Een schop voor zijn noten moet ie krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef o43blondiee het volgende:
Klopt.
Ik heb stiekem toch met hem gepraat op msn omdat ik het echt NIET kon laten.
Toen ik het over die smsjes ging hebben sloeg hij ineens om en reageerde hij niet meer, dit zegt voor mij genoeg.
Hij heeft toegegeven niet eens spijt te hebben van het vreemdgaan en ook dat het meisje in alle opzichten beter was dan ik.
Ik heb gezegd dat het voor mij nu wel duidelijk is en dat ik wel nog vrienden met hem wil blijven, omdat hij dat ook wilde..
Dusja, voor mijn part is dit topic gesloten, dank jullie wel!
Ik heb de indruk dat ze dat juist niet wil.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:36 schreef Panzermaus het volgende:
, wat een zwakke klootzak.
Kun je niets beters krijgen ofzo?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:43 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij dat juist niet wil.
Je kan ook overdrijven eh. Je man ontmoeten op je 16equote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:51 schreef o43blondiee het volgende:
Nee, dat vond ik ook al..
Dit heeft echt mijn hele vertrouwen in de mannen geschonden..
Ditquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
WTF is dit voor een vmbo topic dan?![]()
![]()
![]()
Pijnlijk. Waar heb je zo'n klootzak kunnen vinden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef o43blondiee het volgende:
Klopt.
Ik heb stiekem toch met hem gepraat op msn omdat ik het echt NIET kon laten.
Toen ik het over die smsjes ging hebben sloeg hij ineens om en reageerde hij niet meer, dit zegt voor mij genoeg.
Hij heeft toegegeven niet eens spijt te hebben van het vreemdgaan en ook dat het meisje in alle opzichten beter was dan ik.
Ik heb gezegd dat het voor mij nu wel duidelijk is en dat ik wel nog vrienden met hem wil blijven, omdat hij dat ook wilde..
Dusja, voor mijn part is dit topic gesloten, dank jullie wel!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:19 schreef Tchock het volgende:
Waar het naar klinkt is dat hij is vreemdgegaan, zich daar over schaamt en dat voor zichzelf goedpraat door jou de schuld te geven.
dan heb je een groot hoofd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit:
[..]
Lijkt me niet echt normaal gedrag. Hem er op aanspreken en zeggen dat je het niet vindt kunnen.
Er loopt sowieso al meteen duizend liter lava uit m'n oren als ik iemand met kanker hoor schelden..
Helemaal niet dat is gewoon normaal hoor, blijkbaar heb jij gewoon een klein hoofd zonder lavaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |