Net met pappa en mamma boodschappen gedaan. Mamma heeft me al 3 keer omgekleed
Omdat ik steeds alles onderspuug, maak dat nou weer uit. Ik haat aan en uitkleden. Pappa is naar zijn werkie toe en ik heb net met mamma gewandeld. Ik schrik me altijd helemaal rot als er van die brommers met herrie voorbij komen sjeezen zeg. Pffff ze kunnen dat geluid toch wel uitzetten en dan gewoon trappen ofzo.
Nu ben ik weer in de box neergelegd. Heb net even door het huis heen gebuikschuifd. Echt leuk ik ga heel snel en mamma komt steeds achter me aan en haalt me uit de hoekjes weg, ik vind dat een leuk spelletje. Mamma minder denk ik want daarom leg ik denk ik nu weer in de box. Dalijk ff flessie en dan moet ik weer even slapie doen.
Kiekeboe Bo
Zeg, als je zo'n hekel hebt aan uitkleden en zo, kun je volgens mij beter niet zo spugen. Dan hoef je niet zo vaak schone kleren aan
Mama's kompoeter is trouwens kapot. We kunnen thuis alleen maar melen en aiseekjoe-en. Gelukkig ben ik vandaag bij oma en die heeft ook een kompoeter. Dus kon ik gauw hierheen surfen om te zien hoe het met jullie was. Dus als jullie een tijdje wat minder van me horen komt het niet door mij, maar door de kompoeter, okee?
Vandaag ga ik weer naar de kindjes, gaan we lekker spelen samen. Ik vind het leuk bij de kindjes!
Oma brengt me meestal en dan haalt mama me 's middags weer op. Als het mooi weer is gaan we altijd buiten spelen en weet je wat er daar langsrijdt? De tjoeketjoeke toetoe! En als ie dan langsrijdt, ga ik heel hard zwaaien naar alle mensen die erin zitten
Vrijdag ga ik weer met de tjoeketjoeke toetoe naar papa! Daar heb ik nu al zin in ![]()
O jee, heb ik die Koeke weer vergeten
Kiekeboe Bo
quote:Maar je papa kan er wél mee spelen.
Op woensdag 10 juli 2002 17:40 schreef Christan het volgende:
Heej kids, raad nou eens? Toen ik thuis kwam met mama was er post voor me. Een hele tijd geleden heb ik een mooie kleurplaat gekleurd, van mama's werk. En nu heb ik een brief gekregen dat ik niet de hoofdprijs hadMaar ik heb wel een hele mooie vlieger gewonnen! Mama zegt dat je daarmee kunt spelen, maar nu nog niet. Moet ik eerst groter worden ofzo
Heb ik weer hoor, win ik een prijs, mag ik er niet mee spelen.
quote:Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld
Op woensdag 10 juli 2002 18:03 schreef Anouk het volgende:[..]
Maar je papa kan er wél mee spelen.
quote:Oeps sorry.
Op woensdag 10 juli 2002 18:27 schreef Christan het volgende:[..]
Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld
Ga maar gauw vertellen dan he!
Mijn mamma zei al dat hier veel leuke en lieve kindjes zijn, eindelijk kan ik nu wat gaan meebrabbelen.
Vanmiddag zijn m'n pappa en mamma met mij naar een hele grote speelgoedzaak geweest en heb een hele mooie circusbus gekregen van Chicco met allemaal lichtjes en geluidjes, lief he?
Pappa vond het eerst niet zo'n goed idee want ik had al zoveel speelgoed maar mamma stond er al mee in de handen om mee naar de kassa te gaan want ik stond er in de winkel zo leuk mee spelen en brabbelen ![]()
Verder heb ik de hele winkel geïnspecteerd en heel veel mensen laten lachen en ging daardoor nog gekker doen. Het enige wat ik deed was "praten" hoe mooi en leuk alles was ![]()
Tot gauw en alle meisjes een
Kiekeboe Bo
voor de jongens
knuffie voor de meiden

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 14-07-2002 10:27]
Ik heb vandaag met Jorden gespeeld
!!!
Mijn vlekkies waren bijna helemaal weg en ik had geen koorts dus vanmorgen gingen we al vroeg op pad, naar Jorden toe.
Het was een heeeeeel eind rijden maar ik heb lekker een dutje gedaan onderweg, en mama had veel speelgoed en een lekker broodje mee genomen.
Bij Jorden thuis was het hartstikke leuk joh! Veel speelgoed en ik mocht zelfs in zijn kinderstoel zitten.
Papa en mama dachten al langer over een echte Triptrap stoel maar zijn nu ook overtuigd. Gelukkig maar want ik vind het veel lekkerder zitten dan mijn eigen kubusstoel, en ik wil al zolang zo'n stoel!
Jorden keek wel een beetje raar want ik zat zo maar in zijn stoel:
Na het eten zijn we naar een speeltuin geweest. Dat was heel erg leuk, ze hebben daar zand, gras, schommels en glijbanen.
Jorden kan al aardig in de rondte lopen
maar ik natuurlijk nog niet
.
Gelukkig kwam hij ook af en toe bij me zitten.
We hebben nog lekker geschommeld en bloemetjes geplukt:
Jammer genoeg was het alweer snel tijd om naar huis te gaan
maar Jordens mama heeft beloofd dat Jorden snel weer een keer komt spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 14-07-2002 20:24]
en ik ben een beetje vliefd op Eva
quote:Jaaaaaaaa het is gelukt!! Goezzo Jorden!!
Op zondag 14 juli 2002 21:39 schreef Jorden het volgende:
En ik wilde graag nog even de mama van Alicia bedanken dat ze ervoor gezorgd heeft dat ik nu ook kan meebabbelen!
Ikke ben vanmorgen helemaal naar België geweest! Gaaf hè? We gingen naar een molen, da's een heel hoog gebouw en er zitten 4 dingen aan die gingen draaien. Net als de wielen van een toetoe! En daar was ook een echte tjoeketjoeke toetoe en daar ging ik in met mama en papa en mijn grote neef Pascal. Die is al 6 maar de meneer van de trein dacht dat ie nog maar 3 was
en toen hoefde papa niet te betalen voor hem
Om eerlijk te zijn is Pascal ook niet zo'n heeeeele grote neef Nou en daarna gingen we in de bakkerij kijken bij die molen en die bakken alles met stoommachines zei oma. (Oma was er ook en eigenlijk was iedereen er van papa's familie) En weet je wat ze daar hadden? Allemaal Koeke! Nou, en toen wilde ik natuurlijk Koeke en dat duurde zo lang voordat oma kwam met de Koeke en toen heb ik net zo lang gehuild tot ik Koeke kreeg
De Koeke was erg lekker trouwens. En toen kreeg ik ook nog een stukje chocola, en krentenbrood en rozijntjes van oma (oma is lief!) en toen gingen papa en mama in de molen kijken maar ik ging met oma een stukje wandelen en toen waren er allemaal oude tractors gekomen! Allemaal toetoes, dat was gaaf!
En daar hebben we naar gekeken en toen gingen we nog een stukje rijden en toen ben ik in slaap gevallen en toen waren we thuis. Dat ging snel!
We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?
quote:Goed idee!
Op zondag 14 juli 2002 21:51 schreef Eva-Sophie het volgende:
Jij hebt ook een leuke dag gehad Christan!!We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?
Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.
quote:Ik snap je helemaal hoor Jorden. Want ik noem poes Jamie Titi. En toen ben ik alle dieren Titi gaan noemen. Behalve Beren, want die noem ik Beer. Logisch toch?
Op zondag 14 juli 2002 21:57 schreef Jorden het volgende:
Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.
Kiekeboe Bo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |