Willekequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu al tranen in m'n ogen van de volgende plaat.
Hier in de bewoonde wereld heb je dan nog FreshFMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Die mag ik de laatste tijd graag horen vooral als 3 teveel depressieve platen draait dan zet ik hem op SlamFM altijd vrolijke muziek
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Op Veronica wordt goede muziek gedraaid hoor. Dire Straits nu.
Nou geweldig..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Op Veronica wordt goede muziek gedraaid hoor. Dire Straits nu.
Ben ik toch benieuwd welke van de 2 het nu uiteindelijk is geworden...twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 11:35:31Discussie definitief afgerond, de nieuwe #3fmmegahit is gekozen. Vanavond in #ekstraweekend hoor je de uitslag. reageer retweet
Wat zijn de opties ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik toch benieuwd welke van de 2 het nu uiteindelijk is geworden...twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-08-2011 om 11:35:31Discussie definitief afgerond, de nieuwe #3fmmegahit is gekozen. Vanavond in #ekstraweekend hoor je de uitslag. reageer retweet
flauw hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk geen uitspraken over doen, behalve dat Zanger Rinus geen optie was.
Als het een van die 2 is hoor je mij niet klagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
flauw hoorik hoop James Morrison of Gotye
Zeg dan helemaal niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk geen uitspraken over doen, behalve dat Zanger Rinus geen optie was.
Ouwe rozijnensmokkelaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |