quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:45 schreef Eva-Sophie het volgende:
kijk jongens !!! *gilt hysterisch*
DAAR IS MIJN NEEFJE *wijst naarboven*
quote:Ik vond je nog wel zo lief
Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik ga gewoon hopen op een meisje
Alhoewel...... het is wel de enige washand waarmee ik gewassen wil worden. hmmm.....
quote:Wellus.
Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef -roys- het volgende:
dit gaat echt helemaal nergens over* -roys- snel terug naar onzin klikt *
Welkom Flupke.
Heej allemaal, ik ben wezen losjeren bij Susan en Arjan. Dat was gaaf! Ik mocht gelijk veel later naar bed (niet tegen mama zeggen hoor) en ik heb frietjes gegeten, en kroepoek. Veel lekkerder dan dat potje dat mama had meegegeven En toen heb ik lekker geslapen en ik ben onder de doesj geweest, thuis vind ik er niks aan maar met Arjan is alles leuk
En toen kwam mama me weer halen en toen gingen we naar mijn vriendinnetje Maayke. En daar hebben we heel lang gespeeld, en we zijn naar de geitjes geweest en die heb ik geaaid, stoer hè? En toen hebben we door de regen gewandeld en ik zat lekker onder mijn regententje en Maayke ook, en mama en tante Sylvia werden helemaal kletsnat
Dat vond mama niet leuk, maar ze heeft toch een soort knikkerbaan voor me gekocht maar dan met een tjoeketjoeke toetoe. Echt heel gaaf!
En nu zijn we thuis en mama denkt dat ik slaap. Maar ik ben helemaal niet moe hoor
quote:Dankjewel Christan
Op vrijdag 28 juni 2002 22:47 schreef Christan het volgende:
Heej Flupke! Welkom, leuk dat je al zo snel met ons meedoet![]()
Mijn mamma heeft jou een emailtje gestuurd omdat ze het adres van jouw mamma niet had. Gebruik je dat emailadres nog wat in je profiel staat?
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
quote:Fijn dat je dat effe komt vertellen. Ik heet geen Christ-I-an. Ga nou maar weer fijn ergens anders spelen. Dahag!
Op zaterdag 29 juni 2002 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik haat Christiannen..Voel ik me net Christiaan, maar dan met iets wat ik mis...een A dus
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
quote:Heej Bo, heb je nog nooit een Titi gezien? Titi's hebben pootjes, en meestal een staart, en sommige hebben vleugels. Je ziet ze overal hoor, wij hebben een Titi in huis (die zegt miauw) en buiten zie je ze ook, dan zwemmen ze bijvoorbeeld in het water en geef ik ze brood. Ik noem alle Titi's Titi, behalve beren, die noem ik Beer
Op dinsdag 02 juli 2002 14:42 schreef BabyBo het volgende:
So he Christan jij gaat ook vaak uit logeren. En nu naar een echt hotel. Luuks hoor. En wat zijn tities?
En alle andere vriendjes en vriendinnetjes wel beter worden hoor want ik vind het maar stil zo en ik mis jullieeeeeeeeeeee. Dikke kus van mij word je vanzelf beter van.
Kiekeboe Bo
En ik vind ook dat alle zieke kindjes maar gauw beter moeten worden en weer gesjellig meekletsen want het is hier zo stil... Ook een dikke van mij!
Kiekeboe Bo
Ik was er eerder dan papa en mama hadden verwacht, maar de echo die ze van me maakten klopte dus voor geen meter, maar dat doet er niet meer toe.
kdenk dat ik ze vanavond maar weer ga pesten door vanavond om een uurtje of 11 lekker niet te gaan slapen. (dat doe ik overdag al lekker veel
En met eten moeten ze al helemaal niet aankomen ben je net op de wereld komt er al zo'n joekel van een tiet op me af en staan ze dom te kijken of ik er aan wil zuigen, ja daaaaaggg... eerst slapen en dan zien we wel weer verder hoor..
oh ja, hallo allemaal !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |