Dan kent hij ook wel de darkrooms daar denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Domien kent de gaykroegen in Amsterdam.. Verdacht.
Gokje: hij noemde de Reguliersdwarsstraat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter dan voor de 1000ste keer RHCP, Adele, Coldplay,Blof, Anouk en Pinkknow'm sayin?
word? word.
Veronica mag officieel alleen muziek van vijf jaar oud en ouder uitzenden... Maar er zullen wel weer uitzonderingen zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Zucht... ga ik Veronica luisteren omdat 3FM die homo 100 heeft, wordt er Adele gedraaidDus omdat ze een nieuwe slogan hebben 'Alleen Echte Hits' draaien ze ook muziek van het heden? Serieus, wat is er nu nog speciaal aan Veronica dan
Dit iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik tune pas weer om 19:00 in, geen zin in heaumeaux 100.
Ze moeten een bepaald percentage uitzenden, maar daarnaast mag er dus ook andere muziek te horen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Veronica mag officieel alleen muziek van vijf jaar oud en ouder uitzenden... Maar er zullen wel weer uitzonderingen zijn
Volgens mij is die discussie er echt nog hoor, heb gister nog wat redacteuren ongeduldig zien heen en weer lopen hiervoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:44 schreef alors het volgende:
oh 'er is nog discussie' dus vanavond in EW wordt het bekend gemaakt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef alors het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen de Homo100 er staan echt genoeg goede platen in...De eerste 50 bevallen meestal goed, maar daarna komen meestal de echte nichterige platen 2/3 zijn nog leuk maar daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter dan voor de 1000ste keer RHCP, Adele, Coldplay,Blof, Anouk en Pink![]()
Album top1000 dus ze mogen nu andere muziek draaien, je hoort dus ook muziek van de laatste jarenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Zucht... ga ik Veronica luisteren omdat 3FM die homo 100 heeft, wordt er Adele gedraaidDus omdat ze een nieuwe slogan hebben 'Alleen Echte Hits' draaien ze ook muziek van het heden? Serieus, wat is er nu nog speciaal aan Veronica dan
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef alors het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen de Homo100 er staan echt genoeg goede platen in...Pricetag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter dan voor de 1000ste keer RHCP, Adele, Coldplay,Blof, Anouk en Pink![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Het is af en toe wel te merken dat jullie uit de provincie komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan kent hij ook wel de darkrooms daar denk ik
Slam draait er om heen om radioedits te gebruikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze moeten een bepaald percentage uitzenden, maar daarnaast mag er dus ook andere muziek te horen zijn.Daarnaast zijn er volgens mij ook tijdsbeperkingen zodat ze zich er 's nachts niet aan hoeven te houden (is volgens mij iig bij Slam het geval).
Sowieso SlamFMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Slam draait er om heen om radioedits te gebruiken
Die mag ik de laatste tijd graag horen vooral als 3 teveel depressieve platen draait dan zet ik hem op SlamFM altijd vrolijke muziekquote:
En dan luister je vandaag niet naar 3?! Vind je dat niet een heel klein beetje tegenstrijdig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Die mag ik de laatste tijd graag horen vooral als 3 teveel depressieve platen draait dan zet ik hem op SlamFM altijd vrolijke muziek
Daarmee bedoel ik dancemuziek hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan luister je vandaag niet naar 3?! Vind je dat niet een heel klein beetje tegenstrijdig?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan luister je vandaag niet naar 3?! Vind je dat niet een heel klein beetje tegenstrijdig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |