Like It - Fake Blood
Allebei bijna even kut. En vakantieplatenvolgens mij behalve die van Jason Mraz allemaal winterplaten
Ben jij er zoeen die geen kritiek wil hebben op 3FM?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren he
Hij heeft echter wel gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren he
Alors is een zij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft echter wel gelijkIk leg de link niet tussen die platen en vakantie.
Wie zei wat zij zei?quote:
En straks lekker op vakantiequote:
Als m'n pa klaar is met werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Straks, als in vandaag? Nice, veel plezier!!
Ik denk dat Roel stiekem de lunchboxen gevuld heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef alors het volgende:
Lunchbox4 platen die helemaal kapot zijn gedraaid
Lunchbox 1
Butterfly - Jason Mraz
Let's Dance To Joy Division - Wombats
Lunchbox 2
Rolling In The Deep - Adele
I Think I Like It - Fake Blood
Allebei bijna even kut. En vakantieplatenvolgens mij behalve die van Jason Mraz allemaal winterplaten
lolwhutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor de bridgeuitslagen uit Best:
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Italiëquote:
lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
misluktquote:
Ben je nu een dag te laat mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef Evertjan het volgende:
moeten we niet eens een actie houden om van Gotye een Megahit te maken?
Naar het schijnt maakt die plaat over 14 jaar een kans.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef Evertjan het volgende:
moeten we niet eens een actie houden om van Gotye een Megahit te maken?
ja, Stenders doet niet aan lijstjes, behalve z´n eigen lijstjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders morgenmiddagFrank Dane neemt over
Lichtelijk hypocriet...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Stenders doet niet aan lijstjes, behalve z´n eigen lijstjes
Dat is niet van Maroon 5 hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff vloeken in de kerk, maar Jet Lag van Marron5 en Bedingfield vind ik een heerlijk nummer. niet hoogstaand en geen klassieker, maar brult lekker mee. en mijn mening over dat nummer van hot chelle rae moet ik ook bijstellen: lekker meebrullen!
och, damn, ik haal deze door de war met Move like Jaggerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is niet van Maroon 5 hoorSimple Plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |