jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.
Maarja. Daar zit je dan
Druk druk druk! Ik werk nog 2 weken en dan in de AID en de vrije week daarna eindelijk lekker niks doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef maen het volgende:
[..]
jawel, dinsdag en vrijdag weer. En volgende week zullen ze me ook wel weer op elk mogelijk moment inplannen. En na de AID weer. Niks vakantie
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Ja oke, goede reden. Geen huisgenoten thuis? Heb je al huisgenoten ontmoet?
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.
Om de bosbouwers te supporten neem ik er wel een mee. Ze is bij mij tijdens de AID. Ze zit (nog) niet op FOK, maar er moet vast geSOGt worden komend jaar, dus dat komt wel...
had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja, al 3. Maar die zijn niet thuis nu. Gelukkig heb ik een goed boek meegenomen.
Ik zal eens kijken of ik haar voor die tijd hier krijg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:12 schreef Reflectionne het volgende:
Haha goed bezig, meer mensen in het Wageningen topic! (Ze moet wel als ze mee is geweest met de meet)
Kom je nu mee. Kom net terug van de snackbarquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:had maar gezegd, zit in mn eentje te eten hier en gezelschap is goed
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef placeholder het volgende:
Ik had de hele tijd al het idee dat ik wat vergeten was. Maar nu zie ik het. Gordijnen.
Dat wordt dus niet uitslapen...
Ja leuk. Wrijf het er nog even inquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:09 schreef Sodium het volgende:
[..]
Dat wordt half zes. Misschien wel eerder.
blinddoek omdoen, slaap je mss wat langerquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja leuk. Wrijf het er nog even in
Er zitten in m'n raam trouwens hele nare vlekken. Ik vermoed dat het dakdekkersteer is wat m'n raam geëtst heeft. Het gaat er iniedergeval niet meer uit. Hoe groot is de kans dat ik een nieuw raam krijg als ik Idealis lief aankijk? Het zijn spikkeltjes over het hele raam, en het verpest m'n uitzicht een beetje
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:
Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken
Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagdequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?
Wie woonden er nou nog meer op de Haarweg?
Ik woon op de Haarwegquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat... Maar Idealis is krenterig dus?
Wie woonden er nou nog meer op de Haarweg?
Wandel ik morgen even langs het kantoor :-)quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef Reflectionne het volgende:
Gewoon even naar vragen.. Jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat de vorige bewoner niet klaagde
Terecht dat je daar over klaagt. Beetje jammer....quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:57 schreef maen het volgende:
[..]
Ik woon op de Haarweg
Maar Idealis is niet per se krenterig, ze willen vooral niet te veel moeite doen heb ik het idee.
Onze nieuwe afdelingsdeur valt niet in het slot, iedereen kan dus zo naar binnen lopen. Toen ik dat aangaf bij de beheerder "ja het bedrijf dat ze geplaatst heeft is met vakantie" ik vind het nogal onveilig (woon ook nog eens op begane grond), maar de beheerder vind het onze eigen verantwoordelijkheid dat de deur goed dichtgemaakt wordt. Dat slaat toch op puin! Maar dat geeft wel een beeld van de handelswijze van de beheerder...
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef maen het volgende:
[..]
blinddoek omdoen, slaap je mss wat langer
ik weet niet of Idealis daar iets aan gaat doen. Mss als de bewoner destijds er een melding van gemaakt heeft, maar Idealis kennende geef ik het een kleine kans... Maar je kunt het proberen. Of een steen doorheen gooien ofzo, dan moet het wel lukken
Gooi jij ze maar door mijn raam heen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef maen het volgende:
je mag mijn boeken wel door je raam gooien, ik heb het er helemaal mee gehad!
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedachtquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef placeholder het volgende:
[..]
Gooi jij ze maar door mijn raam heen!
Waar gaan ze over trouwens? Ik kan ook m'n raam openzetten, dan heb ik nog wat aan het boek...
Aah oke, zal ik doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef bioloogje het volgende:
Ahhh mijn pc weigert op Fok te gaan!! Maar dames de kamer komt vandaag of morgen online. Op de walstraat reageer wel vrij snel en laat even weten als je gereageerd hebt. Dan kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat je iig langs mag komen om kennis te maken.
De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef maen het volgende:
economics of agribusiness.. Op zich heel interessant, maar ik krijg al die duizend verschillende soorten berekeningen maar niet mn hoofd is. Voor elke situatie hebben ze wel weer een andere formule bedachtwaar dat nou weer goed voor is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef placeholder het volgende:
[..]
De tijd van grafische rekenmachines stopt op de universiteit begrijp ik?
Ik ben niet zo'n held in economie (misschien maar eens wat aan doen, want het is wel interessant...). Succes met leren, maar vooral succes op je tentamen.uhu, ik heb nog nooit een GR mogen gebruiken... Nouja, stiekem wel gedaan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ook zeker dat er nog wat in staat van de vorige keer, maar het ding is gesneuveld zojuist
na 8 jaar houdt ie ermee op! En net nu! arghh!
Maar bedankt voor je steun![]()
Hoe heet dat programma? Ben benieuwd..quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Xenomyst het volgende:
ik kijk nu een documentaire over ontgroeningen op sbs; wow dat is heftig!
ik neem niet aan dat het er ook zo aan toe gaat in wageningen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |