abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5055426
Mamma heb al gezocht en een hoompeedsj efvan gevonden. Sooo lijkt me echt leuk. Moet ik nog wel ietsiepietsie groter zijn. Hmmm ik moet geloof ik overal groter voor zijn
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:13:03 #102
30638 Duco
al heel errug groot
pi_5055428
Tjeempiehee da's lang geleden dak hier was
En in de tussentijd is er veel gebeurt joh!
Ik moest naar het konsultaatsieburo voor een gehoortest.
Mama flink laten zweten natuurlijk maar ik ben geslaagd!
En papa legt me steeds op mijn buik in de box en dan 2 seconden later zit ik ineens rechtop en dan vraagtie aan mama of zij me rechtop heeft gezet en mama weet dan van nix
En en en ik kan al zelluf gaan staan en dat doe ik dan ook maar ja dan wil ik ook weer gaan zitten en das eng en dan ga ik gillen joh!
En gisteren ben ik naar het strandje geweest en dat was gaaf man!
Harstikkeveelboel koud water daar en ik maar watertrappen om te kijken of het weg wilde gaan van mijn voetjes
Ow en mijn grote zus komt regelmatig bij me in de box zitten en daan gaan we samen geiten.. hihihi.. ze zit er nu ook weer dus ik ga gauw weer naar haar toe.. tot ooit!!!
1ste officiële Fok!baby!!!
pi_5055463
Heeeeee Duco ga je ook mee naar blijdorp? Wat ben jij al groot geworden joh dat je dat allemaal al kan. Al staan enzo, poehee.

Kiekeboe Bo

woensdag 17 juli 2002 @ 21:17:11 #104
30638 Duco
al heel errug groot
pi_5055491
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 21:15 schreef BabyBo het volgende:
Heeeeee Duco ga je ook mee naar blijdorp? Wat ben jij al groot geworden joh dat je dat allemaal al kan. Al staan enzo, poehee.

Kiekeboe Bo

Lijktmegaaaaaaaaaaaaafhee
Maar dan moet ik wel ff met papa en mama overleggen denk ik
31 augustus... ik ga eens bedenken hoe ik dat het beste kan aanpakken bij ze.. ideetjes?
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:19:11 #105
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5055519
Heej Duco, gewoon zeggen dat je 31 augustus een afspraak hebt en dat jullie dan dus niks anders kunnen doen. Zet het gewoon in papa's agenda en in mama's agenda en dan kunnen ze niet anders meer
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:20:41 #106
30638 Duco
al heel errug groot
pi_5055542
Goed idee Christan
Dat ga ik zometeen meteen ff regelen hiero.. als ze niet kijken dan want anders gilt mama weer omdat ik aan haar agenda zit
Kan jouw mama ook zo gillen?
pi_5055550
Ehhhh ff denken hoor. Iets liefs doen iets heeeeeel speciaals voor pappa of mamma ofzo. Gelijk gaan slapen strakies en steeds overal knuffels van dieren mee willen hebben ipv andere knuffels en als je dieren op tv ziet ineens gaan schaterlachen en een apie na gaan doen. Dan moeten ze het toch wel begrijpen? !
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:22:42 #108
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5055567
Nou en of! Vooral als ik leuke dingen wil doen. Zoals gisteren toen ik lekker binnen wilde spelen met al het zand uit mijn zandtafel Ik mocht gelijk helemaal niet meer met zand spelen en ze ging het allemaal weghalen!
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:26:54 #109
30638 Duco
al heel errug groot
pi_5055625
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 21:21 schreef BabyBo het volgende:
Ehhhh ff denken hoor. Iets liefs doen iets heeeeeel speciaals voor pappa of mamma ofzo. Gelijk gaan slapen strakies en steeds overal knuffels van dieren mee willen hebben ipv andere knuffels en als je dieren op tv ziet ineens gaan schaterlachen en een apie na gaan doen. Dan moeten ze het toch wel begrijpen? !
Ik ga meestal ook meteen slapen als ik in bed lig, misschien moet ik juist een keertje wakker blijven?
Tv kijken doe ik bijna nooit, ik vind mijn speelgoed leuker.. of de pc van mama want daar staat mijn foto op
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 21:22 schreef Christan het volgende:
Nou en of! Vooral als ik leuke dingen wil doen. Zoals gisteren toen ik lekker binnen wilde spelen met al het zand uit mijn zandtafel Ik mocht gelijk helemaal niet meer met zand spelen en ze ging het allemaal weghalen!
Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Wat maakt dat beetje zand nou uit?
Sjongejongejonge ik snap af en toe nix van die grote mensen hoor
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:30:05 #110
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5055666
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 21:26 schreef Duco het volgende:

[..]

Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Wat maakt dat beetje zand nou uit?
Sjongejongejonge ik snap af en toe nix van die grote mensen hoor

Ja, vind je dat nou niet belachelijk? Ik had hele mooie hoopjes zand gemaakt in de keuken en in de kamer en toen ging ze dat zomaar wegvegen Mama's... *zucht*
  Mini Admin donderdag 18 juli 2002 @ 08:00:58 #111
28139 Alicia
Dochter van...
pi_5060114
heeeeeeeeel even snel een berichie

Het is hier heeeel leuk, we zijn lekker wezen winkelen, heb een heleboel nieuwe kleren geweest, heb allemaal roze beesten gezien en hou mama lekker snachts wakker (m'n eigene bed slaap veel lekkerder dan dit rot matrasje, maar gelukkig is mama's buik ook lekker zacht).

Papa heeft niet gisteren, maar de dag ervoor met vuur gespeeld en heeft toen ook allemaal eten erop gedaan, stoer is mijn papa he ?
Vandaag gaan we weer weg en krijg ik weeeeeeeeer een nieuwe hoed zegt mama (en ikheb er al veel), krijg een echt kouwbooi(red. cowboy) hoed, net zoeen als mama heeft.

ow en 31 augustus wil ik ook mee !!! Papa moet dan wel vrij vragen dus moet het wel zeker zijn dat het de 31e is, is het al zeker ?

pi_5060402
Heeeee Alicia leuk assie ook mee ga. Voor mij is het zeker hoor de 31e. Een kauwbooihoed wat tof, doe die op dan de 31e want die wil ik zien.

Kiekeboe Bo

donderdag 18 juli 2002 @ 10:01:33 #113
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5060553
Heej Alicia, ga je ook mee? Gaaaaaaaaaaf!!! Laat je papa maar gauw vrij vragen hoor Gaan we lekker naar de Titi's! En ik wil jouw kauwbooihoed ook zien
pi_5063546
Heeej Kiddy's!!!!

Me is back thuis.
Jaja en ik ben me toch bruin geworden joh!
Mooi hoor,mn moeder is jaloers op me.

En ik heb een gezellige week gehad met m'n vriendinnetjes op de camping.
En m'n moeder lekker heen en weer laten lopen van t zwembadje ging ik lekker naar de trampoline,waar ik niet op mocht omdat er nog meer kindjes opzaten.
Zo flauw van m'n mama.
Nou toen ging ik steeds heen en weer lopen heej(van zwembadje naar trampoline van trampoline naar zandbak enz enz),tsja die moeder van mij holde maar achter me aan.
Ik mag ook niks .
Toen zei ze als je nog een keer naar die springding gaat dan gaan we de hele dag bij ons plekje zitten.
Nou dat vond ik ook niet leuk.

donderdag 18 juli 2002 @ 15:20:39 #115
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5063988
Heej Anouk, je bent er weer! Je bent vast wel lekker bruin geworden! Heej, wij gaan met zijn allen naar de Titituin, ga je ook mee? Moet je effe je mama lief aankijken, dan mag je vast ook komen
pi_5064320
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:20 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, je bent er weer! Je bent vast wel lekker bruin geworden! Heej, wij gaan met zijn allen naar de Titituin, ga je ook mee? Moet je effe je mama lief aankijken, dan mag je vast ook komen
Welk titituin?
die in lotterdam zjeker.
Nou dat vind mijn mama niet goed da's veeeels te ver weg.
In de vakantie gaan we naar die in Emmen toe.
  donderdag 18 juli 2002 @ 16:36:55 #117
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5064884
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naam Wat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
pi_5066452
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naam Wat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
In Drachten city.
pi_5066471
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
kl*te cookies ook.
pi_5066474
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:37 schreef berney het volgende:

[..]

In Drachten city.

En weeer die cookies heej.
  donderdag 18 juli 2002 @ 19:00:33 #121
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5066671
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:39 schreef Anouk het volgende:

[..]

En weeer die cookies heej.

Die moet je ook opeten Drachten is wel een heel eind van Rotterdam zegt mama ja Wat jammer hè?
pi_5066745
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 19:00 schreef Christan het volgende:

[..]

Die moet je ook opeten Drachten is wel een heel eind van Rotterdam zegt mama ja Wat jammer hè?

Ja echt wel jammer.
Dan maken jullie maar een heleboel foto's voor me.
En ken ik dat gaan bekijken op internet.
  donderdag 18 juli 2002 @ 19:18:38 #123
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_5066895
Zooo heee Sprookjesland is leuk heeee!!!!
Alleen als je kunt lopen is het nog leuker denk ik, ik kon haast nergens bij en amper iets zien. Als ik in de buggy zat zag ik niks en als ik ging staan kwam ik nog niet boven het kozijn van de kabouterhuisjes uit . FF groeien nog en dan volgend jaar weer heen.
Ik zal jullie even wat foto's laten zien:

Ze hebben daar kabouters waar je op kunt zitten:

Kabouters die aan je zitten:

En wat ik het allermooiste vond: De kinderboerderij!
Ik noemde alle beessies "Aai" want dat ben ik zo gewend thuis:

Daarna ben ik nog even naar een strand geweest met zee enzo, dat had ik nog nooit gezien:

Leuk man zand!!

Het was een leuke dag maar wel vermoeiend

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-07-2002 19:23]

donderdag 18 juli 2002 @ 20:03:06 #124
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5067367
Heej Anouk, we gaan heel veel foto's maken, beloofd!

Heej Eva, komt dit je bekend voor?

Ik vind het ook heel leuk bij de kabouters, en ik ga mama vragen of we nog een keertje gaan. Ben je nog bij de tovenaar geweest? Eng is die hè?

pi_5067953
Ikke ook mee! Mijn mama zegt dat het goed is, dus ik ook mee naar de tata-tuin!
Kan ik ook met jullie spelen!

Ow, Eva, dat had ik jou goed ingefluisterd hè, hoe je moet knarsentanden! Dat doe ik ook! En mijn mama en papa hebben er een hekel aan joh! Maar als ze dan heel streng tegen mij zeggen dat het niet mag, dan kijk ik gewoon heel lief terug! En dan vinden ze het niet meer erg. Denk ik.

-edit-

* Nausicaa vindt het wél heel erg hoor! Wat een rot geluid!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')