Kiekeboe Bo
quote:Lijktmegaaaaaaaaaaaaafhee
Op woensdag 17 juli 2002 21:15 schreef BabyBo het volgende:
Heeeeee Duco ga je ook mee naar blijdorp? Wat ben jij al groot geworden joh dat je dat allemaal al kan. Al staan enzo, poehee.
Kiekeboe Bo
quote:Ik ga meestal ook meteen slapen als ik in bed lig, misschien moet ik juist een keertje wakker blijven?
Op woensdag 17 juli 2002 21:21 schreef BabyBo het volgende:
Ehhhh ff denken hoor. Iets liefs doen iets heeeeeel speciaals voor pappa of mamma ofzo. Gelijk gaan slapen strakies en steeds overal knuffels van dieren mee willen hebben ipv andere knuffels en als je dieren op tv ziet ineens gaan schaterlachen en een apie na gaan doen. Dan moeten ze het toch wel begrijpen? !
quote:Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Op woensdag 17 juli 2002 21:22 schreef Christan het volgende:
Nou en of! Vooral als ik leuke dingen wil doen. Zoals gisteren toen ik lekker binnen wilde spelen met al het zand uit mijn zandtafelIk mocht gelijk helemaal niet meer met zand spelen
en ze ging het allemaal weghalen!
quote:Ja, vind je dat nou niet belachelijk? Ik had hele mooie hoopjes zand gemaakt in de keuken en in de kamer en toen ging ze dat zomaar wegvegen
Op woensdag 17 juli 2002 21:26 schreef Duco het volgende:[..]
Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Wat maakt dat beetje zand nou uit?
Sjongejongejonge ik snap af en toe nix van die grote mensen hoor
Het is hier heeeel leuk, we zijn lekker wezen winkelen, heb een heleboel nieuwe kleren geweest, heb allemaal roze beesten gezien en hou mama lekker snachts wakker (m'n eigene bed slaap veel lekkerder dan dit rot matrasje, maar gelukkig is mama's buik ook lekker zacht).
Papa heeft niet gisteren, maar de dag ervoor met vuur gespeeld en heeft toen ook allemaal eten erop gedaan, stoer is mijn papa he ?
Vandaag gaan we weer weg en krijg ik weeeeeeeeer een nieuwe hoed zegt mama (en ikheb er al veel), krijg een echt kouwbooi(red. cowboy) hoed, net zoeen als mama heeft.
ow en 31 augustus wil ik ook mee !!! Papa moet dan wel vrij vragen dus moet het wel zeker zijn dat het de 31e is, is het al zeker ?
Kiekeboe Bo
Me is back thuis.
Jaja en ik ben me toch bruin geworden joh!
Mooi hoor,mn moeder is jaloers op me.
En ik heb een gezellige week gehad met m'n vriendinnetjes op de camping.
En m'n moeder lekker heen en weer laten lopen van t zwembadje ging ik lekker naar de trampoline,waar ik niet op mocht omdat er nog meer kindjes opzaten.
Zo flauw van m'n mama.
Nou toen ging ik steeds heen en weer lopen heej(van zwembadje naar trampoline van trampoline naar zandbak enz enz),tsja die moeder van mij holde maar achter me aan.
Ik mag ook niks .
Toen zei ze als je nog een keer naar die springding gaat dan gaan we de hele dag bij ons plekje zitten.
Nou dat vond ik ook niet leuk.
quote:Welk titituin?
Op donderdag 18 juli 2002 15:20 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, je bent er weer!Je bent vast wel lekker bruin geworden! Heej, wij gaan met zijn allen naar de Titituin, ga je ook mee? Moet je effe je mama lief aankijken, dan mag je vast ook komen
quote:In Drachten city.
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naamWat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
quote:kl*te cookies ook.
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naamWat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
quote:En weeer die cookies heej.
Op donderdag 18 juli 2002 18:37 schreef berney het volgende:[..]
In Drachten city.
quote:Die moet je ook opeten
Op donderdag 18 juli 2002 18:39 schreef Anouk het volgende:[..]
En weeer die cookies heej.
quote:Ja echt wel jammer.
Op donderdag 18 juli 2002 19:00 schreef Christan het volgende:[..]
Die moet je ook opeten
Drachten is wel een heel eind van Rotterdam zegt mama ja
Wat jammer hè?
Ze hebben daar kabouters waar je op kunt zitten:
Kabouters die aan je zitten:
En wat ik het allermooiste vond: De kinderboerderij!
Ik noemde alle beessies "Aai" want dat ben ik zo gewend thuis:
Daarna ben ik nog even naar een strand geweest met zee enzo, dat had ik nog nooit gezien:
Leuk man zand!!
Het was een leuke dag maar wel vermoeiend
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-07-2002 19:23]
Heej Eva, komt dit je bekend voor?
Ik vind het ook heel leuk bij de kabouters, en ik ga mama vragen of we nog een keertje gaan. Ben je nog bij de tovenaar geweest? Eng is die hè?
Ow, Eva, dat had ik jou goed ingefluisterd hè, hoe je moet knarsentanden! Dat doe ik ook! En mijn mama en papa hebben er een hekel aan joh! Maar als ze dan heel streng tegen mij zeggen dat het niet mag, dan kijk ik gewoon heel lief terug! En dan vinden ze het niet meer erg. Denk ik.
-edit-
* Nausicaa vindt het wél heel erg hoor! Wat een rot geluid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |