abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2002 @ 21:38:57 #1
31403 Flupje
11 weken oud
pi_4801830
geslacht nog onbekend
  vrijdag 28 juni 2002 @ 21:45:31 #2
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_4801980
kijk jongens !!! *gilt hysterisch*
DAAR IS MIJN NEEFJE *wijst naarboven*
pi_4802028
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:45 schreef Eva-Sophie het volgende:
kijk jongens !!! *gilt hysterisch*
DAAR IS MIJN NEEFJE *wijst naarboven*
Ik ga gewoon hopen op een meisje
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 28 juni 2002 @ 21:48:57 #4
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_4802076
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik ga gewoon hopen op een meisje

Ik vond je nog wel zo lief . Ik ga gewoon niet meer in bad met die washand van jou *lekker puhuh!* .

Alhoewel...... het is wel de enige washand waarmee ik gewassen wil worden. hmmm.....

pi_4802088
dit gaat echt helemaal nergens over

* -roys- snel terug naar onzin klikt *

pi_4802360
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef -roys- het volgende:
dit gaat echt helemaal nergens over

* -roys- snel terug naar onzin klikt *

Wellus.
Dit is koele kids praatjes.
Geen onzin.

Welkom Flupke.

vrijdag 28 juni 2002 @ 22:47:06 #7
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4802845
Heej Flupke! Welkom, leuk dat je al zo snel met ons meedoet

Heej allemaal, ik ben wezen losjeren bij Susan en Arjan. Dat was gaaf! Ik mocht gelijk veel later naar bed (niet tegen mama zeggen hoor) en ik heb frietjes gegeten, en kroepoek. Veel lekkerder dan dat potje dat mama had meegegeven En toen heb ik lekker geslapen en ik ben onder de doesj geweest, thuis vind ik er niks aan maar met Arjan is alles leuk En toen kwam mama me weer halen en toen gingen we naar mijn vriendinnetje Maayke. En daar hebben we heel lang gespeeld, en we zijn naar de geitjes geweest en die heb ik geaaid, stoer hè? En toen hebben we door de regen gewandeld en ik zat lekker onder mijn regententje en Maayke ook, en mama en tante Sylvia werden helemaal kletsnat Dat vond mama niet leuk, maar ze heeft toch een soort knikkerbaan voor me gekocht maar dan met een tjoeketjoeke toetoe. Echt heel gaaf! En nu zijn we thuis en mama denkt dat ik slaap. Maar ik ben helemaal niet moe hoor

zaterdag 29 juni 2002 @ 19:25:01 #8
31403 Flupje
11 weken oud
pi_4811710
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:47 schreef Christan het volgende:
Heej Flupke! Welkom, leuk dat je al zo snel met ons meedoet
Dankjewel Christan

Mijn mamma heeft jou een emailtje gestuurd omdat ze het adres van jouw mamma niet had. Gebruik je dat emailadres nog wat in je profiel staat?

geslacht nog onbekend
  zaterdag 29 juni 2002 @ 21:24:00 #9
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4813257
Tuurlijk Flupje, dat is mijn eigenste e-mailadres! Mijn mama heeft jouw mama al even gemaild hoor.
pi_4813935
Heee Flupke welkom hier. Nog effe en dan ga je al allemaal salto's maken in je moeders buik. Leuk is dat joh!!

Eva ik hoorde van je moeder dat je zo ziekies ben. Ik vind dat helemaal niet leuk voor jou. Ik vind het veel leuker als je weer lekker hier kom kletsebetse. Ik zag pas een mooie foto van een troetelpuppy van jou in de grote mensentopic. Pappa en mamma hadden mij gisteren al zo verwend met een kever die kon praten en liedjes maken enzo. En nu heb ik die troetelpuppy ook nog gehad. Ik was met mamma winkelen en toen kreeg ik hem. Mamma twijfelde gisteren tussen die kever en die puppy en vandaag dacht ze ach ik koop die puppy ook. Toen hebben we toen we thuis kwamen heeeeeel lief naar pappa gegekeken en die moest toen lachen om ons. Hij is echt grappig die puppy als je hem aanraakt zegt tie "kiekeboe" of hij gaat lachen. En nu hangt ie bij me in bedje.

Kiekeboe Bo

zaterdag 29 juni 2002 @ 22:23:37 #11
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4813959
Heej Bo, ik heb ook Kevertje! Die is leuk hè? Hij zingt liedjes en hij zegt woordjes, en het mooiste zijn de lichtjes op zijn hoofd En je kan er zo lekker mee knuffelen! Eva, gauw weer beter worden hoor, want we missen je. Hier is een dikke voor jou!
pi_4814057
Christan wat leuk dat jij die ook heb. Kevertje zegt blauw rood groen echt leuk, ik weet alleen niet wat het allemaal betekent maar ik vind het wel leuk. En die lichies op zijn koppie vind ik ook het leukst die kan ik lekker beetpakken en in me mond doen. Alleen die puppie doet ook zingen en praten als ik praat of beweeg en dat vind ik makkelijker want als ik kevertje pak doet ie niet altijd wat ik wil dan pak ik hem niet goed. Mamma denkt dat ik daar iets groter voor moet zijn net als jij. Maar ik vind mezelf al groot genoeg hoor.

Kiekeboe Bo

zaterdag 29 juni 2002 @ 22:35:27 #13
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4814079
Hoi Bo, toen ik kleiner was kon ik Kevertje ook niet zo goed laten spelen. Maar nu wel hoor. Ik kan nu goed op zijn pootjes drukken en op zijn stippen. Maar zijn lichtjes heb ik altijd het mooiste gevonden! En ja, ze smaken prima
pi_4814100
O gelukkig Christan. Heb mamma toch gelijk misschien, moet ik toch nog ietsie pietsie groter worden. Kan ik nu mooi naar zijn lichies kijken.

Kiekeboe Bo

pi_4814380
Ik haat Christiannen..Voel ik me net Christiaan, maar dan met iets wat ik mis...een A dus
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_4817447
Worden jullie ook zo boos als iets niet lukt? Het kruipen lukt maar niet. Ik zit steeds op me knieen en me handen en ik verzet me knieen wel maar me handen niet en dan val ik steeds op me buik of op me neus. Nu ga ik daarom maar proberen te staan. Dan ga ik op me voeten en me handen staan, kont omhoog en met me voeten stapjes maken, alleen dan verzet ik weer me handen niet en val ik weer op me buik en op me neus alleen nu val ik harder omdat ik van hoger kom. Ik snap er niks van hoor hoe al die grote mensen dat doen. Het gaat me allemaal veel te langzaam. Ik wil niet meer stilliggen als een baby enzo ik wil van alles maar niks lukt. Wehhhhhhhhhh

Kiekeboe Bo

zondag 30 juni 2002 @ 10:56:13 #17
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4817465
Heej Bo, probeer het eerst eens in bedje. Dan val je niet zo hard Het is ook moeilijk om je handjes en je voetjes tegelijk te besturen. Da's echt een kwestie van oefenen
  zondag 30 juni 2002 @ 10:57:24 #18
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4817470
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik haat Christiannen..Voel ik me net Christiaan, maar dan met iets wat ik mis...een A dus
Fijn dat je dat effe komt vertellen. Ik heet geen Christ-I-an. Ga nou maar weer fijn ergens anders spelen. Dahag!
pi_4817536
Goed zo Christan!!!! Ik weet tenminste dat jij Christan heet en ik schrijf het gelijk goed. (mijn mamma eed dat vaak fout he )
Ik oefen ook steeds ook in me bedje maar daar heb je weer die gekke spijlen waar ik steeds klem komt te zitten. Poehee het is ook allemaal best ingewikkeld voor ons ukkies he.
Maar ik ga ff door met gillen want ik heb honger.

Kiekeboe Bo

maandag 1 juli 2002 @ 15:05:03 #20
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4832687
Heej kids, weet je dat ik vrijdag alweer ga losjeren? Maar dan met mama en oma in een echt hotel! En we gaan ook naar de Titi-tuin in Arnhem, lekker Titi's kijken Daar hebben ze een heleboel Titi's zegt mama, allemaal die je hier in de straat en het park niet ziet zegt ze. En ik krijg een eigen bedje in het hotel en ik mag met mama en oma mee eten en zo! Gaaf hè?
pi_4848391
So he Christan jij gaat ook vaak uit logeren. En nu naar een echt hotel. Luuks hoor. En wat zijn tities?
En alle andere vriendjes en vriendinnetjes wel beter worden hoor want ik vind het maar stil zo en ik mis jullieeeeeeeeeeee. Dikke kus van mij word je vanzelf beter van.

Kiekeboe Bo

dinsdag 2 juli 2002 @ 14:47:38 #22
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4848489
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 14:42 schreef BabyBo het volgende:
So he Christan jij gaat ook vaak uit logeren. En nu naar een echt hotel. Luuks hoor. En wat zijn tities?
En alle andere vriendjes en vriendinnetjes wel beter worden hoor want ik vind het maar stil zo en ik mis jullieeeeeeeeeeee. Dikke kus van mij word je vanzelf beter van.

Kiekeboe Bo

Heej Bo, heb je nog nooit een Titi gezien? Titi's hebben pootjes, en meestal een staart, en sommige hebben vleugels. Je ziet ze overal hoor, wij hebben een Titi in huis (die zegt miauw) en buiten zie je ze ook, dan zwemmen ze bijvoorbeeld in het water en geef ik ze brood. Ik noem alle Titi's Titi, behalve beren, die noem ik Beer

En ik vind ook dat alle zieke kindjes maar gauw beter moeten worden en weer gesjellig meekletsen want het is hier zo stil... Ook een dikke van mij!

pi_4851916
Ohhhh Christan nu snap ik jou. Wij hebben hier ook 2 titi's. En die mauwen ook. En ik vind ze heeeeeel leuk alleen zijn ze voor mij soms een beetje bang. Als ik ze aai en ik ga hard gillen van plezier dan snappen ze niet dat ik ze leuk vind en dan springen ze op en rennen ze weg. Dat vind ik dan echt jammer. Gelukkig komen ze wel steeds vaker naar me toe. Nou goed opletten dan he in de titi tuin want ik denk dat er heeeeel vel titi's zijn.

Kiekeboe Bo

dinsdag 2 juli 2002 @ 18:33:43 #24
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4852605
Heej kids, willen jullie mijn papa ook even betersap wensen? Hij is vandaag geopejeerd hihi, aan zijn billen! En mama heeft een berichtje voor hem gemaakt zodat iedereen hem even betersap kan wensen:

Wens qltel beterschap!

pi_4869220
Eindelijk... daar ben ik dan..

Ik was er eerder dan papa en mama hadden verwacht, maar de echo die ze van me maakten klopte dus voor geen meter, maar dat doet er niet meer toe.
kdenk dat ik ze vanavond maar weer ga pesten door vanavond om een uurtje of 11 lekker niet te gaan slapen. (dat doe ik overdag al lekker veel

En met eten moeten ze al helemaal niet aankomen ben je net op de wereld komt er al zo'n joekel van een tiet op me af en staan ze dom te kijken of ik er aan wil zuigen, ja daaaaaggg... eerst slapen en dan zien we wel weer verder hoor..

oh ja, hallo allemaal !!!!

free... at last.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')