abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2002 @ 10:41:48 #51
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4926677
Heej Bo, ik hou niet van doesjen. Ik vind die straal niet leuk Ik hou wel heel veel van badderen Maar mijn mama maakt soms toch mijn haartjes nat en dat vind ik niet leuk. Dan smeert ze er sjampo in om ze lekker te laten ruiken zegt ze maar voor mij hoeft het niet hoor. Ik ruik toch niet aan mijn haartjes! Is dus nergens voor nodig
pi_4929735
Chrissie toen ik nog kleiner was von ik badderen helemaal niet leuk. Zo eng helemaal achterover enzo en mijn hoofd nat bah. Toen heeft mamma een soort emmer gekocht en daar zat ik dan lekker in, werd me hoofie niet nat en ik hoefde niet naar achteren heerlijk. Maar later ben ik met pappa gaan doesjen en dat vond ik echt koel. Nu vind ik water niet eng meer. Durf nu ook achterover te liggen in mijn badje. Stoer he.

Net met pappa en mamma boodschappen gedaan. Mamma heeft me al 3 keer omgekleed Omdat ik steeds alles onderspuug, maak dat nou weer uit. Ik haat aan en uitkleden. Pappa is naar zijn werkie toe en ik heb net met mamma gewandeld. Ik schrik me altijd helemaal rot als er van die brommers met herrie voorbij komen sjeezen zeg. Pffff ze kunnen dat geluid toch wel uitzetten en dan gewoon trappen ofzo.
Nu ben ik weer in de box neergelegd. Heb net even door het huis heen gebuikschuifd. Echt leuk ik ga heel snel en mamma komt steeds achter me aan en haalt me uit de hoekjes weg, ik vind dat een leuk spelletje. Mamma minder denk ik want daarom leg ik denk ik nu weer in de box. Dalijk ff flessie en dan moet ik weer even slapie doen.

Kiekeboe Bo

dinsdag 9 juli 2002 @ 08:08:14 #53
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4939073
Heej Bo, ik vind badderen heerlijk! Ik had ook een soort emmer toen ik heel klein was, dat was lekker Ik vind water ook niet eng hoor, ik hou heel veel van zwemmen. En van badderen. Maar niet van die straal van de doesj

Zeg, als je zo'n hekel hebt aan uitkleden en zo, kun je volgens mij beter niet zo spugen. Dan hoef je niet zo vaak schone kleren aan

Mama's kompoeter is trouwens kapot. We kunnen thuis alleen maar melen en aiseekjoe-en. Gelukkig ben ik vandaag bij oma en die heeft ook een kompoeter. Dus kon ik gauw hierheen surfen om te zien hoe het met jullie was. Dus als jullie een tijdje wat minder van me horen komt het niet door mij, maar door de kompoeter, okee?

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 juli 2002 @ 08:00:21 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4951605
Heej kids, wat zijn jullie allemaal stil? Jullie mama's kompoeters zijn toch ook niet stuk? Oja, mijn mama is heel knap: die heeft haar kompoeter geopejeerd en nu doet hij het weer Maar ze gaat toch een nieuwe kopen zegt ze. Da's mooi, want dan kan ik nog sneller met jullie praten!

Vandaag ga ik weer naar de kindjes, gaan we lekker spelen samen. Ik vind het leuk bij de kindjes! Oma brengt me meestal en dan haalt mama me 's middags weer op. Als het mooi weer is gaan we altijd buiten spelen en weet je wat er daar langsrijdt? De tjoeketjoeke toetoe! En als ie dan langsrijdt, ga ik heel hard zwaaien naar alle mensen die erin zitten Vrijdag ga ik weer met de tjoeketjoeke toetoe naar papa! Daar heb ik nu al zin in

O jee, heb ik die Koeke weer vergeten

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4951953
Heeee Chrissie wat heb je een gekke naam nu
Ik ben er wel hoor.
Leuk dat je dalijk weer naar de kindjes ga.
Bij mij kwam pas ook een kindje langs. De mamma van dat kindje heeft met mijn mamma iets van jowga ofzo gedaan. Toen kon ik dat kindje al want zijn mamma zat naast mij en toen gingen we gluiden maken naar elkaar in de buiken. Was leuk om hem weer te zien, hij is al heel groot geworden.
Dalijk met mamma wandelen naar de winkels als het droog blijft. Ik hoop het maar want ik hou van wandelen en anders neem mamma de plu maar mee hoor.

Kiekeboe Bo

woensdag 10 juli 2002 @ 17:40:06 #56
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4957742
Heej kids, raad nou eens? Toen ik thuis kwam met mama was er post voor me. Een hele tijd geleden heb ik een mooie kleurplaat gekleurd, van mama's werk. En nu heb ik een brief gekregen dat ik niet de hoofdprijs had Maar ik heb wel een hele mooie vlieger gewonnen! Mama zegt dat je daarmee kunt spelen, maar nu nog niet. Moet ik eerst groter worden ofzo Heb ik weer hoor, win ik een prijs, mag ik er niet mee spelen.
pi_4957999
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 17:40 schreef Christan het volgende:
Heej kids, raad nou eens? Toen ik thuis kwam met mama was er post voor me. Een hele tijd geleden heb ik een mooie kleurplaat gekleurd, van mama's werk. En nu heb ik een brief gekregen dat ik niet de hoofdprijs had Maar ik heb wel een hele mooie vlieger gewonnen! Mama zegt dat je daarmee kunt spelen, maar nu nog niet. Moet ik eerst groter worden ofzo Heb ik weer hoor, win ik een prijs, mag ik er niet mee spelen.
Maar je papa kan er wél mee spelen.
  woensdag 10 juli 2002 @ 18:27:37 #58
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4958224
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:03 schreef Anouk het volgende:

[..]

Maar je papa kan er wél mee spelen.

Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld
pi_4958242
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:27 schreef Christan het volgende:

[..]

Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld

Oeps sorry.

Ga maar gauw vertellen dan he!

woensdag 10 juli 2002 @ 18:34:17 #60
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4958296
Hij weet het nu Handig, Aisiekjoe
  vrijdag 12 juli 2002 @ 22:16:11 #61
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4987720
Heej allemaal, ik ben nu bij papa in Roosendaal. Ben even stiekem uit mijn bedje gekropen om jullie gedag te zeggen. We zijn vandaag met de tjoeketjoeke toetoe gegaan en het was heel druk. Ik heb tegen iedereen wat gezegd, en ik heb ook de buggy laten kantelen Dat gaat heel goed als je je met je voetjes afzet tegen de kant! En ik heb lekker al 2 dagen geen groente gegeten Mama maar proberen, maar ik doe het lekker niet! Puh!
pi_5003100
Eindelijk heeft mamma mij geregisnogwattes
Mamma had eerst maar 1 emailadres en heeft die voor haarzelf gebruikt maar eindelijk heeft ze haar alias email gekregen waar ik een flink misbruik van ga maken

Mijn mamma zei al dat hier veel leuke en lieve kindjes zijn, eindelijk kan ik nu wat gaan meebrabbelen.

Vanmiddag zijn m'n pappa en mamma met mij naar een hele grote speelgoedzaak geweest en heb een hele mooie circusbus gekregen van Chicco met allemaal lichtjes en geluidjes, lief he?
Pappa vond het eerst niet zo'n goed idee want ik had al zoveel speelgoed maar mamma stond er al mee in de handen om mee naar de kassa te gaan want ik stond er in de winkel zo leuk mee spelen en brabbelen
Verder heb ik de hele winkel geïnspecteerd en heel veel mensen laten lachen en ging daardoor nog gekker doen. Het enige wat ik deed was "praten" hoe mooi en leuk alles was
Tot gauw en alle meisjes een

pi_5005717
Hoi Sven leuk dat je er ook ben. Leuk dat je weer nieuw speelgoed losgepeuterd heb. Werkt altijd wel he heel lief naar mamma kijken. Hier ook hoor, dan ga ik ineens heel lief lachen enzo en dan gaat ze met pappa kletsen en dan hup krijg ik het. Nou ja ook weer niet altijd, maar ze probeert het wel.

Kiekeboe Bo

Mini Admin zondag 14 juli 2002 @ 10:24:32 #64
28139 Alicia
Dochter van...
pi_5005725
hoi hoi,
ik heb een hele tijd niets van me laten horen, dat komt door van alles en nog wat en nu ga ik alweer weg op vakansie. maar als ik terug kom ga ik jullie alles vertellen hoor, heb heeeeeel veel meegemaakt.

voor de jongens
knuffie voor de meiden

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 14-07-2002 10:27]

zondag 14 juli 2002 @ 20:23:20 #65
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_5010102
Hoi!!!!

Ik heb vandaag met Jorden gespeeld !!!

Mijn vlekkies waren bijna helemaal weg en ik had geen koorts dus vanmorgen gingen we al vroeg op pad, naar Jorden toe.
Het was een heeeeeel eind rijden maar ik heb lekker een dutje gedaan onderweg, en mama had veel speelgoed en een lekker broodje mee genomen.
Bij Jorden thuis was het hartstikke leuk joh! Veel speelgoed en ik mocht zelfs in zijn kinderstoel zitten.
Papa en mama dachten al langer over een echte Triptrap stoel maar zijn nu ook overtuigd. Gelukkig maar want ik vind het veel lekkerder zitten dan mijn eigen kubusstoel, en ik wil al zolang zo'n stoel!
Jorden keek wel een beetje raar want ik zat zo maar in zijn stoel:

Na het eten zijn we naar een speeltuin geweest. Dat was heel erg leuk, ze hebben daar zand, gras, schommels en glijbanen.
Jorden kan al aardig in de rondte lopen

maar ik natuurlijk nog niet .
Gelukkig kwam hij ook af en toe bij me zitten.

We hebben nog lekker geschommeld en bloemetjes geplukt:

Jammer genoeg was het alweer snel tijd om naar huis te gaan maar Jordens mama heeft beloofd dat Jorden snel weer een keer komt spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 14-07-2002 20:24]

pi_5011160
En ikke vond het ook ontzéttend gezellig!
Eva mocht best wel op mijn stoel zitten hoor, vond ik helemaal niet erg! Tot de volgende keer Eva!

en ik ben een beetje vliefd op Eva

pi_5011199
En ik wilde graag nog even de mama van Alicia bedanken dat ze ervoor gezorgd heeft dat ik nu ook kan meebabbelen!
  zondag 14 juli 2002 @ 21:41:02 #68
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_5011225
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:39 schreef Jorden het volgende:
En ik wilde graag nog even de mama van Alicia bedanken dat ze ervoor gezorgd heeft dat ik nu ook kan meebabbelen!
Jaaaaaaaa het is gelukt!! Goezzo Jorden!!
  zondag 14 juli 2002 @ 21:49:22 #69
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5011370
Heej allemaal, wat wordt het gezellig hier zo met zijn allen! Jorden en Eva, jullie hebben echt een hele leuke dag gehad hè? Moesten we eens met zijn allen doen heej!

Ikke ben vanmorgen helemaal naar België geweest! Gaaf hè? We gingen naar een molen, da's een heel hoog gebouw en er zitten 4 dingen aan die gingen draaien. Net als de wielen van een toetoe! En daar was ook een echte tjoeketjoeke toetoe en daar ging ik in met mama en papa en mijn grote neef Pascal. Die is al 6 maar de meneer van de trein dacht dat ie nog maar 3 was en toen hoefde papa niet te betalen voor hem Om eerlijk te zijn is Pascal ook niet zo'n heeeeele grote neef Nou en daarna gingen we in de bakkerij kijken bij die molen en die bakken alles met stoommachines zei oma. (Oma was er ook en eigenlijk was iedereen er van papa's familie) En weet je wat ze daar hadden? Allemaal Koeke! Nou, en toen wilde ik natuurlijk Koeke en dat duurde zo lang voordat oma kwam met de Koeke en toen heb ik net zo lang gehuild tot ik Koeke kreeg De Koeke was erg lekker trouwens. En toen kreeg ik ook nog een stukje chocola, en krentenbrood en rozijntjes van oma (oma is lief!) en toen gingen papa en mama in de molen kijken maar ik ging met oma een stukje wandelen en toen waren er allemaal oude tractors gekomen! Allemaal toetoes, dat was gaaf! En daar hebben we naar gekeken en toen gingen we nog een stukje rijden en toen ben ik in slaap gevallen en toen waren we thuis. Dat ging snel!

zondag 14 juli 2002 @ 21:51:14 #70
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_5011403
Jij hebt ook een leuke dag gehad Christan!!

We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?

zondag 14 juli 2002 @ 21:54:02 #71
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5011452
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:51 schreef Eva-Sophie het volgende:
Jij hebt ook een leuke dag gehad Christan!!

We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?

Goed idee! Ik ben gek op Titi's! Maar eh, dan moeten we wel even kijken waar iedereen woont. Want er zijn een hoop Titituinen, zegt mama en dan moet het er wel eentje zijn waar we allemaal makkelijk kunnen komen. Ikke woon in Haarlem met mama.
pi_5011529
JAAA, een dierentuin! Ik heb net van Eva zo'n mooie vrachtwagen met dieren gekregen, dan kan ik ze allemaal in het echt zien! En dan ga ik vertellen wat voor dier het is! Om maar meteen te beginnen: als ik tátá zeg, dan bedoel ik een hond! (Hoewel die niet veel in dierentuinen zullen voorkomen).

Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.

zondag 14 juli 2002 @ 21:59:22 #73
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_5011574
Ikke woon vlak bij Christan en Jorden woont echt aan het andere eind van de wereld
  zondag 14 juli 2002 @ 22:00:27 #74
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5011594
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:57 schreef Jorden het volgende:
Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.
Ik snap je helemaal hoor Jorden. Want ik noem poes Jamie Titi. En toen ben ik alle dieren Titi gaan noemen. Behalve Beren, want die noem ik Beer. Logisch toch?
pi_5016078
Heee Alicia wat word jij al groot joh!! Alweer op vakansie!! Niet te lang hoor we missen je hiero.
He Jorden en Eva wat hebben jullie gezellig gespeeld zeg.
Als jullie het leuk vinden mogen jullie allemaal wel een keer hier komen spelen. In Rotterdam. Daar woont Alicia ook. Zou ik wel gezellig vinden hoor.We hebben een tuin, waar nog geen bloemetje in staat dus kunnen we lekker ravotten. Maar we kunnen ook naar Blijdorp gaan of naar de kinderboerderij. Denken jullie er maar eens over na. Ik vind het wel heeeeeeel leuk om jullie eens echt te zien hoor. Ik kan jullie nu al zooooooo lang.

Kiekeboe Bo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')